Spring naar bijdragen

maandag 23 juni


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Weten jullie wat ik een raar idee vind....
Dat ik morgen soweiso niet met een kater wakker word. Niet alvast alles hoef klaar te leggen, omdat ik anders te laat op m'n werk kom omdat ik me te belabberd voel om een beetje op te schieten. Ik niet me zorgen hoef te maken of ik wel genoeg friskies, kauwgom, fishermen's in mijn tas heb voor een eventuele alcoholwalm, ik niet hoef na te denken hoe ik godsnaam de dag morgen moet doorkomen...

Echt een raar en onwennig iets...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag opnieuw dag 1 gehaald, morgen naar de arts voor die remolie dan gaan de blokjes langer mee , doe mee Fen , ik kruip dadelijk ook mijn bedje in , en vooral weet even dat ik een droom van een vrouwtje heb doch ik reeds maanden me verschuil in de ex kamer van mijn kinderen, ik hoop een zekere dag, en ik ben er zeker van en dat merk ik nu reeds dat ze op een dag terug naast me zal willen slapen, ik heb het boeltje zover kapot gekregen maar zij heeft me nog niet aan de deur gezet, en dat is voormij reden te meer om nu eens ernstig op de rem te gaan staan, want mijn vrouw kan dit onmogelijk verder aan zoals ik geworden was. :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wannes, ik heb nog meer geluk. Vriend is 1 keer vertrokken door mijn drankprobleem, maar we wonen nu alweer jaren samen. Alleen hij heeft mij niet de slaapkamer uitgezet, maar koos het merendeel van de nachten voor de bank. Ben benieuwd of ik hem vannacht wel de slaapkamer in hoor komen.... Inderdaad ook een doel op zich!!!

En echt iedereen bedankt! Weet niet of ik zonder jullie dag 2 was doorgekomen. Amazing dat dit bestaat.
Jullie zijn allemaal geweldig en als we het vol houden, zijn we allemaal kampioenen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer ik van m'n ene verslaving af te komen, heb ik er weer 1 bij...... Dit forum, haha.
En o ja, wat bij mij echt super werkt: laurierdropjes van de Tuinen. Heerlijk en ze hebben een enorme sterke smaak, wat misschien sommige alcoholische dranken ook hebben. Ik neem ermeteen 4 in de mond en daardoor heb ik even geen behoefte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me ook even kort voor het slapengaan ....................

Ik heb nog steeds niets gedronken en ga zo lekker door. Morgen weer een nieuwe droge dag. :D :D :D

Ik wens iedereen veel sterkte, steun, kracht, wijsheid en doorzettingsvermogen toe.

Fen, na de (zweet)nachtrust lekker fris douchen met een extra lekker luchtje! Voel je je weer helemaal vrouw daarna. Succes. :present:

Geer, ik zei het al tegen je: na een week lach je om je onzekerheid over het stoppen. Je lachte binnen de week al. Ik geloof zelfs de volgende dag al. Goed gedaan en hou vol :D

Welterusten allemaal. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAMES EN HEREN,

Ik schakel tijdelijk maar over op de rugzak (van Corinne, sorry daarvoor). Maar ik word echt dubbel-blind-ziend van overal diezelfde koppies. Kijken of ik er na twee en nog wat jaren zelf aan kan wennen.

Corinne, als die van jou te zwaar is, dragen we hem samen, okee?

Ik ga het proberen als rugzak dus. Klopt wel, ik heb altijd een mega-grote handtas/rugzak bij me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net een frisse neus met doggy gehaald en beging weer eens bij te lezen en zag de opmerking over baksteen. Baksteen is geen bakzeil en bedoelde dat die groter is als een kei.

Pip, je bent gescheiden en belt elkaar 2x daags? Zou het niet beter zijn om het eens los te laten? Is dat in het mom van de kinderen of jullie zelf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...