Spring naar bijdragen

dinsdag 19 februari 2008


blacky

Aanbevolen berichten

Morgen Tasseke, niet vergeten een boeketje bloemen voor jezelf te halen! :D

Zoals jij dat gisteren gedaan hebt met al die kratten, ik zou me zo écht niet durven
vertonen hoor! Wat zullen de mensen niet denken :$
In elk geval was het voor jou de laatste keer! Geen gesleep meer met flessen,
kratten.
Laat die eerste staan dan is al dat gesleep van de baan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 207
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
albertina

lieverds bedankt,




Ik ben weer wat rustiger, wat een eng gevoel.


Dit is mij in lange tijd niet overkomen, ja toen ik dronk


Maar nu ik niet drink is dit de 1e keer. Brrrrrr


Gelukkig geen gremlins......


Gelukkig! Met diep ademhalen bedoelde ik trouwens rustig diep ademhalen, dat heeft mij wel geholpen in het verleden. Heb je plannen voor vandaag Tina?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, ik kan niet veel omdat ik(mijn voet) nog steeds in het gips zit, mijn vrienden werken
dus ik zal me in mijn eentje thuis moeten vermaken.
Dit moet ik al bijna 5 weken, dus ik den ook dat mij dat een beetje teveel wordt.
Ik hoop dan ook dat vrijdag het gips eraf mag en ik weer een beetje de wereld ik kan...
Want ik zit echt teveel alleen nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke,

Ik voel me aangesproken dat ik je geen welkom heb geheten.
Maar dat meen ik niet zo. Alleen (en daar kan jij niets aan doen) toen ik hier begon met schrijven waren er ongeveer 50 deelnemers, laten we zeggen dat er bijna 500 zijn bijgekomen in de 2,5 jaar dat ik hier zit, waarvan ik de helft een warm welkom heb gegeven (zeg maar 200) waarvan je er 75 na één of twee weken niet meer ziet.
Dus ik "wacht" tegenwoordig iets meer af of iemand een blijvertje is, en dat klinkt hartstikke gemeen, maar nogmaals, de ervaring heeft me dat geleerd.

Van de andere kant, denk ik ook dat jij aan het forum moet wennen en wij weer aan een nieuw iemand erbij. En als je gewoon blijft stoppen met drinken, dan rijgen de dagen zichzelf aan één, "als ware het paaaaaarels aan een snoer " wèèèèèh en dan doe je je zelf de grootste lol.

Het meeste dat ik hier schrijf, ik schreef eerst onder een andere naam, en in april 2006 is dit hele forum ge-re-styled, we waren met een vast cluppie, en ook IRL zijn we vrienden geworden, hartstikke leuk, ben ik weer opnieuw begonnen met tellen. Dus ik doe al mee sinds 3 okotober 2005. Lang hè. Alleen Ziza staat langer droog, 9 september dacht ik 2005.

Naarmate jij langer hier schrijft, raak je vanzelf meer ingeburgerd hoor. En dat verhaal van gisteren, tja, dat soort dingen komen nu eenmaal ook voor op een forum Ik heb nog nooit op een ander forum gezeten, maar de meest vreselijke dingen schijnen voor te komen.

Niettemin (tralalalallaaaaaaa) van harte welkom. En succes, stoppen met drinken is een hele klus, en gestopt blijven is ook nog een klus, maar het levert je wel een heleboel op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tasseke Ik vind het een hele toer hoor die je hebt uitgehaald met 4 kratten op je fiets :D
Ik heb nog steeds een leeg kratje in de berging staan en durf het niet weg te brengen. Bah..die associatie met rammelende bierflessen achter op mijn fiets wil ik niet meemaken. Mijn buurvrouw heeft al aangeboden als we samen boodschappen doen dat zij dan dat kratje achterop neemt, denk dat ik maar op haar aanbod inga.

Aan alle nieuwe mensen hier, zal vandaag mijn aandacht vooral op jullie richten. Zoals An al zei hebben we jullie een beetje in de steek gelaten door alle verwikkelingen hier. Sorry, daarvoor :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Albertine, wat mij hielp, vorig jaar toen ik een paar x een paniekaanval heb gehad, is iemand bellen. Of als het midden in de nacht was en ik dat niet durfde bleef ik in mn bed liggen en hield me vast aan de wetenschap dat ik wist dat het over zou gaan. Dat voelde ik op dat moment niet zo maar het hielp wel om te denken dat ik wist dat het over zou gaan.

Maar ik vond het heel beangstigend en wens je sterkte.

Ziza, mooi geschreven.

Ik schrijf ook voor mezelf en als een ander er iets aan heeft is dat mooi meegenomen. Wel herken ik het gevoel van je belazerd voelen als iemand dingen schrijft doie niet waar zijn, zoals in december 2006. Dat was rot maar daar heb ik ook van geleerd. Ook herken ik wel dat ik me afvraag wat iemand zou kunnen doen met informatie die je hebt gedeeld.Maar dat zijn dingen waar ik geen invloed op uit kan oefenen. Ik kan alleen verantwoordelijk zijn voor mezelf en ik probeer zo goed mogelijk te handelen.
En probeer ook te leven naar het motto; 'Wat u niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'.

Tevens is mn andere motto:'Wie goed doet, goed ontmoet'. Ben niet van plan daar van af te stappen. Gedurende het eerste jaar van mn opleiding had ik een klasgenoot die, zoals later bleek, bijna alles bij elkaar had gelogen. Ik vond dat toen heel erg en voelde me ook wel belazerd. Maar ik had ook intens medelijden met haar. Want hoe eenzaam of in de war zul je zijn al je zoveel dingen bedenkt en verhalen in de wereld strooit die niet waar blijken te zijn.

Ik heb het afgelopen jaar gemerkt dat sommige vriendschappen zich enorm verdiept hebben. Dat komt omdat ik mezelf hier meer in kon geven. Ik vertelde over mn alcoholisme, was eerlijk, vertelde over alle verwarrende en verdrietige gevoelens die ik had omtrent mn aanstaande scheiding. Doordat ik gaf en om steun vroeg lieten andere mensen zich ook meer zien. Ook met mensen met wie ik niet dacht zoveel te hebben ontsponnen zich soms verrassende gesprekken. En dat zie ik dan als winst.

Heb een goeie dag.

Alleen vandaag drink ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
albertina

Har, ik kan niet veel omdat ik(mijn voet) nog steeds in het gips zit, mijn vrienden werken


dus ik zal me in mijn eentje thuis moeten vermaken.


Dit moet ik al bijna 5 weken, dus ik den ook dat mij dat een beetje teveel wordt.


Ik hoop dan ook dat vrijdag het gips eraf mag en ik weer een beetje de wereld ik kan...


Want ik zit echt teveel alleen nu.


Kun je dan vanavond niet iemand bij jou thuis uitnodigen? Heb je wat om naar uit te zien. Als je in de buurt van Eindhoven woont (staat me iets van bij?) kom ik graag overdag even langs als je dat wilt. Voel je tot niets verplicht, het is maar een voorstel :)

Edit: Oooh ja! Het is feest! Je staat nu 1 maand droog...fantastisch Tina :heart::):present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:

(wat ben ik toch weer onmatig)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Albi, gefeliciteerd!!!!!

Tasseke, welkom. Gewoon je ertussen blijven wurmen. Ook jij schrijft voor jezelf en als je je verhaal en je eigen ervaringen deelt zul je merken dat er reaktie komt.

Zo, nu douchen en naar mn werk. Geniet van wat je ook gaat doen vandaag. Take care.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina,

Dat is zeker een felicitatie waard. Tatarataaaaaa!!!!!!!!!!
:moon:Twee violen en een trommels en een fluit want albertina lacht de drank nu uit :moon:
:moon: En ondanks haar gebroken voet :moon:
:moon: Doe-oet ze het ontzettend goed :moon:
:moon: Twee violen en een trommel en een fluit :moon:
:moon: Want de vlag gaat voor haar uit !!!!!!!!! :moon:

:moon: en we zingen en we springen maar ze doet niet mee :moon:
:moon: maar drinkt haar koffie dat wel heel tevrêe :moon:
2x:moon::moon:
:moon: want ze drinkt geen alcohol O NEE !!!!! :moon:

SPECIAAL VOOR JOU :present::present::present: een hele maand, het is de eerste, de moeilijkste en die is BINNEN !!!!! :present: :present: :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Allen een droge dag toegewenst.

Tasseke :present: :present: :present: :present: :present: Niet drinken en meedoen, verder niets aan de hand.
Ik voelde (voel?) me ook niet altijd welkom. Soms moest ik ook een beetje tegen de stroom in roeien.
Het heeft me geen slapeloze nachten bezorgd.

Ik behoor nu wel tot de stoppers, is dat even mooi. :D

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Soothe,

Nou bij mij ben je wel welkom hoor:).
En ja je lijkt mij te nuchter om slapeloze nachten te hebben.;).
Letterlijk en figuurlijk dan.


Nou heb ik even goed gevist hahahah, ik word er vrolijk van, dank jullie wel.

Har,
Ik woon aan de andere kant van het land onder de rook van Amsterdam, maar als je
een keer in de buurt bent, be my guest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, Tasseke, voor mij hoor je er al echt helemaal bij, hoor! In het begin reageer ik niet zoveel op een nieuweling, ja wel welkom enzo, maar daanra moet ik even de kat uit de boom kijken, maar die kat van jou is er al uitgekomen, dus je hoort er echt bij!
Succes met je negentiende dag! Gek is dat hoe makkelijk zo'n dag ineens gaat hè? Ik bedoel, je hebt je moeilijke dagen wel, maar je voelt toch ook heel goed waarvoor je het doet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke Tina ;) Ga maar eens een lekker stuk gebak of zo voor jezelf halen..je hebt toch loopgips en een kruk nietwaar? Mooi muziekje opzetten en het lekker warm stoken..wierook of verdamper aan, kaarsjes en theelichtjes...doe maar net of het hartje winter is en er een pak sneeuw buiten ligt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe,

Dat had ik al begrepen, zeker toen je schreef over
je ritje in de de tram naar de Ooster.
Ik kon mij helemaal voorstellen hoe je zat te balen in die stinkende tram.

Ik heb voeger op kamers gewoond op de Hoogte Kadijk.
Was errug gezellig, laatst reed ik er langs ik kon het niet meer terug,
maar ja het is ook al 25 jaar geleden........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...