Spring naar bijdragen

4-07-2008


Kohtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 236
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Serene rust ja, dat komt omdat ik bijna in slaap val. Ik heb vandaag nog gewerkt, daarna boodschappen gedaan met Soothe (morgen heb ik te weinig tijd), samen gekookt, afgewassen, tussendoor nog even de radio van een buurvrouw aan de praat gekregen, was gedraaid tegen te duur tarief (morgen ben ik er immers niet), en nu ben ik dus moe.

Ik maak me wel een beetje zorgen om mijn hond, die loopt sinds vanmiddag ineens mank. Hij heeft een wat zwakke linkerschouder (vreemd, ik heb ook al een tijdje last van mijn linkerschouder), maar ik heb hem zich helemaal niet zien verstappen of zo. Ik hoop maar dat het niet erger wordt, vanavond kon hij bijna niet meer lopen.
De vorige keer dat hij dit had zette de dierenarts er een spuit in, maar ik kan morgen dus ook niet naar de dierenarts. Ik hoop maar dat het vanzelf weer over gaat.

Wat taart, hartig dan wel zoet aangaat: ik moet dringend aan mijn lijn doen, en ik kom ook niet voor taart, dus mij interesseert het geen biet of die er is of niet. Ik ben wel zenuwachtig, maar als ik jullie zo lees valt het volgens mij nog mee. Komt ook omdat ik te moe ben om me erg druk te maken.
Ik heb niets aan mijn haar gedaan, wat ik aandoe weet ik nog niet, dus jullie moeten het maar met me doen zoals ik ben. Moeten Soothe, mijn kinderen en mijn collega's tenslotte ook, de stakkerds!

Luitjes, ik wens jullie allen een goede nachtrust! Voor de Deventergangers: tot morgen! Voor alle anderen alvast een fijn weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap lekker allemaal, ook ik val om!

Hoop dat het morgen beter gaat met je hond, Anna!
Is er geen oudere jongere in huis die evt. met hem naar de dierenarts kan?

Trusten! Tot morgen voor degene die komen.
Voor iedereen een goed weekend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zover kan hij niet lopen Marjo. Morgen is alleen op de hoofdvestiging spreekuur, en alleen 's middags na telefonische afspraak. Helaas! Hopelijk gaat het morgen iets beter, anders wordt het maandag.

Welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...