Trees Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Maar Tapas, al die botten enzo dan, haalt-ie daar niet aijn ingewanden mee open? En stinkt je hond niet vreselijk naar die pens? Ik bedoel, kan je hem nog wel mee naar bed smokkelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Even het bericht van Corinne nog melden: alles goed, klonk zeer opgewekt, helaas weinig sneeuw en dreigende regen dus veel te warm weer. Waarop ik olijk () heb geantwoord: beter géén sneeuw en géén drank dan beide andersom.En ik heb haar de groeten gedaan, ook speciaal van An. Corinne vond het een reuze goed uitgepakt plan dat sms-en en ze vindt het nog gezellig ook. Ze had lekker geskied, en ondanks het sneeuwgebrek klonk ze goed tussen de regels door.Ik heb opeens een omgekeerde inkakking: dat ik me opeens lekker voel. Dat is verbonder met de depressie helaas, 's avonds ga ik me goed voelen. Terwijl ik eigenlijk naar bed moet.Najah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Heb ik ook Houtje, hoe later op de avond, hoe lekkerder ik me voel...Ben nu aan het proberen mijn bedtijd te vervroegen, maar dat is best moeilijk!En gisteren, mer die nummer 40, bedoelde ik het voelbalplaatje van de Super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Is Corinne nog niet tegen Pippi opgebotst?Pippi ging toch ook op vakantie of niet???M.a.w. WAAR IS PIPPI? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Luitjes, ik ga m'n bedje opzoeken, morgen begint de wekker weer om 5uur te jammeren, voor allen, een fijne nachtrust, welterusten................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Pippi is op vacantie Spud!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Pippi ging op vakantie met haar vriend en haar Pietje en Grietje (zal ik maar zeggen) in de krokusvakantie en ze had ook een bannetje dus het maakte haar niet zoveel uit het bannetje, ook van een week net als de "rest" sorry bannelingen ik bedoel het niet rot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Ja trees, had ik dan gezegd van die nr. 40 (de schrik sloeg me nl. om het hart je weet wel waarom)..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Niet tegen jou, maar dat er info uit mijn privémail openbaar gemaakt zou zijn door iemand.Ik heb het plaatje op marktplaats gekregen door te ruilen tegen twee andere dubbele. Ik heb met drie of vier mensen gehandeld en geruild, ging allemaal perfect. En van één iemand 30 plaatjes gekocht voor 15 cent per stuk. Nou ja, nu is het boek vol. Ze heeft de boeken van drie jaar geleden nog ongeveer onder haar kussen liggen dus......het is niet meteen over hoor. het hele grapje van de laatste 30 plaatjes heeft me 7 euro gekost maar nu kan ik weer gewoon bij de C1.000.000 boodschappen doen. Ik kom overigens graag bij de Plus, maar het is altijd even rijden dus ik combineer het liever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Ik heb trouwens in mijn hele Marktplaats carrière (en die is lang lang vóór marktplaats begonnen op de site van oudersonline.nl met de babydingen verkopen (van die pubers nu hè) nog nooit een slechte ervaring gehad, en altijd mijn spullen gekregen, vooral met dit soort dingen is het een soort je-helpt-mekaar.We kunnen bij de Tactus ook wel een site gaan beginnen van Te Koop of Gezocht. Ik heb inmiddels al aardig wat spullen zien rondgaan naar nieuwe gelukkige eigenaren. Ik zoek alleen nog een meisje met maat 140 ongeveer.En ik heb nog kinderlaarsjes 32 en 33 die ik niet weg wil gooien, dat vind ik zonde. Toch een draadje beginnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Mijn kids hebben ook alles gespaard wat los en vast zat, de flippo-albums ed liggen nog op de vliering... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Gewoon bewaren Charlie !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 We zijn nu in de ban van de Super de Boer aktie maar volgens mij hebben ze dat slim gedaan, bv. wij hebben twéé straten van Rotterdam, Blaak en Hofplein dan moet je nog Coolsingel hebben dan heb je een caravan. Die Coolsingel heeft dus niemand in de aanbieding, die andere twee wel. Dus er zal wel maar één van de Coolsingel zijn. Een kaartje dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mercedes Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 ellow allemaal, na de film toch nog even kijken hier....ff een vraag... wat zijn bannelingen (ja ik begrijp WAT) maar is er iets naars gebeurd ofo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Ja hoor Houtje, had je hier vermeld, van nr. 40!Verder toch alles ook rustig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Wat is in de aanbieding en gratis op te halen Spudje? Toch niet je Schattige Kindje hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 een week geleden was er iets minder leuks, maar nu zijn alle bans weer opgeheven!(had de foute gequote....hoe schrijf je dat???????????????) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Okee Trees, ik ben weer rustig. Ik zit lekker aan mijn wortel-citroensapje van de Lidl, morgen maar eens even gaan inslaan de kasten geraken leeg !!!!Wat wil je kwijt Spud?En kent/heeft iemand nog een meiske die van stoere kleren houdt met maat 140?(een volle doos met zomerkleren aangeboden, tegen verzendkosten, verder niets). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Haha, een lang gezicht Houtje, dat van Spud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 O, Houtje, moet je de weesper moppen proberen, bij de koekjes! Mjammmmie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Mijn dochters hebben maatje 34 en 38, dus helaas....little princess pas 68.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 lekker hoor Trees, moet ik óók naar de Lidl... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mercedes Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 a ok charlie, tnx. Moet idd wel leuk en zinvol blijven hier... Mijn coach Saskia had nog vragen... morgen niet vergeten die te beantwoorden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Mercedes,Als je je niet houdt aan de regels van het forum, kun je een "straf" krijgen van de moderator, en die varieert van 2 weken (dacht ik maar nu blijkt dus ook één week kunnen) tot 2 maanden tot eeuwig niet meer aan het forum mogen meedoen. Je kan dan niet inloggen en meeschrijven. Wel kun je natuurlijk on-ingelogd meelezen.Als je privé-mail-adressen van mensen hebt is het handig deze ergens bv. in Word te kopiëren en op te slaan, dan kun je ze nog gebruiken (ja ik heb ook een ban gehad van twee weken vorig jaar). Ik ruim trouwens regelmatig mijn pb's op in een speciaal mapje in Word, en dan heb ik alle gegevens altijd bij de hand. Die ik in de pb's heb staan dan hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 27 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2008 Houdt je van de jww af, Charlie! Gelijk voorbij het wijnschap, dan heb je dat maar gehad!Gelooft je man nou alweer een beetje in je, Charlie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden