Mai Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Whaaah!! Water! je wist toch dat Har net ging slapen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Tsja Marjo, dat wordt dan een pond belegen Goudse mee naar bed he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Hoi Har,ik weet uit ervaring dat wat Water meldt over de muisjes klopt.Dus van mij oprechte felicitaties met in één klap wel heel veel huisdieren.Dat wordt dan een mega afname van kaasjes voor de familie Muis.Mijn zoon heeft hetzelfde euvel maar is in het bezit van een Tante Truus, de poes.Als Tante Truus van huis is (dus bij mij logeert) dansen de muizen in zijn woninkje.Maar er is mee te leven hoor Har. Brand is erger.Thil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Ik denk dat ie op de stoel staat.... Ben weg! Tas inpakken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Veel plezier, Marjo! Ik ga ook horizontaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Ik ben er weer even. Het heeft hier zo weinig geregend dat ik de planten op de moestuin nog extra water heb gegeven. Lekker een dikke trui aan en mooi naar buiten toe Waarom gebeurd het steeds dat als je zelfs maar aan het woord "feest" denkt er tientalle feestgremlins om je heen staan te dansen? Zelfs vantevoren heb ik er last van en ik weet dat dat nu juist zo gevaarlijk is. Maar ik kan (en wil) ook niet onder de verplichtingen uit dit weekend.Stuk voor stuk dan maar. Eerst morgen. Morgen werkt een collega 25 jaar bij de zaak en dat gaan we vieren in een cafe in een dorp ca. 15 km van mijn huis af. Niet drinken kan ik deze avond makkelijk uitleggen: ik moet 's-avonds nog naar tennisles toe. Dat verklaart tevens waarom ik iets eerder weg wil dan de rest. Ook ben ik van plan op de fiets te gaan. Ik heb geen auto of rijbewijs en ben anders afhankelijk van een andere collega. Als ik op de fiets ga, dan kan ik zelf bepalen wanneer ik weg ga. En ik vind de 15 km fietsen achteraf dan ook wel erg lekker. Het is een hele mooie route en ik heb dan mooi de tijd om meeliftende gremlins af te schudden .............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 avond luitjes , eerst antwoord op har zijn vraagje van gisteren , har de klant waar ik in de tuin werk is klant maar ook mijn schoomoeder , van 8 tot 12 is ze dus mijn klant en de uren welke ik nadien daar nog werk is ze mijn schoonma vandaag mij letterlijk en figiuurlijkdoor mij werk gesleurt de pijn was niet te harden , ik was gisteren van een dak gevallen en heb mij blijkbaar wel pijn gedaan , nu gaat het gelukkig iets beter , zal maar niet meer op daken kruipen om bomen te snoeien .ga straks eens kijken waar deventer ligt .morgen loopbaanbegeleiding , vandaag partner vragenlijst laten invullen en zelf ook ingevuld , raar hoe ik over mijn eigen denk , en iemand anders iets anders denkt , ook aan mij meiden groepje de vraag getseld en antwoord gehad en ook hier zijn de antwoorden anders als dat ik mijn eigen zie .vandaag ook de ketting met de fotos van mijn ouders af gedaan , heb dit tot nu toe enkel gedaan als ik wist dat ik ging zuipen , maar deze keer is dat de reden niet ik vermoed dat ik werk aan het thema loslaten ;houtje fijn dat je weer met de auto kan rijden .corinne spijtig dat ik zo ver woon anders kwam ik jou helpen je bureau verhuizen .BB verzorg je eigen je gaat goed har naam voor muis "micky mousse":-)) of ratoncito pipke schrijnwerkstyer nodig om je een nieuw meubel te maken ?? maar idem als bij corinne te ver ;-(ik morgen na loopbaanbegeleiding naar zee en ja ben blij want na x dagen kan ik geen mensen meer zien horen of ruiken mensen hasta manaña Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Carolien, ik sta paf en ja dat gonst ook stedes door mijn hoofd ieeiewwedeiiede de lion sleeps ,,,,,,Hoe wist je dat? En dan gaat het weer even van dadadadadada ieeeeuwe boemba dada ieeuwee de lion.sleeps en toen begon het weer. Dacht dat ik knetter werd of al was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Ja Carolien, ik ben er nog en jank me helemaal stuk want dat is Ghana Dit bestaat niet want heb zoveel geprobeerd en jij weet het? Ja je heb ook nog eens gelijk, snap er geen snars meer van. Toch naar Ghana? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elvez Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Nog 37 minuten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Pip we waren daar al een huis aan het bouwen om er in novenber 2007 te gaan wonen. Hoe wist Carolien dit soort dingen? Beter is dat ik ook met dit soor dingen ga slapen. Mijn dank is groot aan Carolien en ik hoop dat niemand nare opmerkingen maakt want ze widle mij helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Tas gepakt! (flinke meid! )Druppeltje en Carolien, ik hoop dat jullie elkaars tel. nrs. hebben of e-mail adressen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Haha Pip! Is waar ook! Water drinken om geld te besparen.... ook zo'n geldwolfje?Fijn dat ze het zo leuk had gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Ja maar Pip, Caroline is toch niet gek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Ik ga slapen en alles overdenken maar hoop dat jullie Carolien die het goed bedoeld heeft niet verooordelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elvez Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Ennnnnnnnn.......... Bingo......... Dag 6Applaus voor mezelf bis bis bis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Goed Elvez! Dag 6.... Gewoon doorgaan nu!Mensen, slaap lekker. ik zie jullie wellicht zondagavond of maandag weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Lieve mensen,Heb hier maar wat gehangen. Niets dringt tot me door. 'k Heb wat eenvoudige spelletjes zitten doen en die kon ik ook al niet behappen.Ik ga naar bed en wens iedereen een hele goede nachtrust toe.:present::present::present::present::present::present::present::present::present:voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Hoi Elvez, mijn gevoel zegt, dat je er een dag aanvast knoopt. Stel me niet teleur.Je kan het! Als je het zes dagen kan, dan kan zeven ook. Kijk straks in de spiegel en beloof jezelf in ernst morgen niet te drinken!!Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 quote: Originally posted by: ElvezEnnnnnnnnn.......... Bingo......... Dag 6 Applaus voor mezelf bis bis bis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Bijna zeven maanden hier Elvez.Vaak zéér gebroken, maar nog steeds alles aaneen geplakt.En het leven wordt leefbaarder!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elvez Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Geer het gaat veel makkelijker dan ik dacht. En ik zoop echt veeel hoor. Ik heb eigenlijk nergens last van ben alleen maar blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elvez Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Welterusten iedereen die gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Niet té euforisch hè, dat triggert. Probeer morgen droog te blijven en je bent een stapje verder.Het zal nog weleens lastig worden, dus waakzaamheid is het motto!!!Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elvez Geplaatst 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2008 Ga het heus niet vieren met een drankje hoor. Alhoewel glaasje ranja heb ik wel zin an. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden