Spring naar bijdragen

Vrijdag 29 februari


Gast

Aanbevolen berichten

Rvanth, wat een mooi stukje:heart:
Trouwens, ik heb een heleboel moois gelezen vandaag op het forum en via pb.
Joann, fijn je weer te lezen , meid.
Anna, helaas heb je helemaal gelijk.

Het was een drukke dag en mijn hoofd staat op ploffen van al de indrukken. Er komt vandaag niets zinnigs meer uit, oke dat is een open doel. schoppen met die bal:D

Het meest onder de indruk ben ik van het feit dat ik NOOIT had gedacht dat Hazes dat liedje had geschreven. Waarom niet? Omdat hij dronk???? Omdat hij zij gelooft in mij heeft geschreven?
Misschien had ik dat wel bloedje mooi gevonden in het Engels.
Enfin, mijn excuses aan Hazes en nu er echt geen pluis meer in mijn navel zit van al het navel staren dat eigenlijk gewoonte is geworden sinds de Refusal ga ik voor de buis met een hele pot thee.

Horizon, dat was een moi bericht, met dank aan Safi.

Nog een hele fijne avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 224
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik zei toch ff scrollen ;) In de laatste alinea zie je hoe je dat met die http doet.. Ik dacht namelijk dat je het over die powerpoint voorstelling had want dat had ik ook moeten vragen. ;)
Echt heel eenvoudig als je het maar weet... Ik wist het ook niet, ik heb het weer van Animal. ;)

Ik heb de link naar je toe gepbt kun je op je gemakkie kijken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

It's out of my life
Yes out of my life
I don't know wether to laugh or cry
I don't know whether to live or die
But it cuts like a knife
It's out of my life

It's out of my hands
Yes it's out of my hands
To think for many years that it was there
I took it for granted, was so cavalier
No way that it stands!
It's out of my hands

So I've learned that there's no posession
So I've learned that life won't wait
Now I've learned that life needs expression
And I did not learn too late...


Zo, dit is mijn liedje voor deze avond, ik hoop dat we het allemaal droog hebben gehouden en welterusten voor straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dat vind ik ook een lief nummer hoor Spud, "Ben"

There's something you should know
You've got a place to go
I used to say "I and me" now it's "us" now it's "we".

nu staan hier twee zeeblauwe ogen me aan te kijken omdat het slaaptijd is, dus tot de volgende keer maar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè hè....
Dat heb ik al vaak gezegd, en zal het de komende tijd nog wel veel vaker zeggen.
Sorry, was nog ingelogd.
Maar wat kunnen eerlijke (lees nuchtere) gesprekken toch vermoeiend zijn.
Én confronterend...
Maar, het goede nieuws; er zíjn weer gesprekken.
Dat ervaren dat je ontwikkeling écht stil heeft gestaan. Soms het gevoel, weer bij 0 te moeten beginnen...

Vandaag niet gedronken.
En morgen doe ík weer mee!

Ga zo ook maar proberen te slapen.
Welterusten alvast iedereen (voor ik het vergeet).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja surrie Trees, met Corinne is alles goed, maar ik heb vandaag amper tijd gehad om te lezen. Gisteren zat ik om 21 uur in de chat dus kreeg ik al eerder bericht dat had ik ook gemeld. Van daag heb ik om 1400 uur bericht gehad, ze gingen (gelukkig) morgen naar huis, de pistes gingen dicht, het regende pijpestelen (of pijpen-stelen? zijn dat gestolen pijpen, leuk voor een cryptogram).

Ik ben vandaag weer de hele dag secretaresse geweest van een Overleden Moeder, het is Ongelofelijk wat je allemaal moet regelen en wie zich er allemaal (onnuttig) mee bemoeit daarmee. Nu hebben we de herdenkingsdienst geregeld, we hebben een grote familie, nee, dat is niet gezellig, met zoveel man houd je nooit contact, ik heb 13 Ooms en Tantes en ongeveer 30 neven en nichten en die......... hebben weer......kinderen (die mogen dus niet komen die laatste generatie).

Nou ik geef me mooi bloot maar het zij zo.

We hebben voor 40-50 man een lunch geregeld in een fraaie locatie, er komen ten slotte ook mensen uit het buitenland voor over. Maar een organisatie dames en heren,.........

pfoe.

