Spring naar bijdragen

maandag 23 juni


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi, hoi hoi allemaal,

An, heb je veel geleerd over dat vetmesten? Klinkt raar als mensen dat doen.

Blacky, heel jammer maar ik wens je alle goeds toe.

Marjo, eng is dat he maar een lieve reactie van Caroliens verhaal, hoop dat je er iets mee kan.

Tina, hoe was de intake?

Carolien, heel mooi gezegd.

Stien, fijn weekend.

Har doe rustig aan hoor!

Hanneke, misschien heb ik wat gemist maar wat studeer je?

Pip, je ziet er prima uit.

Houtje, een tik moet kunnen hoor.

Corrinne, leek me een beetje te veel van het goede.

Charlie, rustige laaste nacht, blijf kalm en wat een ontzettend mooi gedicht.

Cacou en Her gefelicideerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Woman, je bent een toppertje.

Druppel, we mogen van de moderator onze naam veranderen, vraag is in overleg wie dat gaat doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje: lief van je dat je daar nog over schrijft. Soms denk ik dat ik hier in het luchtledige schrijf.
Maar het is en blijft een wisselwerking. Er overkomt een mens van alles, maar aan sommige zaken werk je zelf mee. Ik zie mijn eigen aandeel heeeel duidelijk. En dat is wel lastig.
Vandaag las ik een intervieuw en een van de vragen was: welke eigenschappen van mensen kan je begrip opbrengen: antwoord 'zwakheid, je iets voornemen, maar het lukt je gewoon niet' Welke eigenschap van mensen kan je niet uitstaan? 'hoogmoed, machtsmisbruik' , dat vond ik mooi.


Marjo: ik had je al eerder willen schrijven, maar dan was je weer weg en dan denk ik, ach laat maar.
Gistermorgen was ik samen met jou lekker happy. En dan ineendonderen. Zo herkenbaar. Overkwam mij vanmiddag dus ook. Ik heb dan ook het idee dat mensen me niet meer serieus nemen. Ja het heeft bij mij ook met hormonen te maken. Nou ja, ik voel me momenteel compleet gestoord in ieder geval.
Hoe ouder ik word hoe meer ik in herhaling verval. Ik kan wel stoppen met mezelf te spiegelen, maar ik geef de moed toch maar niet op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Ik val zo even binnen, was er gister ook even maar het was erg rustig smiddags en het begin van de
avond, eerst sloeg mijn pc een paar keer vast heel irritant en toen ik weer ging beginnen was ik toch ook wel weer een beetje moe.
Zat net al een tijdje te lezen bij wie is wie, leuk om te lezen, ik wilde mij eigenlijk ook even voorstellen
maar zag niet hoe ik iets van nieuw voorstellen kon vinden, zal wel niet goed gekeken hebben,
of zie ik iets over het hoofd?
Kan nu ook niet echt heel lang blijven, moet nog wat dingen doen en vanavond is mijn vastje "clubavondje", ga even lezen wat er vandaag al besproken is op dit forum...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas herken ik die homoontjes An en je spreekt hier zeker niet in het luchtledige. Het ligt hem denk ik in het fijt dat het te veel wordt om overal op te reageren dus reageer je op wat je het meest aanspreekt. Soms ben je dat en soms helemaal niet, dan lijkt het net of je geneerd word en dat voelt niet lekker. Ook merk ik vaak dat velen dingen onthouden maar ook dat er velen zijn die alles weer snel vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even tussen het koken door. Carolien, heb ik toch iets gemist van je? zag wel een 'technisch ding' , zal eens kijken wat je hier hebt ingeplakt.

Druppeltje, tje... ik vind het zowiezo bijzonder wanneer er mensen zijn hier op het forum die het allemaal nog een beetje kunnen volgen. Mijn hersens zijn als een vergiet, ik snap niet hoe ik nog kan werken eigenlijk. Nou ja, zweet breekt me uit als ik aan morgen denk. Moet ik die hersens laten werken.

Pippi: ik ben ook zooooooooooooooooo proefwerkweek moe. Voor wie, ja WIE is de straf groter ?? voor het kind of voor de moeder. Ik heb zo'n hekel aan proefwerkweken, ben ik overspannen van. Dus geloof me als ik je zeg dat ik met je meeleef. Zal niet alleen maar een roosje neerzetten maar een heel verhaal neerzetten MET roos. :present:

