Spring naar bijdragen

donderdag 12 juni


An

Aanbevolen berichten

Hoi!

Nou, ik ga het doen hoor!
Boerderij hier buiten het dorp. lekker op de fiets geweest. Mooi afstandje.
Overeengekomen om eerst de donderdagochtend te komen poetsen. Ben vrij om te komen wanneer ik wil, maar voor mijn eigen bestwil, regelmaat dus, voorlopig maar een vaste dag afgesproken. Gaat helemaal goed komen. laat het idee van minderwaardige poetsvrouw al een beetje varen. Eerst maar zo, niet teveel ineens. Kijken wat er verder van komt.....

Zo! Weer een stapje...

Hoe is het jou vergaan, Houtje? Is het een beetje gelukt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 215
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vie, ik vind het leuk dat je terug bent :D

Als je geen tijd hebt om bij te lezen en je wilt wel posten dan kun je dit gewoon vertellen. Doe ik ook altijd. In het begin begon mijn post altijd met: "ik kom weer ongelezen binnenvallen .............". Ik begin nu niet meer zo omdat ik denk dat iedereen dat nu wel van me weet.

Ik heb toch die schorseneren gezaait en wel in een hele grote pot in de achtertuin. Daarin wat los zaai- en stekgrond gedaan en de zaadjes. Die komen nu op. Ben toch wel heel erg nieuwschierig geworden naar die groente. Zal helaas tot de winter moeten wachten om te mogen oogsten :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is charlie niet geband?
Is erg rustig vandaag :)
Helemaal geen actie hier....

Maar ik heb dus slecht geslapen en vandaag weer ziekgemeld voor dienstverlening.
Dus nog 2 dagen te doen na de vakantie.
Is mij nou niet duidelijk waar dat slechte slapen vandaan komt, misschien dat ik dat weet als ik weer helemaal gestopt ben of wat langer geminderd heb.

Weet iemand misschien of de internettherapie nou ook vergoed word door zorgverzekeraar?
Eigen risico ben ik al kwijt, dus dat maakt niet uit.
Ik zit bij Anderzorg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juul, je hebt je huiswerk al gedaan lees ik ............... :D

Ik zou voorlopig beginnen met de gratis behandeling. Dat heb ik ook gedaan en ben nu onderweg naar dag 28 (bezig met week 4) van droog staan.

Wat je ook aan therapie besluit te doen, het komt er toch op neer dat je zelf de eerste zal moeten laten staan. Dat je op bed gaat liggen om trekmomenten over te laten waaien en geen alcohol in huis hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Pip, verdiende jij dat toen je nog werkte?

Netto € 3.000 per week x 52 weken = € 156.000 per jaar netto x ongeveer 2 = € 312.000 per jaar bruto?

Even googelen .....................

Op jaarbasis bedraagt het inkomen van de minister-president (inclusief vakantiegeld en exclusief eindejaarsuitkering) per 1 april 2008 dus € 131.199,13, en per 1 april 2009 € 133.823,15.

WAT DEED JIJ EIGENLIJK VOOR WERK???????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh, cynisch ........................ jammer :(


Juul, je moet niet passief op een wachtlijst blijven wachten. Daar wacht ik nog op. Blijf je proberen op te geven. Soms gaat het loket even open en kun je er tussendoor glippen. Dat is mij ook gebeurd. Op het forum werd toen aangegeven door iemand dat je je op dat ogenblik kon opgeven voor de therapie en toen zijn er vijf personen in de internetbehandeling terecht gekomen. Gewoon actief blijven proberen dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja zeg 3000 fleuries, beetje veel is het niet?
Dat kan bijna niemand betalen en als je gen werk hebt lijkt het me nog lastiger.
Tjonge het weer is hier zo troosteloos, het kan beter even gaan regenen, goed voor het groen.
Eigenlijk heb ik niets te melden, ik ga mijn bed zo even opzoeken voor een slaapje.
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sammy schreef

quote:


Volgens mij geldt dat verhaal van de poortwachter voor één en dezelfde kwaal. In dit geval je dystrofievoet dus. Ik denk dat deze ziekmelding daar niks mee te maken heeft. Maar heeft er wel voor gezorgd dat je je tijd niet vol kon maken.




