Spring naar bijdragen

woensdag 12 maart


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 169
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een hele goedemorgen,

Tapas, Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!! :present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present:
Je dag indeling is inmiddels bekend, de negerzoenen zijn op :P dus dat wordt gebak halen.
Ik zal niet bij je aanbellen, geniet van je lunch en avondje bij je ouders!
Kortom een sapjes verjaardag, meis een hele fijne dag!

Zijn er hier op het forum al weer drie mijlpalers vandaag!
Vie, Spud en Animal, van Harte Gefeliciteerd met deze voor jullie speciale dag!
:present::D:present::):present::D:present:

Koh, fijn dat je ons gisteren liet weten wat je vervolgplannen zijn.
Da's een zéér beste invulling van je dagbesteding. Neem op tijd ook je rust!

Houtje, da's een goede gedachte voor vandaag. Je energie op een positieve manier
gebruiken! De kinderen die met de auto op zo'n stormachtige dag worden gehaald en
gebracht zijn vandaag écht wel luxe paardjes want wie op de pedalen moet heeft
echter dáár zijn energie vandaag voor nodig.

De storm hier op het forum is geluwd en hopelijk blijft het nu weer een hele lange poos
rustig. Er waren gisteren wel erg veel postings. Ook daarbij is er een mijlpaal gehaald.
Daar zullen de moderators wel érg blij mee zijn, nou ja er waren genoeg rustige dagen
bij de afgelopen week. ;);) Er valt in elk geval voldoende te wissen.

Jammer dat een aantal mensen behoorlijk geraakt zijn, probeer het voor jezelf te
relatieveren ook al is dit érg moeilijk. Houtje geeft al een juiste aanzet voor vandaag. :present:
Hee, en weet je wat ik dan zo knap vind, dat iedereen er een "droge" avond van heeft
gemaakt. Dus vandaag voor allen van gisteren :present:

Ook vandaag houd ik het droog en laat die eerste staan anders is het met mijn nuchterheid
gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, je geeft niet om je jubelleum maar toch:

:heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light:

En het Span-team:

:heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light:

Na 9 uur wordt afgeraden te fietsen dus het is gewoon veiligheid dat ik ze even breng. De één heb ik naar het staion gebracht, mag terug lopen en de ander breng ik even naar school.

Last but not least (de laatsten zij zullen de eerste zijn !!!!!)

Tapas van harte proficiat met je verjaardag. Houd de storm buiten en wees blij met de leuke dingen die vandaag op je pad komen.

:present::heart::D:musicnote::P:D:present::heart::D:musicnote::P:D:present::heart::D:musicnote::P:D:present::heart::D:musicnote::P:D:present::heart::D:musicnote::P:D:present::heart::D:musicnote::P:D:present::heart::D:musicnote::P:D:present::heart::D:musicnote::P:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,
Gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet er vooral op je eigen manier van!
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::lips::moon::present::):rose::P;)

Vie, Spud, Animal,
Gefeliciteerd met resp. 8 maanden, 2 maanden en 2 maanden.
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::lips::moon::present::):rose::P;)

Stien,
Vandaag dan geen lekker weertje, maar het zonnetje schijnt hier. Zo eens even kijken of de lucht blauw genoeg is. Dan zet ik misschien wel mijn zonnebril op.

Houtje,
Waarom is het pas na 9 uur af te raden op de fiets te stappen. Wil er nu ook niet op. ;):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cumpleaños feliz , cumpleaños feliz te deseamos todos cumpleaños feliz , voor onze jarige tapas van harte en hiep hiep hoera , een lieve dikke warme welgemeende knuffel en :sun: voor jou .
aan de jarige wat de drank laten staan is ook van harte dsv :present:
nederlanders voorzichtig he , op het nieuws hebben ze gezegt dat jullie veel wind krijgen vandaag .
ik zelf ben mijn bedje uit gebeld door de gevelwerkers , raar ik dacht waar is mijn partner , nu ja die zat op het kleiinste plaatske hier in huis met de broek op de knieen en dan kan men moeilijk een deur opendoen he ;)
ik gooi er weer een nuchter dagje teenaan , doen jullie allemaal mee ??
ook een goeden morgen voor onze stien :present:
wat ga ik doen vandaag , ewl ik weet het nog niet misschien verder behangen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Tapas: proficiat en genietse!

