albertina Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Rosan.That's the spirit, je bent goed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Ja, wat dat betreft is dit forum wel de juiste plek voor een duwtje in de goede richting en ondersteuning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Rosan: topperdetop.Spud: lekker genieten van het weekeinde, goed plan. Zorgen zijn voor morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Hallo,Net bijgelezen en gezien, dat erover angst is geschreven. Ik wil mijn ervaring hier ook wel delen. Ik heb geleden aan straatvrees. Waarom ik dit heb opgelopen, wil ik jullie besparen. Door die angst, gebruikte ik alcohol, als zelf medicatie. In het begin ging dat goed:huh: Maar zoals het gaat met alcohol, heb je steeds meer nodig, maar dat weten jullie ook allemaal uit eigen ervaring. Dus op een gegeven moment kreeg ik om de haverklap ernstige paniekstoornissen en ben nog wel eens op de hartbewaking terecht gekomen. Maar dat was altijd loos alarm. Ik dronk gewoon te veel. Ik ben getopt met alcohol in augustus 2006. En raad eens. Ik ben praktisch van mijn straatvrees af en de paniekstoornissen behoren tot het verleden. Dus alcohol, kan angst heeeeeeellll eeeeeeerrrgggg versterken, is mijn ervaring.groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Ferry,Bedankt voor je openhartige verhaal, en nog beter wat geweldig dat het nu zo goed met je gaat.Heel fijn om te lezen.Zo zie je maar weer wat de drank allemaal met ons deed.:present:voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 tis geweldig hoe jullie nieuwelingen op het forum omarmen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
animal Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Hoi Spud, ( jww )Volgens mij klopt er niets van dat jij 120,-- onder het bijstandsniveau ligt. Ze hebben gewoon een fout gemaakt.Het bijstandsniveau is nog lager dan het minimumloon dus niemand in de wereld kan verantwoorden dat jij daar nog eens 120,-- onderligt.Laat je gegevens eens controleren door het uitzendbureau. Of ga langs het arbeidsbureau.dit heb ik ff voor je opgezocht.BIJSTANDGehuwden of ongehuwd samenwonenden per maand € 1201,05 vakantie-uitkering € 59,23 totaal € 1260,28 Alleenstaande ouders per maand € 840,74 vakantie-uitkering € 41,46 totaal € 882,20 Alleenstaanden per maand € 600,52 vakantie-uitkering € 29,62 totaal € 630,14 Maximale toeslag voor mensen van 21 jaar tot 65 jaar: Alleenstaande ouders en alleenstaanden per maand € 240,21 vakantie-uitkering € 11,85 totaal € 252,06En het minimum loon voor 23 jaar en ouder is 1143,-- per maand of 264,-- per week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Tsja, Animal... en als je dan bedenkt dat de vaste lasten van een alleenstaande nagenoeg even hoog zijn als van een stel, dan zie je pas echt dat "het gezin de hoeksteen van de samenleving " is... (èèn van mijn kleine frustratietjes). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Nou dan ben ik helemaal klaar, mijn huur is al 600 fleuries,Waar zou ik dan van moeten leven in mijn eentje?Ik houd er meteen over op anders word ik heel erg boos. En nog effe alleen kost het zeker allemaal minder....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Wat zie ik joann ook in het dorp. Hoi vrouwtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Welkom Simona, geen slecht besluit er wat aan te willen doen. Schaar je onder de lotgenoten, misschien neem je er wat van mee. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Simona, ik zag je bij Wie is Wie. Maar ik heet je hier welkom, mag wel hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Zo, dat was ff een heerlijke pizza. Met ham en ananas, mjam, mjam. Nog ff m'n vingers aflikken....En.... geen wijn erbij, lekker colaatje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Oh, ik heb me ook weer laten gaan,Pasta met geitenkaas, rucola en tomaten.Veels te veel gegeten weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Soothe.....goed gezien!Dank voor je roos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Die pasta is inderdaad erg lekker van je Tina, die heb ik een paar weken geleden gegeten Hé Animal (partner in crime) Thanks voor de info! Mag ik nog weten waar je het vandaan hebt? Zwart op wit sta ik namelijk sterker in m'n schoenen als ik maandag op oorlogspad ga... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Leuk je te horen,ik hoop dat je goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Soothe ik ga goed....zal er later nog wel wat uitgebreider op terug komen,eerst weer een beetje wennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Hoi Joann,Ik begrijp dat je een tijdje weg bent geweest.Welkom terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
animal Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 quote: Originally posted by: SpudHé Animal (partner in crime) Thanks voor de info! Mag ik nog weten waar je het vandaan hebt? Zwart op wit sta ik namelijk sterker in m'n schoenen als ik maandag op oorlogspad ga... TUUUURLIJK mag je dat weten:)Ff op de pagina naar beneden scrollen voor het minimumloon. En rechts kun je de hoogte van de bijstand zien door het hoofdstuk bijstand aan te klikken.(link verwijderd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Hé kei bedankt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Dank je wel Tina,ik ben inderdaad een hele poos weggeweest(bijna 5 maanden) maar heb de laatste weken wel weer meegelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Hoi Joan,welkom terug!Trees (ex-Tolie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Hoi Joann...alles goed?Hier de stampot boerenkool achter de kiezen met een jus van sojagehakt, wortel,tomaat, ui en selderij.Was errug lekker!!Spud dat is echt belachelijk weinig wat je verdient.Weet je dat je wat je te weinig verdient met loon ook bij de bijstand aangevuld kan krijgen tot het sociale minimum. Dat noem je aanvullende bijstand...moet je maar even googelen.Natuurlijk vind ik ook dat je baas meer moet betalen maar mocht dat niet lukken dan heb je recht op aanvullende bijstand tot het maximum van een alleenstaande en dat is geloof ik zo'n 870 euro per maand.iets teveel typfouten:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2008 Hey Joann, welcome back! Ik hoop dat 't je een beetje goed gaat?Leuke dag om weer eens te komen kijken trouwens... schrikkelmeisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden