Spring naar bijdragen

donderdag 12 juni


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 215
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Har,
ik weet uit ervaring dat wat Water meldt over de muisjes klopt.
Dus van mij oprechte felicitaties met in één klap wel heel veel huisdieren.;)
Dat wordt dan een mega afname van kaasjes voor de familie Muis.
Mijn zoon heeft hetzelfde euvel maar is in het bezit van een Tante Truus, de poes.
Als Tante Truus van huis is (dus bij mij logeert) dansen de muizen in zijn woninkje.
Maar er is mee te leven hoor Har. Brand is erger.

Thil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er weer even. Het heeft hier zo weinig geregend dat ik de planten op de moestuin nog extra water heb gegeven. Lekker een dikke trui aan en mooi naar buiten toe :D

Waarom gebeurd het steeds dat als je zelfs maar aan het woord "feest" denkt er tientalle feestgremlins om je heen staan te dansen? Zelfs vantevoren heb ik er last van en ik weet dat dat nu juist zo gevaarlijk is. Maar ik kan (en wil) ook niet onder de verplichtingen uit dit weekend.

Stuk voor stuk dan maar. Eerst morgen.

Morgen werkt een collega 25 jaar bij de zaak en dat gaan we vieren in een cafe in een dorp ca. 15 km van mijn huis af. Niet drinken kan ik deze avond makkelijk uitleggen: ik moet 's-avonds nog naar tennisles toe. Dat verklaart tevens waarom ik iets eerder weg wil dan de rest. Ook ben ik van plan op de fiets te gaan. Ik heb geen auto of rijbewijs en ben anders afhankelijk van een andere collega. Als ik op de fiets ga, dan kan ik zelf bepalen wanneer ik weg ga. En ik vind de 15 km fietsen achteraf dan ook wel erg lekker. Het is een hele mooie route en ik heb dan mooi de tijd om meeliftende gremlins af te schudden ..............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond luitjes ,
eerst antwoord op har zijn vraagje van gisteren , har de klant waar ik in de tuin werk is klant maar ook mijn schoomoeder , van 8 tot 12 is ze dus mijn klant en de uren welke ik nadien daar nog werk is ze mijn schoonma ;)
vandaag mij letterlijk en figiuurlijkdoor mij werk gesleurt de pijn was niet te harden , ik was gisteren van een dak gevallen en heb mij blijkbaar wel pijn gedaan , nu gaat het gelukkig iets beter , zal maar niet meer op daken kruipen om bomen te snoeien .
ga straks eens kijken waar deventer ligt .
morgen loopbaanbegeleiding , vandaag partner vragenlijst laten invullen en zelf ook ingevuld , raar hoe ik over mijn eigen denk , en iemand anders iets anders denkt , ook aan mij meiden groepje de vraag getseld en antwoord gehad en ook hier zijn de antwoorden anders als dat ik mijn eigen zie .
vandaag ook de ketting met de fotos van mijn ouders af gedaan , heb dit tot nu toe enkel gedaan als ik wist dat ik ging zuipen , maar deze keer is dat de reden niet ik vermoed dat ik werk aan het thema loslaten ;
houtje fijn dat je weer met de auto kan rijden .
corinne spijtig dat ik zo ver woon anders kwam ik jou helpen je bureau verhuizen .
BB verzorg je eigen je gaat goed :present:
har naam voor muis "micky mousse":-)) of ratoncito
pipke schrijnwerkstyer nodig om je een nieuw meubel te maken ?? maar idem als bij corinne te ver ;-(
ik morgen na loopbaanbegeleiding naar zee en ja ben blij want na x dagen kan ik geen mensen meer zien horen of ruiken
mensen hasta manaña

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip we waren daar al een huis aan het bouwen om er in novenber 2007 te gaan wonen. Hoe wist Carolien dit soort dingen? Beter is dat ik ook met dit soor dingen ga slapen. Mijn dank is groot aan Carolien en ik hoop dat niemand nare opmerkingen maakt want ze widle mij helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen,

Heb hier maar wat gehangen. Niets dringt tot me door. 'k Heb wat eenvoudige spelletjes zitten doen en die kon ik ook al niet behappen.

Ik ga naar bed en wens iedereen een hele goede nachtrust toe.

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
voor iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...