Spring naar bijdragen

maandag 18 februari 2008


blacky

Aanbevolen berichten

hoi luitjes ,
ik kan ook niet meer volgen maar ik bedenk mij ineens iets " al is een leugen nog zo snel , de waarheid achter haalt het wel "
welkom aan de nieuwe forum leden
wie aan de behandelig begint succes , is voor mij een echt eye opener geweest .
mijn bezoek aan controle arts weet niet goed wat ik er over moet denken , ben misschien 5 minuten binnen geweest , komt u binnen 8 weken maar eens terug ??
deze arts is een controle arts van het ziekenfonds , ziekenfonds is maatschappij die nu mijn loon of hoe dit ook noemt betaald
wat ik wel weet is dat niet alle dagen moeten zijn zoals vandaag , want dan kunnen ze mij zeker binnen doen in een gesticht :devil:
zo nu ga ik koken
ferry hartelijk dank om nieuws van knuffie te laten weten :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 188
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Corinne, veel plezier met je koorrepetitie, shout it out sistah!
Dat mis ik trouwens wel hoor, mijn gospelkoor.
Vanmiddag is de zwager van mijn vriend gekomen om alle wijn op te halen. Verdere drank is er niet in huis. Toen ik al die flessen het huis zag verlaten, dacht ik toch even: owwww! Maar het is ook onzin. Als ik drank wil, kan ik er toch wel aan komen. Voor mij had het dan ook niet echt gehoeven, maar ja, de direkte verleiding kan maar uit de buurt zijn.
Bij mij zijn de drankgedachten nog lang niet weg. Daar moet ik dan maar vrede mee hebben. Als ik me er tegen ga verzetten, worden het net hulken: steeds groter en groener en kwaaier.
Ik verlang dus dagelijks nog wel eens naar drank. Jammer dan! Het zij zo. Verlangen naar is nog geen doen.

Pippi, bedoelde jij met jouw bericht over dat indekken en achterbaks zijn enzo, soms dat ik in 1 bericht schreef dat ik Safi een mail had gestuurd en dat ik internetstoring had? Het een had niets met het ander te maken hoor. Die storing ontstond vanmorgen pas, terwijl het over een mail van gisteren ging. En zoals je kunt lezen, heb ik dom genoeg Safi gemaild op een adres dat we normaal gesproken niet gebruiken. Als je dit tenminste bedoelde.
Ik schrijf dit op de draad omdat ik niet wil dat anderen hier voor wegblijven.

Albi, als je nog mee leest, heel veel beterschap en ik hoop toch dat je de positieve dingen van het forum weer kan ervaren. Want daarvoor kwam je tenslotte hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jasper, Har, Marjo,
Fijn dat jullie aan de internetbehandeling kunnen gaan beginnen.

@Flower,
Goed zo, lekker bewegen.

@Trees,
:)

@Sammy,
Ben jij zo een stouterd dat je veel pb krijgt van de cactussen?
Maar, tjee, zoveel pijn. Sterkte, dame en neem a.j.b. de tijd voor je herstel.
De tijd kun je natuurlijk ook lekker vullen met lezen. Als je daarvan houdt natuurlijk.

@Ferry,
Dank je. Doe je Knuffie de groeten terug?

@Blacky,
Raar, ik dacht dat ze echt wilden vaststellen dat je niet in staat bent te werken? Nu, ja, kennelijk mag je nog zonder enig probleem van hem thuis herstellen.

@Vie,
Ja, dan kan er beter niets in huis zijn. Ik heb ook nog af en toe een verlangen naar, ongeveer een keer in de maand. Dat gaat meestal ook zo weer over. Ik zeg: meestal, want die van laatst was nu niet bepaald in een flits voorbij. Die knalde me weer even met de neus op het feit dat ik een alcoholist ben.

Zo en nu het eten afmaken, opdienen en opeten.

Doei !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, ik kan me er helemaal bij aansluiten.

Ik word er ook onrustig van, wil weten wat er nou aan de hand is. En als ik Pippi dann een PBtje stuur, hoor ik alleen maar dat het niet aan mij ligt, en dat het via Btjes opgelost is.
En dan komt er ook zo'n vage opmerking van Albertina bij..

Pippi, als re zoveel mensen ongemakkelijk van worden, kan je dan misschien in wat opener termen praten, en wat opheldering geven?

Deze sfeer kan nooit je bedoeling zijn, want volgens mij heb jij daar juist zo'n hekel aan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Spud, ja, het is opgelost met het meisje dat hier steeds kwam aankloppen. Dank nog voor je raad. Had ik eerder moeten doen. Ik heb haar verteld dat ik het heel lief vind dat ze zoveel met Max loopt, maar dat ik vaak moet rusten momenteel. En Water, ik heb met haar het "time-out"-gebaar afgesproken, dat ze weet wanneer het genoeg is geweest, en dat vindt ze nog leuk ook.

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar hier is een wonderlijke mooie, rood/oranje zonsondergang.

Sammy, veel sterkte met de pijn.

