Spring naar bijdragen

donderdag 12 juni


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 215
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mijn fietstocht van vandaag is grotendeels door de regen gegaan. De heenreis ging het nog. daar ter plekke was het droog. We besloten toch niet met de trein terug te gaan maar per fiets. Nu dat hebben we geweten. De droger staat aan met alle natte spullen,en wat ik nooiiit doe, Ik heb even in bad gelegen en ben het nu weer vergeten.Tja, We waren gewaarschuwd , maar eigenwijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaaaaapp..dit weer doet me geen goed, teveel binnen is zoooo slaapverwekkend ondanks dat ik de hele kiet heb opgeruimd, gepoetst, gezogen, gedweild en naar mijn huismuis op zoek ben geweest. Ben benieuwd of het stukkie kaas verdwijnt :)
Haha...wie weet een leuke naam voor mijn huismuis?

Gemerkt dat er nieuws is over de meeting. Deventer is mooooii; zie het als ontmoetingsplek wel zitten.

Corinne, zo te lezen heb je echt genoeg aan jezelf. Prima hoor, mis je hier regelmatig maar neem rustig de tijd...

Safi, zou jammer zijn als je er de 5e niet bij bent.

Kaia interessant wat je schrijft over het NIET in het NU zijn...herkenbaar.

Tina en Adam sterkte nogmaals met de ongemakken en de pijn :present:

Druppeldepup, gelukkig hebben ze je tong niet verdoofd. Tssss....veronderstel :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaia..mooi stukje over dat NU ervaren met gevoelens van het verleden en verlangens voor de toekomst.
Daar zit veel waarheid in en daarom heb ik mijn tijd in de bus ook zo mooi gevonden.
Geen brievenbus, geen vast inkomen, geen vaste routine dus heel vaak aangewezen op jezelf ergens in 'the middel of knowwhere' zonder tv, computer etc.
Toen vertelde iemand me dus een keer die al 18 jaar in een bus woonde dat 'de kunst van het leven bestond uit te genieten van niets'
Dat heb ik me toen erg ter harte genomen en voelde dat dit mij veel rust gaf.

En ja ik herken je 'koffie theater' helemaal en heb het ook allemaal al geprobeerd en kom steeds tot dezelfde conclusie:
Als ik koffie toelaat in mij leven ga ik het na een aantal dagen meer gebruiken en denk dat ik niet van de dag kan genieten zonder mijn bakkies, ben op het laatst zelf niet meer te genieten van de slechte nachtrust en het korte lontje doordat koffie me gewoon gespanner maakt.
Het enige wat ik zou moeten doen is het opgeven.

Ik denk dat ik nog steeds op inbalans sta omdat ik dus nog steeds af en toe alcohol drink en weed rook.
Werken aan mezelf zou de oplossing zijn maar daar werkt het uitstelgedrag niet mee
:(

Grappig trouwens je bent de eerste naast mijn man die ik ken die mijn verhaal over koffie gebruiken als drug toegeeft van zichzelf.
Ik denk dat DAt op zich al een goede stap is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zei het toch al

verdriet
vreugde
emoties
ruzie
zelfmedelijden
verlangen
etc

nou daar kunnen we verhuisingstress en overmoed aan toevoegen dus.
Als je de eerste maar laat staan gaat het je wel lukken om die Gremlins te verslaan.
Of hier komen als het menens wordt.
Ik ben daar vaak al te laat in en ben dan al verslagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is helaas ook al een verslaving van me sinds mijn jeugd, en drop
Hoe Nederlandser wil je wezen, koffie...alcohol.chips en drop.
En zonder kaas doe ik al helemaal nooit dat eet ik elke dag...dus die verslaving durf ik niet eens aan te kijken.
Maar die is vrij onschadelijk toch??
Totdat de boeren verder gaan staken en er geen melk verkocht wordt en dus ook geen kazen meer gemaakt worden.
Zal het ooit zo ver komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee har die tong verdoven wilde hij wel want bleer gewoon door tussen de verdovingen, boren en haakjes.

Wat gek dat jullie allemaal regen hebben en ik heb nog geen drup gezien hahaha, nee echt het is hier de hele dag droog en dat vond ik voor het eerst wel jammer omdat ik dan had kunnen zien of het dak goed gemaakt was.

Gaan we wedje maken voor morgen? En Har houd jij de stand bij want jij hebt de meeste tijd hihihih

druppeltje gaat voor 3-1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej, ik heb geen of nog geen ban. Wat raar want zo zeg je iets waarvan je de schuld niet weet en krijgt een ban en nu heb ik iets gezegt waarvan ik dacht daar gaat drup maar misschien hebben ze vandaag bij Tactus een borrelavond hahaha Oei, nou geintje moet kunnen want pas deze melige mail niet aan. Zal ff m'n mond gaan spoelen want das beter voor mijn woorden en de troep van de tandarts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chips, ik heb al een pakje Tuc's op...die waren in de aanbieding, heb er nog een :P
Pffff..effe geen puf om te koken, allemaal lekkers in huis gehaald. Gisteren ook al 3 van die oranje muffins op, whaaa...mijn lijf schreeuwt na meer dan 4 maanden nog steeds om zoet.
Maar goed, ik eet daarnaast wel gezond...zal me dus effe worst wezen; ooh ja, die heb ik ook nog gehaald, cervolaatworst van Stegeman :D
Hum, toch maar niet...doe straks wel iets maken met zalm en konijnenvoer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...