Houtje: sterkte weer vandaag.

Stien: ook goedemorgen.

Vie en SPAN team: proficiat en GEWELDIGE presatatie


Blacky: oef behangen, knap als je dat kan.


Ik doe mee met jullie vandaag en drink niet.
Bijzonder was dat ik gister ondersteuning heb gekregen van internetbehandeling. Juist op het moment dat ik dacht 'deze sukkel bakt er niks van'. Heerlijk als je 'hulp' begripvol is en juist dat tegen je zegt wat je nodig hebt. Ik ga gewoon weer verder waar ik gebleven was. Al met al zit ik toch op de goede weg.
Ook overweeg ik nu om naar de dokter te gaan, misschien weet die toch iets voor mij.

Fijne dag allemaal!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je hoeft niet altijd sterk te zijn
je mag ook zwakte laten zien
soms is dat zelf heel fijn
en minder pijnlijk bovendien
je hoeft niet alles alleen te doen
en dingen eenzaam te verwerken
door soms bewust te denken aan ...... toen ..
zul je nu ondersteuning merken
je hoeft niet altijd een rots te zijn
die iedereen van jou verwacht
laat maar zien , verdriet en pijn
het getuigt van innerlijke kracht
het is voor ieder best te leren
jezelf te geven voor een deel
je zult daar niemand mee bezeren
doe het anders in een mail
deel , wat jou zo bezig houdt
laat je steunen door een vriend
je voelt je eenzaam , leeg en koud
dit heb je echt niet verdient
er is een een , .....die van je houdt
denk nooit .......nooit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

Houtje, ik doe met je mee en maak er ook een rustige dag van. Het stormt hier al behoorlijk, Tineke heeft al dakpannen zien vliegen. Ik hoop dat het bij ons niet gebeurt. Al hoewel wij aan een open stuk grenzen en daar heeft de wind altijd meer kracht. Maar ook dat laat me niet drinken. Dus Blacky, ik doe weer met je mee. Mensen, laat die eerste vandaag weer staan.

groet, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, hoi! Haa..ik voel me weer eens fit gelukkig :rose: Mijn tong heeft de laatste dagen zo'n beetje op mijn schoenen gehangen..bwehhh.
Vanmorgen bloed af laten nemen, algemeen onderzoek. Over 3 dagen de uitslag, ben benieuwd of de vermoeidheidsklachten verklaard kunnen worden.
Jullie allemaal een droge, fijne dag toegewenst!!!!
Mooi, het is weer feest:

Tapas, van harte meid :heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light:

Vie, Spud en Animal hoppa
:heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light:

@Houtje yep, ik heb je slingers effe geleend. Jij ook een fijne dag. Wil nog effe reageren op de domper die je te verwerken hebt gekregen ivm je moeder. Phoe..niet mis zeg! Ik wens je veel sterkte toe, besef dat je eigenwaarde een groot goed is wat niemand je af kan nemen :present:

Zo, laat nu de storm maar waaien kan de sluier die gisteren over het draadje hing tenminste verdwijnen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das lief van je Har, dat ik mijn slingers terugkrijg. En bedankt voor de opsteker ik zet hem in een vaasje. Jij ook een fijne dag maar volgens mij zit je goed in je velletje. Heeeeeeeeeeerlijk toch. Ook een bakkie koffie? Dan zet ik even verse (Senseo hahahahahaha :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep Houtje! De mokkapads van AH vind ik het lekkerst; ga bakkie 3 zo eens inschenken.
Ga vandaag maar eens binnenshuis aan de slag. Mijn berging eens opruimen, geschikt maken als houtwerkplaats. Kan ik mijn creativiteit weer eens kwijt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal weer hier!
Ook hier op 11 hoog stormt het vreselijk, maar gelukkig niet zo erg als een jaar geleden, toen de hele flat er van bewoog! dat was echt heel bizar!!!
vandaag drink ik weer niet! en ik mag misschien nog niets over morgen zeggen, maar OP NAAR DE DRIE WEKEN!!!
:):):)
fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Het is hier qua storm redelijk rustig. Vannacht was er een harde onweersbui, en kwam zoon bij ons liggen. en later weer terug..

