Spring naar bijdragen

Vrijdag 29 februari


Gast

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 224
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hé An,

Het is weekend dus ik voel me een stuk beter!! :D
Ik heb besloten dat ik m'n stinkende best ga doen om daar zo snel mogelijk weg te zijn want ik verlies mezelf daar behoorlijk en ik word ook nog eens opgelicht..
Geen goede plek voor mij dus ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was trouwens wel mooi, ik had een gesprek met mijn broer en die loopt tegen dezelfde zaken aan als ik in zijn werk... Het ligt dus niet allemaal aan het feit dat ik een etiketje opgeplakt heb gekregen want hij is helemaal clean wat dat betreft ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga zo snel mogelijk het eerste de beste baantje pakken wat op m'n pad komt. Eerst daar weg zien te komen want als ik daar heel lang blijf raak ik mezelf helemaal kwijt. En kom ik financieel aan de grond te zitten.. Mijn loon ligt 120 euro onder bijstandsnivo!! Dat is geen geweldige motivator om werk te blijven doen waar je toch al niet happy van wordt. Prima dat ik er m'n boterham mee verdien maar ik zou er dan ook graag wat beleg op hebben ;)
Daarna op het gemakske naar iets leuks zoeken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat dacht ik ook Tina.. Had er vandaag een gesprek over met mijn supervisor.. Die kon weinig voor me doen behalve me dan meer te laten werken.. Hij begreep wel ineens waarom mensen zo snel vertrokken daar ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo erg is het nu nog niet hoor An, ik heb nog wat spaargeld. :D
Dat werk is voor het uitzendbureau.. In het verleden had ik er betere ervaringen mee maar dit bedrijf zit er gewoon heel strak in.. Wel avonddiensten en weekenddiensten draaien maar je krijgt er geen enkele toeslag voor.
En bovendien als je een min te laat inlogt dan kost jou dat weer 15 min salaris. Allemaal heel krom..
Heb het eens uitgerekend maar als ik daar dus blijf werken dan hou ik netto 40 euro/mnd over om van te leven..
Ik denk dat ik maandag eens naar de rechtswinkel ga om te kijken wat ik er aan kan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Spud

Ja dat dacht ik ook Tina.. Had er vandaag een gesprek over met mijn supervisor.. Die kon weinig voor me doen behalve me dan meer te laten werken.. Hij begreep wel ineens waarom mensen zo snel vertrokken daar
;)




Zooooooooooo ineens, heldere ingeving, super slimme, adrem, supervisor... echt slim type brrrrrr....
en dan meeeer gaan werken, om meer te verdienen. Zou nu wel willen weten wat voor bedrijf dat is. Tjonge, zit me hier plaatsvervangend boos te maken. Kan echt niet hoor Spud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud,

Ik wil beslist niet betweterig overkomen, maar je behoort toeslagen te krijgen
voor de zondag 200% voor de zaterdag ligt het eraan hoeveel zaterdagen je in
de maand werkt.
Voor de avonden behoor je ook een toeslag te krijgen, maar dat hangt weer af
van het feit, hoe laat je begint en tot hoe laat je werkt.
Bij sommige bedrijven is een standaard toeslag ingebouwd.
Maar dat is een uitzondering.
En als jij onder het bijstands niveau krijgt uitbetaald is dat m.i. verboden,
of je moet parttime werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina, dat dacht ik ook. Maar die supervisor zei dat het ook aan de sector lag.
Ik dacht dat je zowiezo na 19.00 recht op toeslag hebt maar dat ga ik dus uitzoeken..
Ik werk 32 uur waarvan 2 avonden en 2x per maand in het weekend. Bij mijn vorige uitzendbaan had ik veel meer en toen werkte ik alleen maar in dagdienst en zonder weekend.. Lijkt me toch dat er iets niet klopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja wat dat betreft hebben ze me wel klem. Al zou ik op willen stappen dan nòg zou ik dat niet kunnen..
Want dan verspeel ik al mijn rechten op een uitkering..

Maar ik denk dat jullie nu wel snappen waarom ik me gisteren zo Kilo Utrecht Tango voelde ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MBO+ en HBO.. Het is alleen dat het gebrek aan werkervaring me steeds nekt..
Maaruh... dit is helemaal niet alcohol gerelateerd en het is WEEKEND!! :D:D:D

Ik zet die pc maandag wel weer aan in m'n hoofd nu gewoon lekker genieten van het niks hoeven doen. ;)

Wel lief van jullie dat jullie mijn geklaag even aan wilde horen want om eerlijk te zijn lucht dat wel flink op! :present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...