Spring naar bijdragen

4-07-2008


Kohtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 236
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede zonnige morgen allemaal,

WANNES, JE HOORT TOCH BIJ ONS? Tuurlijk ben je welkom, ga geen dingen in je koppie halen die er beslist niet zijn. En we discremineren hier zeker niet daarom mag alles morgen wat drup is voorin zittten de de rest erachter hahahah

Tina, de opsteker voor vandaag is voor jou.

BB, mooie tekst he, bij mij hangt het op het prikbord.

Pip, al wat beter vandaag?

Adam de D is van druppeltje en dan volgt de E van enige echte hahahah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,hoi,
Marjo, gefeliciteerd!

Wannes, tuurlijk ben jij ook welkom, ik kijk ook naar je uit op het station
in Deventer hoor!
Ik hoop wel dat Caro weet naar wat voor auto of Har we uitkijken hé,
komen we straks aan met een auto afgeladen met ..............

Voor mij is het niet mogelijk alles meer te lezen, heb oppas dienst
over een kleine hummel van ruim een jaar sinds gisteren. Deze heeft tien keer meer
pit in de donder als ik. Sinds ze kan lopen is het slapen lichtelijk overbodig geworden.
Ze sloopt me langzaam maar zeker ;), en hoe wonderlijk ik kan er toch van genieten.
De dame wordt pas vanavond laat weer opgehaald dus fijn naar buiten.

Hou het droog en geniet van het zonnetje! (als dat mogelijk is dan hé)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naah! Wat lief van jullie! Ik geniet dan maar op een afstand, ze zit nu in Hellendoorn en mag vanavond allerlei "verboden" dingen eten! Zou ik daarom een beetje zo'n onbestendig gevoel hebben? Heb wel net de camping gereserveerd die ik samen met haar al min of meer had uitgezocht! Lekker rustige natuurcamping ergens in de Achterhoek!

Pippi, ik vraag me de hele tij al af wie nou het PDD-NOS kind is!
En hoe gaat het vandaag met je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mooi Caro, over die dankbaarheid. De tranen springen me weer in de ogen want had ook zo graag kinderen gewild en dat je ze soms achter het behang kan plakken had ik er graag voor over gehad. Zucht, en mij benijden ze vaak om mijn vrijheid zonder zorgen over de kinderen. Zucht waarom is het gras van de buren nu altijd groener?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik liep net buiten in het zonnetje, ik kan lopend boodschappen doen,
wilde maar één ding zo snel mogelijk weer naar huis.
Wat ben ik toch een raar mens:huh:zo'n prachtig weer en ik kan er niet eens
van genieten.
Heb ik trouwens al heel lang, ik vind helemaal niets leuk, doe alles omdat het moet, maar
niet omdat ik er nu echt plezier aan beleef.
Ik weet niet wie dit schreef, maar ik heb laatst iets gelezen over een tweede gezicht, nou zo
gedraag ik me al maanden.
Op mijn werk zal het wel moeten dat tweede gezicht, prive heb ik er geen zin meer in, ze zullen
mij de komende tijd moeten nemen zoals ik ben.
Niet dat ik zwelg in mijn gevoel, het is alleen zo dat het mij teveel energie kost, me anders voordoen.
Dit is eigenlijk het enige plekkie waar ik mij zo kan uiten als ik mij voel.
Mensen trouwens niet naar vragen hoor morgen, de tranen zitten erg hoog.
Maar ik ben zo blij jullie te zien, echt daar kijk ik wel naar uit, gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, gefeliciteerd :present:, het is een mooie leeftijd, 11 jaar. Mijn jongste is elf, en dit is mijn laatste periode nog van knuffelen, naast haar in bed gaan liggen om haar wakker te kietelen en zo voorts.

Ik heb een héle dag erop zitten al.

Zat om 9 uur bij de kappeur, wij hebben hier z'n fijne dorpskappeur die je voor 16 fleuries een fris mooi hoofd geeft met gezellig haar :D. Half 11 weer thuis, gesprek met vriendin, die moet maandag naar de bedrijfsarts combi UWV- arts dus stress voor haar. Ik ga altijd mee als vaste begeleider. Een schone taak, voorwaar. Ik doe dat voor méér mensen omdat ik ze zo goed begrijp.

Tussendoor heb ik aardbeiengebakjes gehaald, vriendin lustte ze niet, dus BB ik hoop dat je een strak shirtje aan hebt, anders laat ik hem in je nek zakken morgen .... :moon:

En nu ga ik lekker nog een bakkie doen.

*fout in zin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina, misschien niet zo slecht zo'n periode er even echt voor jezelf zijn. Vaak zijn mensen een persoon waarvan ze denken dat anderen die willen zien. Ikzelf heb/had dat ook. Maar met het stoppen met drinken blijkt (tijdens mijn therapie) dat ik het juk van "ik ben niet zo gezellig als ik had willen zijn" van me afgegooid heb. Dan maar minder gezellig, maar altijd nog wel gezelliger dan met teveel alcohol op.

Er zijn al zoveel momenten waarop je jezelf een houding moet aanmeten die vooral een ander aanstaat.

Marjo, gefeliciteerd.

