Spring naar bijdragen

dinsdag 19 februari 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 207
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal.

Houtje mijn eerst droge jaar heb ik groots gevierd, sindsdien is iedere nieuwe dag zonder drank een feest.

Ik heb de commotie ontstaan over Vie gelezen.
Als het waar is en als ik eraan denk dat zij de kluit, dus ook mij, heeft belazerd dan is dat pijnlijk.
Ik heb nu en dan mijn hart en ziel in berichten boot gelegd en de gedachte dat iemand mijn vertrouwen heeft misbruikt maakt me kwaad en verdrietig tegelijk.
Gaandeweg heb ik mij over Vie de vraag gesteld: Is dat het gedrag en denken van een mens wie met de dood in de schoenen staat, of is het een houding die je ver van je eigen emoties en gevoel verwijderd.
Ik heb nu spijt, dat ik het haar niet heb gevraagd, zolang ik niet uit haar eigen mond hoor hoe de vork in de steel zit weet ik niet wat waar en onwaar is en daar moet ik mee leven.
Over de emotie en gevoel wat deze situatie mij doet, kan ik praten en mee leren omgaan.
Denken hoe riskant het is mensen te vertrouwen brengt me terug naar de de eenzaamheid waar ik vandaan kom.
Dus blijf ik rotsvast geloven en vertrouwen in de goede inborst van mensen anders kan ik niet verder met mijn leven.
Ik hoef me dan niet meer in te dekken om de teleurstelling vóór te zijn.
Die neem ik op de koop toe.

Een bekende kreet luidt : AA zuivert zich zelf.
Zo is het altijd gegaan en in de toekomst zal dat niet veranderen.
Het kaf scheidt zich vanzelf van het koren, als je maar tijd en geduld hebt.

Maak er een mooie dag van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

allereerst tina gefeliciteerd:musicnote: met de eerste maand!!

Als eerste het boeket!!! ik was gisteren zo teleurgesteld dat ik het boeket via internet heb besteld en die staat nu vooral verschrikkelijk mooi te zijn op mijn tafel ( had ik ook verdiend:D). en nee jullie hoeven zich geen zorgen meer te maken, dat was de eerste en laatste keer dat ik zo een circusact doe!
eigenlijk werkte het wel bevrijdend, ik zat achteraf nog eens het hele plaatje te bekijken, het was voor mij ook wel een beetje beschamend maar tegelijkertijd een belofte.... nooit meer!

Voelen julie zich vooral niet aangevallen over dat welkom, want dat was niet zo bedoeld. het was eigenlijk een soort van constatering.
vooral omdat je toch een grote stap maakt voel je je erg onzeker en betrek je alles op jezelf, of in ieder geval ik.
Maar goed ik hoop dat er meer nieuwelingen zijn op dit moment die net zo een grote bunker voor hun kop hebben (hahahaha) en gewoon zich ertussen blijven wurmen.

en trees over die kat gesproken, nu maar hopen dat die vier katten van mij zich geen voorbeeld aan mij stellen, dat wordt dan en erg hoge D.A. rekening
:)

tasseke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt mooi.
Maar het is alleen maar meer chaos.
Moet weer een nieuw plan trekken...

Voor alle mensen die blij zijn niet meer te drinken, en een mijlpaal hebben bereikt:

Een oprecht Gefeliciteerd!

Ga n.b. schaatsen vanmiddag.
Geen zin.
maar misschien helpt het.

Ziza, je hebt gelijk. Zit er alweer te diep in.

Luctor et emergo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rudy, ik merk dat je de affaire Vie de revue hebt laten passeren. Ik ga dus geen knuppels in hoenderhokken gooien!!!!
Vie, en ik zeg dit in alle rust, kon soms heftig uitvallen. Ik heb haar vaak gezegd, dat enige mildheid, de mens siert.
Dan was Vie "aangedaan" of "gekwetst", dan word er afgesloten, met zoiets als" hier is een mooie zonsopkomst". Einde verhaal.

Vie, en dat staat als een paal boven water, kan zich zéér goed uitdrukken en formuleert uitstekend.
Echter, bits uitvallen, was haar niet vreemd.
Van mij hoeft ze niet weg te blijven! Ik kan van repliek dienen.
Het bevreemd me dus, dat ze zich terugtrekt. Hoewel ik denk dat ze wel terug komt.Ze kan in een goed onderbouwd verhaal, de andere kant van de medaille laten zien.

We zijn niet echt dikke vrienden. So be it!! Maar ze hoeft zichzelf niet in de ban te doen.
Dat is een beetje in tegenspraak met haar karakter, lijkt me.
Ik "vermoed" dat ze een rentrée verhaal in elkaar zet. Why not!!
Groet.

P.S, Niet over me heen duikelen. Ik heb nog nooit in een PB van leer getrokken. Altijd in het vrije veld!

@ SAFI, met alle respect, als jij Vie de hemel in prijst, voel ik me genoodzaakt de balans in evenwicht te brengen. Het is niet alles goud wat er blinkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothie, jij bent gelukkig nog in de gelegenheid om te zeggen dat je een ban hebt. Ik hoop dat een ieder daar die kans voor krijgt, of dat Tactus in ieder geval op het forum gaat vermelden w;ie er allemaal een ban hebben, want dat kan dan nooit Soothie alleen zijn, zo met open vizier!
Soothie, ik blijf gewoon tegen je praten.
Stuur je in een PB (mag je die nog lezen?) mijn email!
Vermaak je, een week is zó voorbij!

*taalfout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo: ik bedoelde niet mooi, wat is alles fantastisch. ik vond juist de emotie die er uit sprak erg mooi.
ik vind het knap dat jij dat zo kan formuleren.

Soothe: jammer van die ban. hopelijk tot over een week. laat je niet wegsturen.

ik wilde ook nog wel even kwijt dat ik wel snap wat tasseke bedoelt. ik ben hier twee weken, en voel me soms ook genegeerd. misschien ligt dit af en toe aan mezelf, en moet ik het niet bij anderen neerleggen. ik voel me wel beter nu ik dit uitgesproken heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanuit het diepst van mijn hart kan ik melden dat ik dit belachelijk vind
Beste moderator, kijk ook mijn schrijven nog eens na!
laat maar, ik ban mezelf.
Graag!

Mensen, het allerbeste. Ik spendeerde minder dan de helft aan mijn gezin.
Jullie waren mijn alles.
dat alles laat ik nu maar gaan.
Ik moet het toch zelf doen.
Soothe, jammer! Je bent mij iig tot grote steun geweest.

Jullie allen, waarvoor dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, niet jezelf in de ban doen hoor! Dat slaat echt helemaal nergens meer op! Vrije meningsuiting enzo! Laten wij nu gewoon eerlijk door blijven praten, anders heeft het allemaal geen zin gehad!

enne...ik denk dat de moderator nog niet alles heeft gelezen!.....er komen vast nog meer bannen...we wachten met spanning af!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...