Tina,

Ik ben het met Sammy eens; doortelling van ziektedagen voor Poortwachter geld alleen voor één en dezelfde ziekte. Wat je nu hebt is zelfs je andere been en een bedrijfsongeval.

Voor een bedrijfsongeval geldt dat je werkgever aansprakelijk is voor jouw volledige schade. Denk hierbij aan kleding dat kapot is gegaan, medicatie die niet vergoed wordt door het ziekenfonds maar ook verlies van (een deel van het) netto inkomen zo lang het verlies van dat inkomen duurt. Ze moeten het allemaal vergoeden. Kan overigens wel een tijdje duren, de vergoeding gaat via de aansprakelijkheidsverzekering.

Ook geld dat als een werknemer na een bedrijfsongeval in het ziekenhuis beland de arbeidsinspectie moet worden ingeschakeld. Als die naar jou toe komen om te horen wat er gebeurd is (die kans is erg groot) dan zou ik proberen of ik een kopie van het rapport zou kunnen krijgen. Ik weet niet of het slachtoffer dat standaard krijgt maar ik zou het proberen op papier te krijgen. Maakt je achteraf altijd sterk. Ook zou ik proberen op papier te krijgen dat je in het ziekenhuis bent opgenomen vanwege je val in de putdeksel.

Voel je hierbij niet meewarig naar je werkgever toe; hun hadden er voor moeten zorgen dat jij niet had kunnen vallen. De aansprakelijkheid voor de werkgever gaat heel erg ver.

Nou Tina, rust goed uit en wees voorbereid voor als dit muisje nog een staartje krijgt. Dan kun jij snel handelen en heb je voor de zekerheid in de toekomst zelf een dossier in huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook de behandeling van tactus gedaan, heb er wel van geleerd.
Maar blijkbaar niet genoeg, hardleers tiepje ben ik.:wacko:
Nu ga ik de 23e naar de Brijder voor mijn 1e intake.
Weet eigelijk niet precies wat je daar voor moet betalen of dat het via de verzekering gaat.
Ik hoop het laatste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed advies Floor.

Nou ik heb ook een sn*ertdag..... ging al in de auto huilen op weg naar de fysio. Toch teveel pijn denk ik. Werd ook met veel pijn wakker, nog een weekje, vandaag over een week krijg ik de epiduraal.

Ziza zou zeggen (ZZZ dat is de nieuwe kreet) AKTIE dus dat ga ik dan maar doen. Of is téveel aktie juist ook niet goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag iedereen,

Het giet hier al bijna de hele dag.
Vanochtend in de regen naar mijn werk gelopen, beetje futloos gewerkt, maar toch goed gepresteerd.
Vanmiddag bij het naar huis lopen had ik gelukkig maar een paar spatjes.
Nu regent het alweer dik een half uur.
Mijn dochter heeft een herexamen. Ze is nu naar school om haar cijferlijst en boeken op te halen.
Ik ga me zo klaarmaken om naar mijn therapeute te gaan.

Tot straks en veel droogte (van binnen dan, he).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie
Als je wil kan ik je wel wat meer vertellen over huiselijkgeweld/relatiegeweld,
Het is strafbaar wist je dat ?? Je kan zelf ook naar de politie gaan om inlichtingen te krijgen hierover.........
Het is een hele moeilijke kwestie, je kan het vergelijken met een soort sekte, dat mensen helemaal gebrainwashed worden.
Je kan het ook vergelijken met de gremlin, heel charmant, lief en aardig, romatisch, charisma, maar ohohoh als het duveltje naar boven komt........
Veel sterkte
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...