De mijne wordt 1 september 13. Geen geknuffel meer, geen handjes vasthouden :huh::o

Het is nu vooral advies geven over huidverzorging, pukkeltjes, maandelijkse periode etc. etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo, ik ben ook mijn bed uitgerold, moest gisteravond laat nog wat ophalen bij iemand in de buurt, was wel grappig, hond mee en kat bleef ook maar meelopen en zo zat ik daar op visite met hond en kat. Ook wel een nieuwe ervaring om laat bij iemand aan te wippen en nuchter te zijn en een kopje thee te komen drinken! Maatschappelijk werk hier had een jaarverslag laten maken en mijn foto's gebruikt (met toestemming hoor) en daar kreeg ik een leuk bedragje voor.

Vandaag lekker vrij, zometeen even rode haarverf kopen voor de herkenbaarheid morgen ;) en moed verzamelen om hard te gaan lopen. (hard lopend naar de winkel voor haarverf??)

Floortje dat is vervelend dat je bang bent voor honden, zoals het er nu naar uit ziet komt mijn hond morgen ook mee. Mijn moeder was doodsbang voor honden maar sinds ze mijn hond kent is dat wat mijn hond betreft helemaal over. Ik heb een heel rustige zachtaardige hond, blaft niet, speelt niet, is niet opdringerig, komt hoogstens even langs voor een aaitje of liever nog een stukje taart. Is extreem rustig en erg sociaal. Durf je dat aan?

hier samen met de kat: kijk maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, die zien er wel heel lief uit! :D

Als ze niet blaffen en opdringerig zijn durf ik het wel. Ik ben in het verleden gebeten door een Rottweiler. Die hond bedoelde dat nog als een spelletje, maar ik had wel 12 hechtingen in mijn been. Achteraf kreeg ik te horen dat als het dier het had gemeend, ik helemaal geen kuit meer had gehad :huh:

Maar jouw hond en die van druppeltje klinken wel vriendelijk. Dat gaat wel lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn Albertina!!
Tapas is dol op auto's want auto's brengen hem naar leuke dingen. Dus hij zit eerder in jouw auto dan ik!! Ik zal hem van te voren nog even goed borstelen zodat hij niet teveel verhaart!

Ik ben blij dat je het aandurft Floortje, 12 hechtingen is ook niet niks. Lijkt me een heel nare ervaring. Ik ben vorig jaar per ongeluk gebeten in mijn been, botsing met hond met ontblote tandjes (en een muilkorf om) Geen hechtingen gelukkig, alleen een gaatje van een tand. Mijn hond durft niet eens te bijten als ik een spelletje met hem probeer te spelen. Andere honden interesseren hem niet dus zal hij zijn best doen om het hondje van Druppel te negeren... hoewel, ze komen wel alletwee uit Spanje dus wie weet herkennen ze iets van elkaar, maar dan nog.

Druppeltje, zolang jij jouw hond niet vermomd als een konijn zal het helemaal goed komen, Tapas houd niet van hondenhapjes maar wel van taart!!!!! (en konijnen in het wild dus)

Nou, ik heb mijn hardloopkleren en schoenen aan... dus zal ik dan maar eens?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat het wat beter gaat Pip!

Mijn meissie is nooit een grote knuffelaar geweest.
Mijn oudste dochter en kind, we kunnen het steeds beter met elkaar vinden...

Tja, als het zo is dat je alles hebt en zelf in een eindeloze depressie terecht komt, je altijd al een grote drinker op feestjes was... Ik weet het niet precies, waar het fout ging... Weet niet of het nu nog uitmaakt. De meeste tijd wil ik niet meer terug, en dat voelt best wel okay!
Het zelfvertrouwen en de eigendunk, durven zonuendan heel langzaam tevoorschijn te komen, al doet mijn grote mond altijd anders vermoeden..
Ik durf soms wel een beetje tevreden te zijn. Ben diep in mijn hart zooo blij dat ik iedereen nog heb..
Moet niet te ver in de toekomst willen kijken, dan weet ik het niet meer.
Het verleden te laten is een grote taak. Acceptatie een nog grotere.. Ik kan met een enorm pessimistische blik achterom blijven kijken. Ben vandaag erg op mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, pippi. Uiteindelijk komen we er misschien wel!
Soms kan het je weer even onverwachts bij de strot grijpen..
Nu nav de vraag van Blurry, de verjaardag van dochter...
Het lijkt wel een soort altaartje achter mij, 11 kaarsjes, een knuffel met haar favo parelketting, foto van haar samen met vriendinnetje, borstbeeld met allemaal strikjes! Kan mij het ook schelen, ik geloof dat het me wel goed doet. is ze toch nog een beetje bij me vandaag! Het geeft wel een soort rust op de één of andere manier...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gni, ik haal straks wat voor vandaag nodig is, hier in de dorpswinkel. Dan doen ze dan morgen maar weer... :D

Moet steeds bijna huilen, en als ik denk, okay, dan lukt het niet!
:P

Zo maar even met het hondje lopen....

Verder is er niemand thuis en Klaas en zoon snappen de ophef niet, verjaardag is al gevierd, toch?! Dochter zelf trouwens ook poepie-nuchter weer vanochtend. Ben de enige emo-muts hier in huis! :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...