Nu al, een stokroosje. De natuur gaat door, hoe dan ook!

Vie, 8 maanden, Gefeliciteerd! :musicnote::rose::present:

Span, ook al 2! Van Harte! :musicnote::rose::present:

Tapas, ik wens je een leuke, relaxte dag toe! Wel apart dat het juist vandaag zo onstuimig is ;)

An, goed dat je weer mee doet!

Werd om 9 uur pas wakker. Heb dan uren nodig om bij te komen, en baal daarvan alweer als een stekker. Kom nog steeds niet tot actie. Maar goed, ik drink niet, dus de rest komt. ik word het vanzelf té zat!
Vanmiddag met zoon de stad in, hij wil gympen..... totnutoe liep ie altijd op (door mij uitgezochte) bergschoenen, en daar heeft hij het naar eigen zeggen hélemaal mee gehad! Zucht! Tevens gaan we voor vriendinnetjes verjaardag nog een leuk cadeautje halen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee pssst, Pippi wat leuk, straks krijg je nog een Engelse tuin. Nu al? Dat is wel vroeg voor stokrozen.

Ja gek zeg, ik ben al 8 maanden droog minus een slok wijn in februari.

Alle andere medestrijders: B):moon: :light: :present::heart:

Tapas Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!! :present:

Ik vind het niet zo verkeerd om geestelijk in opschudding te raken door iemand die op dat moment alleen maar nare berichten schrijft. Dat is heel triest voor de persoon zelf, maar geeft ook weer van alles te denken. We maken ons boos en we zijn gekwetst, maar het kan ook iets zijn om van te leren. Waarom word ik boos, wat kwetst mij nou zo precies?
Daarom vind ik dit forum zo waardevol, omdat je spiegels krijgt.

Blacky dankjewel voor de tip voor Blackwell saus. Ik zal eens zien of dat hier te koop is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Vie dat is ook wel weer zo. Maar als het aan én je kids komt én je moeder is het niet gek dat die bezinning pas later komt (ook een leerprocesje) en dat je gewoon kwaad wordt. Die emotie heb je nodig om de bezinning te kunnen vinden.

Tactus is ingelogd dus ik ben benieuwd wat ze gaan doen met gisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas...ik wens je een leuke dag toe...fijne verjaardag en dat het maar net zo mag gaan vandaag als jij je voorgesteld had. Nog vele jaren.

Alle mijlpaalhalers gefeliciteerd met jullie doorzettingvermogen en kracht.

Ik heb gisteren gedronken tijdens een bezoek aan vrienden.
Kinderfeestje waar ik het droog hield...en toen gevraagt te blijven eten...toen de drank op tafel kwam hield ik het een paar uurtjes droog maar i.p.v. naar huis te gaan heb ik toch 2.5 glas wijn gedronken.
Voel me er een beetje dubbel over want behalve een wat lossere tong en me iets minder bewust van 'mij in gezelschap' voegde het niet veel toe aan mezelf.
Maar ik heb wel een erg gezellige avond gehad wat voor anderen gisteravond hier wel wat minder was als ik het draadje terug lees.

Houtje:heart:..laat je niets aanpraten
Charlie:heart:..ook jij bent puur
Pippi:heart: ik zou zeggen je bent toch een heel stuk gegroeid sinds ik je hier ken op het forum en stoot mensen niet meer af dus laat wat er gisteren is gezegt niet teveel uitmaken van wie je nu bent.

Ik doe vandaag weer met jullie mee, buiten stormt het maar binnenin me is het rustig.