De twééde was is klaar, nu nog de derde vandaag van de drie op weekendstroom gaat eruit, nog even ophangen (blèh) ik wil naar bed. Ruzie met de kids met dit nare weer, er is weinig aan (sjips, er was vandaag helemaal geen weekendstroom het is vrijdag, ik ben goed in de war weer zeg ook oenig, ik denk steeds dat het zaterdag is).

Sterker nog, ik was vanavond bijna in de vrijdagavond valkuil getrapt (en ik dacht half-half dat het zaterdag was) in de Lidl ik ging om 20.00 uur met een volle maag dus veilig dacht ik ik zag één iemand met een fles nep-sjampie eruit komen en dacht : "zal ik ook....." En nou is het mooie, dat het mechanisme het eindelijk DOET, van nee, HOUTJUUUUUU, dat wil je niet, je wil morgen geen spijt & opbiechten aan jezelf & schuld & schaamte & ellende en hoofdpijn & sorry & rotgevoelens & .........******* de rest.

Dus ik dacht, NEEN, NEEN, NEEN, driewerf NEEN, (zoals ik al zei) ben je bela-talfeld (ook zo'n uitdrukking hè) en heb me fier omgedraaid en mijn gewone meuk aan boodschappen ingeladen.

Dus dat kan ik gelukkig dan weer wel melden. Het blijft gevaarlijk, niet hongerig maar MOE is ook erg gevaarlijk (en GESPANNEN door het overwerk van de laatste dagen dus MEER DAN MOE).

Dus kijk uit voor Spanning en Moeheid, jongens, ze liggen op de loer !!!!! :devil:

Maar ze hebben me lekker niet gekregen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk :camera: als ik een gremlin zie dan pak ik mijn gsm-telefoon met camera en flitsssssssssss weg zijn ze daar kunnen ze niet tegen. Of ik sla ze wel zo verschrikkelijk verrot, of ik wacht ze achter de deur op met het fileermes en gooi ze in de mrinade, dan shrinken ze weg ...... geen genade voor die rotbeesten.

Strijdbaar Houtje (en strijkbaar ook, dat doe ik morgen weer, er ligt genoeg)


*** aanvulling ****

Belatafeld is inderdaad al jaren bekend; een typisch geval van een gereformeerde achtergrond waarbij je een krachtterm kon gebruiken en toch netjes blijven. Vergelijk met "Pot...voordekoffie" ipv potverdomme, of "God...fried Bomans".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, wanneer heb je nou eens genoeg gedaan? Ik dacht altijd dat ík veel aankon, maar jij spant de kroon! Kan je nog wel slapen, of ben je te hyper?
Ik ga het maar wel proberen, slapen dan. Kl@tedag gehad, net of ik een hele flinke kater had. Bankhangen dus. Morgen beter.
Mooie dromen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karinneke, gefeliciteerd!
Latertje voor mij maar kom nog even binnenvallen. Stond vanmorgen met een rothumeur op.. owowow.. echt zo van.. laat maar, wordt niks meer vandaag, gelukkig na het hardlopen was dat aardig opgeknapt, zo zie je maar dat beweging een goeie remedie is tegen ochtendhumeuren...

rommeldag gehouden en vanavond bij mijn ouders gaan eten... zij aan de wijn en ik aan de fris.. ach, als je niet drinkt dan zie je meer he, hoe mijn vader toch al zeker 2 a 3 sherry's op had voor het eten en meer dan een halve fles wijn bij het eten. Toegeven, daarna gaat hij aan de koffie.. dat had ik weer niet gekund.. was ik na de koffie doorgegaan! Toch kan ik het wel beter handelen al heb ik met afruimen wel even aan de wijnglazen geroken hihihi.. moest effe! Alleen jammer dat er qua fris nooit meer in huis is dan spa rood en jus d'orange.. niet mijn favo drankjes, De rest van de ijskast staat vol met wijn en bier. Morgen gaan ze samen eten met vrienden van de kerk en hadden ze de boodschappen al in huis gehaald, ik telde zeker 3 dozen wijn, veel bier en ergens tussen al het zuip en vreetwerk het ondergewaardeerde alcoholvrije, 4 flessen-pakken.. jaja, ik ben op onderzoek uit gegaan!!

maar ik heb het dus droog gehouden behalve dan een klein snuifje aan een glas rooie wijn, vies hoor! en ook ik ga mijn voorverwarmde bedje op zoeken!

trusten en tot mrogen maar weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...