Nou ik ga ff kijken naar mijn 'aardappel anders'. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi, pfff het is bijna niet meer te doen om alles echt goed door te lezen.
Mijn eten staat op en moet vanavond weg, dus ik hou het kort.
Hier alles ok, geen bijzonderheden, konderen allemaal een mooi rapport, du sik ben blij.
Voor allemaal wens ik jullie strerkte met jullie eigen persoonlijke dingen, klinkt mss. wat afgezaagd, maar op iedereen reageren is onmogelijk. De bedoeliong is goed, toch?:D
Voor Har en Cacao wel even een:musicnote: voor hun mijlpalen.
Fijne avond nog! liefs Visje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn visje dat alles oke is en ben blij dat je dat even meld. Dat zei ik ook al aan Wannes want het is goed te weten hoe het gaat. Zoals eerder vermeld, leef je met elkaar mee en dan blijven ze plotseling weg. Dat mag natuurlijk maar de achterblijvers vragen zich altijd af of dat een goed of slecht teken is en meestal denken we het ergste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zucht, ik ga ook maar koken maar waarom kook ik altijd het verkeerde? Heb ik s'middags zin in spaghettie wil ik sávonds zalm, nu heb ik zalm en wil weer spaghettie.

An ik ben denk ik iets jonger als jij want mijn zeef moet nog een vergiet worden hahahah.

Toppunt van nerveusiteit, paniek en hypperen: gooi een drol in een vergiet dan weet ie niet uit welk gaat je hij moet.

Drup, het wordt weer tijd om je bekje te spoelen, toch vond ik het een goeie maar heb graag het laatste woord en dat lukt me hier nooit hahahah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, logisch dat je uit je vel springt. Ik kan je alleen maar geruststellen en vertellen dat die éne spreekbeurt de wereld van verschil niet maakt, maar het is l*llig.
Bij mij is het NIET anders. Daarom gaan mijn kids (heel eenvoudig maar ik kon het niet langer aan) als ze écht iets moeten doen, zoals Hansje nu zijn proefwerkweek, maar een weekend niet naar hun vader. Er wordt daar nooit huiswerk gemaakt, geleerd, nou ja helemaal niks dus. Leuke uitjes, naar de bioscoop (Indiana Jones met Grietje, die net 11 is het kind kon niet meer slapen van de spanning daarna, en dat wat natuurlijk weer bij mij) maar huiswerk hó maar.
Dus dan maar niet naar je vader. Het werkt wel moet ik zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En o ja, een spreekbeurt en zoiets zou ik altijd verzetten (in overleg met de school dat wel) als het na het weekend bij hun vader zou zijn. Ik wéét dat ze dan moe zijn, te laat in bed, wsch. ook teveel snoep gehad, helemaal hyper, ze kunnen niet slapen, en ze kunnen de volgende dag weer niet wakker worden.

Bij ons begint deze week de proefwerkweek, en ik ben nu al gesloopt zeg, wat een toestande toch weer. Na het pittige gesprek met Hansje gisteren, had ik goede hoop dat de zaak zou veranderen, maar hij is weer teruggevallen in zijn oude patroon, luidkeels roepend dat hij "vreselijk hard werkt" dus.... niet kan afruimen, helpen, helemaal niets. Geef mij dan maar meiden, die accepteren makkelijker dat ze ook een rol hebben hier in het huishouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje je bent er dus nog wel, ik probeer mij van iedereen een beeld te schetsen maar dat slaat nergens
op van sommige weet ik niet eens of het een man of een vrouw is, moet echt nog een beetje inkomen en nog even de profielen doorlezen en mijne toevoegen als ik uitgevogeld heb hoe dat moet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi druppeltje,

trees vroeg ook laatst al naar wat ik studeer. ik had dat alleen nog niet beantwoord. (sorry Trees).
ik studeer theologie aan de universiteit. mooie studie hoor. in september ben ik klaar ermee.

nog even klagen, terzijde: ooooooooooohhhh wat had ik vanmiddag zin in een rode port. pfffffff. de afgelopen 8 dagen heb ik nog niet zo'n behoefte gehad als vanmiddag. kennen jullie dat, dat je in één keer zin hebt in drank, alsof een golf over je heen komt. Zo naar de AA. het is toch wat allemaal he? Maaarrrrr..... het is vandaag dag 9.


groetjes,

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sonja, ga naar wie-is-wie en klik bovenaan deze discussie op de knop "nieuwe discussie" en die geef je een naam bv. Hallo Ik Ben Sonja, en dan vertel je wat over jezelf. Is niet moeilijk hoor!

p.s. ik ben een vrouw, alleenstaand, 44 jaar, en moeder van twee kids, Hans en Grietje met de mooie leeftijden van 13 en volop in de puberteit (Hansje) en 11 jaar en zelfstandig en ik-wil-alles-zlef-doen dat is Grietje. Ik heb jaren te veel gedronken en ben sinds 28 oktober 2005 alcohol wel goed de baas. Dat is niet zonder slag of stoot gegaan, maar het was de moeite méér dan waard, dat wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...