Mijn man heeft redaktievergadering en ze gaan zijn eerste filmpje bekijken. Ik vind het een heel mooi filmpje omdat het een duidelijk begin, midden en einde heeft. Het gaat over de hond die wordt uitgelaten en dan een ontmoeting heeft met een sissende gans die geen brood met haar wil delen. en dan komt ze weer bij het baasje en gaan ze weer naar huis.
Het is geen masterpiece maar wel mooi gefilmt
Er is weer structuur hier in huis. De wekker gaatweer drie dagen in de week en er komt weer nieuws van buitenaf hier in huis.

Mijn nichtje in Berlijn heeft vandaag een zoontje gekregen van 9.2 pond.met de naam Noah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vie blackweel saus maken is niet moeilijk.
in de jus die je hebt van het braden van vlees of vis giet je piccalilly en voegt er eenswarm gewoon room bij en dan gewoon over je kip , kotelet of gebakken vis gieten , bon provecho
hier juis niet zo een goed nieuws gehad , mogelijk gaat de aankoop van het huis van mijn partners grootmoeder niet door .
mijn vriendin is bewindsvoerder van haar vader , en een bewindsvoerden kan dus geen huis kopen , reden is dat er mogelijk misbruik zou kunnen zijn ??
er is nog een mogelijkheid en dat is dat ik het huis op mijn zou kunnen kopen maar mijn wedde is niet hoog genoeg om een lening te krijgen , dus zou de enige mogelijkheid zijn van tot de laatse € cent in het huis te steken en daar ben ik een beetje bang voor , want wat als er iets gebeurd ?
stom is dat ik hierdoor weer vlucht gedachten krijg , zal mijn frustratie maar verder op het behang uit werken , is dan ook nog eens de grootste ... muur hier in huis dus veel bellekes onder het behang.
ondertussen lijkt mijn huis wel de rio guadalquivir langst aale kanten stroomt het water binnen door de gevelwerkers , denk dat ze an het zandstralen zijn
allez ga verder behangen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoon heeft traumatische ervaring aangaande harde regen, storm en onweer opgelopen tijdens een vakantie 4 jaar geleden. Man, dochter en ik waren tijdens een noodweer gestrand met onze kano op een rivier, midden in de bush... Hij was alleen, (onder toezicht van de campingeigenaren, vrienden van ons), en voor het noodweer losbarstte nog even naar de tent om iets te halen... Heeft als 5-jarige nog de campingstoelen weten te redden door ze onder de luifel te zetten. Is daarna heel hard huilend in zijn slaapzakje gekropen. Totdat iemand na een uur dacht; waar is Sietse toch gebleven/ En hem hebben bevrijd uit zijn benarde positie en hem meegenomen naar de kantine, waar wij enkele uren later doorweekt en érg koud aankwamen (ja en geen bereik gehad met mobieltje..)
Dat speelde vannacht allemal weer de hoofdrol...

En ja, ook al heb ik me er niet mee bemoeit (was er op dat tijdstip ook even niet), ben ook ik met hoofdpijn gaan slapen en vanochtend weer met dezelfde hoofdpijn opgestaan. leren, ja. Van me af zetten, ik weet het.
Jullie hebben gehandeld vanuit de emoties die je had. Of dat nou goed of slecht is, dat weten we niet.
Maar je hebt gezegd wat je op dat moment kon doen, en zéker geprobeerd een helpende hand toe te reiken..

En dat bannen, tja. ik weet niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Whaaaat! Heb jij een ban Houtje? Wat is dat nou weer voor onzin! Nou dan wil ik er ook een. Zitten ze van Tactus gezamenlijk heel erg PMS te hebben ofzo? Wat jij gezegd hebt Houtje is niks anders dan een heel begrijpelijke reactie op de berichten van gisteren. Je hebt niets verkeerds gezegd. Natuurlijk was je woedend om de berichten van dat gekke mens.
Hoe lang duurt je ban? Tactus ik wil er ook een. Houtje wordt niet geband zonder mij. Wat moet ik voor naars zeggen dat jullie mij ook een ban geven?
Ik vind jullie een stel engerds en volgens mij weten jullie niet waar je mee bezig bent. Is het zo goed? Ik protesteer hier tegen!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...