Spring naar bijdragen

maandag 23 juni


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

even nog één serieuzer vraagje voor het naar bed gaan... Gaan of gingen jullie de eerste tijd uitdagingen uit de weg? Ik bedoel etentjes, café-bezoekjes. Dit soort dingen heb ik namelijk best vaak, maar denk dat ik dit weekend beter thuis kan blijven. Hier met jullie op het forum, lijkt me een stuk veiliger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water,
Zolang je maar op je woorden let, mag je zeggen wat je wilt. Klaag steen en been, juich, alles mag je eruit spugen.

Geer,
:)

Houtje,
He, wat lief dat je mijn rugzak even draagt. Kan ik even uitrusten. :D
Oh, jij hebt er ook een. Die is op zijn minst zo zwaar als de mijne, ws. nog zwaarder.
Zullen we proberen om de inhoud van onze rugzakken te verminderen tot samen 1 rugzak. Om te beginnen dan, want liefst wil ik er alleen nog maar leuke dingen in hebben zitten.
Hou die rugzak maar. Ik vind het wel leuk om een zo lief zusje te hebben.

Fen,
Ik voelde niets aan mijn lever, maar mijn darmen functioneerden niet goed meer. Volgens de huisarts waren er tekenen van ondervoeding, omdat mijn lever alleen nog maar bezig was om de alcohol te verwerken. :wacko::wacko: Ik moet er niet aan denken hoe het dan met me gesteld was tijdens mijn gigaterugval, toen dronk ik meer dan dubbel zoveel. Ik was trouwens dik 10 kilo afgevallen de eerste 4 maanden na het stoppen. Dus ja, ik had een opgeblazen gevoel.

Ontwenningsverschijnselen verschillen van mens tot mens. In meer of mindere mate of helemaal niet kun je: zweten, ijskoud hebben, trillen en beven, angst- of paniekaanval, honger hebben. Van de huisarts kreeg ik Librium voor als ik een angst- of paniekaanval had. Dat werkt vrij snel.

En ja, Fen, in de eerste maanden ben ik nergens naar toe geweest. De derde maand had ik een etentje, maar heb ik iemand gevraagd een oogje in het zeil te houden. Daarna heeft het weer enkele maanden geduurd voor ik ergens naar toe ging.

Pippi,
:)

Wannes,
Wij slapen ook nog steeds in een andere kamer. Mijn man snurkt echt vreselijk en ik ben nog altijd een heel erg onrustige slaper (als ik al slaap).

Soothe,
Ik vond Houtje geen pinnig kopje hebben! En ze heeft helemaal geen pinnig hoofd!
Maar het koppie dat je nu hebt, lijkt een heel klein klein beetje op jouw hoofd of heb je tegenwoordig een ander kapsel?

Floortje,
Hoe gaat het trouwens met de paniekaanvallen en de nachtelijke angsten sinds je gestopt bent? Toen je nog dronk, schreef je dat je er zoveel last van had.

Druppeltje,
Sinds wanneer ben je zo behaard?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...