Blacky, wat is het precies dat je erg vond, dat de keuringsarts zei dat je nog wel 8 weken thuis kon blijven? Voelde je je niet gehoord?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Vie, Ik weet niet wat Pippi bedoelde, maar ik heb het idee, dat er steeds meer mensen zijn die jou wat ongeloofwaarlijk vinden. de sauna, de wijnkelder, de trouwpartij, enz enz. En met een man trouwen, die nog niet eens doorhad dat je dronk!!!! Het is bij jou wel allemaal fantastisch geregeld. Ikzelf heb vanaf je eerste posting mijn twijfels over je bestaan. het zij zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, hee, Sammy, dat doet mij nou pijn. Voel jij dat echt zo?
Ik huil niet gauw, maar nou krijg ik toch even de tranen naar mijn ogen. Wat heeft in hemelsnaam een sauna met een verslaving te maken? Ik ben altijd blij als iemand anders iets leuks overkomt. Het is allemaal al moeilijk genoeg om van de drank af te blijven en te kampen met depressies en angsten die bij je binnenkomen als je niet meer drinkt.
En bovendien wist mijn partner wel dat ik dronk. Dat heb ik een tijd geleden ook al gschreven, dat ik het moeilijk vond om hem dat te vertellen, en dat hij toen antwoordde dat hij dat allang wist, maar mij er niet mee wilde confronteren. Waarom denk je anders dat hij die wijnflessen vandaag heeft weggedaan?
Ik weet gewoon niet wat ik hier mee aanmoet. Jee, zo'n reaktie had ik echt niet verwacht. Ik kan van alles aan, maar dit niet. Dat ik de hele tijd alles heb gedeeld wat er in me omgaat en wat er gebeurt en dan zoiets. Dat vind ik wel hard, ja. Blijkbaar mag ik geen gevoelens hebben of dingen vertellen.
Nou, ik weet niet wat ik verder nog moet zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Vie, zo voel ik dat. Ik begrijp ook nooit, dat als je vriend bij je is, Je hier de hele dag rond hangt.
Hebben jullie niks ander te delen. Ik ben 35 jaar getrouwd en vind het nog steeds fijn bij mijn man te zijn. Ik denk dat hij teleurgesteld zou zijn , dat ik dan de hele dag met mijn virtuele vrienden zou zitten te tikken. Dat is ook de reden dat ik ,s avonds niet vaak aanwezig ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lamaar.
Ik zit veel op het forum omdat ik toch al de hele dag de pc open heb staan vanwege mijn werk. Dat heb ik ook al eeuwen geleden uitgelegd. Mijn vriend heeft gelukkig zijn eigen besognes, op die voorwaarde zijn we getrouwd, dat we elk ons eigen leven zouden kunnen blijven hebben. Dat zijn onze voorwaardes. Jij doet dat blijkbaar anders met je man, ieder haar of zijn manier.
Ik begrijp dit echt niet. Je wist al van te voren dat ik niet naar de meeting zou komen? Ben je zelf wel geweest dan, en ben je daarom ineens een niet-bestaand persoon?
Nou, ik kom over een paar dagen wel weer eens aanwaaien, als de gesprekken weer wat minder paranoïde zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een onrust hier. Erg l*llig als we elkaar hier niet meer kunnen vertrouwen :(
Weet verder ook niet wat ik erover moet zeggen. Een ding weet ik wel, als dat zo doorgaat dan ben ik hier weg want dit is erg slecht voor mijn gemoedsrust.
Kunnen we hier nu eindelijk eens een punt achterzetten?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sammy,

Ik had me voorgenomen, hier weg te gaan blijven, maar log toch nog even in, om jou te steunen. Dan maar een ban van de moderator. Want ik ben gisteren al op de vingers getikt, om dat ik Vie niet had gesteund, in 2 berichten. Ik heb n.l. het zelfde gevoel vanaf het begin bij Benthe of VIe. En wilde je dit toch even laten weten. En ik hoop dat de moderator hier geen kwaad in ziet.Want het belang van het forum is mijn inziens in gevaar, als het zo door blijft gaan. Haken steeds meer mensen af en dat kan toch niet de bedoeling zijn. Het heeft bij mij van het begin uit gespookt in mijn achterhoofd, de bewuste oudejaarsavond, voor degenen, die dat nog weten.

Pippi, reageer aub op Sammy's bericht.

groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sammy- ferry, ik vind de berichten al met al, al geruime tijd niet echt geloofwaardig.
En ik vind het best als de hel losbarst, ook Anna, die niet echt bij Vie in de smaak valt, waarschijnlijk omdat ze zich niet laat insneeuwen, ervaart dat zo!!!

Het begint de proporties van een sprookjeswereld te krijgen. Was dat ook niet Vie haar job, zich met sprookjes bezig houden. Gaan feiten en fictie, niet al te zeer door elkaar!
Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twijfels, twijfels, twijfels.
Ook hier wel eens. Maar toch altijd weer goedgelovig.
Nou, het is gebeurd. Ik kap ermee. wat een onzin.
Ik ben furieus, leg ik godverdomme hier mijn ziel en zaligheid neer...
Mensen, hou het vooral droog hè!
Toedeledoki!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...