Spring naar bijdragen

dinsdag 19 februari 2008


blacky

Aanbevolen berichten

Tapas,

het is hier ook al zo verschrikkelijk, negentien dagen droog en drie kilo erbij! ik kan me op dit moment dan ook niet inhouden en ik vind alles lekker.

ik heb al tien jaar geen zoetigheid gegeten, geen koekje bij koffie, geen snoep Nou?!!!!!!
afgelopen week al 16 pakken koek versleten een pond drop, elke avond extra opscheppen, ik vind alles lekker, er gaat een nieuwe wereld voor me open.
Maar goed ik heb mezelf voorgenomen dat ik mezelf een maand lang mag laten gaan, daarna ga ik sporten en opletten met eten. Hopenlijk heb ik dan ook weer werk want regelmaat scheelt een berg.
wie weet kunnen we nog anderen gek maken met hardlopen, elke dag de tijden doorgeven en de kilometers hahahahah

BB

ik had het wel vernomen van soothe maar niet van ferry en pippi! Dit vindt ik behoorlijk balen.
buitenom wat er aan de hand is of cq wat er exact speelt, weet ik niet en wil ik eigenlijk ook niet weten, vindt ik het wel raar dat dit een dag later gebeurt en ik begrijp het ook niet geheel, wel de gevoelens maar ik heb niet echt grove dingen gezien.

maar goed, laten we dit bezinken en vooral positief doorgaan en uiteraard ze alle drie verwelkomen als ze nog zin hebben in ons en volgende week ons weer verblijden met hun geschrijf. in ieder geval :heart: voor alle drie om de week door te komen.

verder ga ik voor vandaag afsluiten, ik heb genoten van de lange dag maar dochterlief komt binnen dus moet ik de pc verlaten, helaas

groet en slaap lekker
tasseke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 207
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

maar Tasseke, Vie is gewoon Vie, en mensen gaan daar over twijfelen, dat kan nog, ervaringen van eerder die meespelen, dat kan ook nog, maar als het een hetze gaat worden en er gespeeld wordt met haar gevoelens, dat ze eigenlijk ontkent wordt als persoon, dat ze beschuldigd wordt van leugenarij dat is nogal heftig vind ik zelf. Ik vind het niet fraai wat er gebeurd is. Op zich is een ban van een week een vrij milde ban, meestal is het 2 weken soms zelfs langer. Het geeft nu in ieder geval voor dit moment rust.

Dat het een dag later gebeurd kan ik me ook wel iets bij voorstellen, de moderators (2 personen) zijn niet 24-7 bij dit forum aanwezig. Ik kan me voorstellen dat ze vanmorgen pas de draad van gisteren gezien hebben en daarna overlegd hebben hoe hiermee om te gaan. Dat ze alles afgewogen hebben voordat ze een besluit namen. Ik heb de moderators ontmoet tijdens de nieuwjaarsreceptie en vind ze behoorlijk integer.

Nou, mijn haar is lekker rood geworden en ik ga zo mijn bed opzoeken. Vandaag wel hardgelopen maar de tijd houd ik nooit bij, dik een uur voor 5 km vermoed ik, maar wat wil je met 2 honden die lopen te klieren.

weltrusten voor straks en tot morgen maar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Orleando, mijn pa overleed toen ie 58 was aan een hersentumor. Vreselijk ziekbed. Maar was een wijs man. Toen mijn grootouders doodgingen zei hij; Je kunt pas echt volwassen worden als je beide ouders zijn overleden. Richt je voorwaars, op je gezin.. Lieve man en kinderen. Kijk terug op mooie herinringen. Je leeft in toekomst, verleden is je basis. Veel kracht!!! liefs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...