Spring naar bijdragen

4-07-2008


Kohtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 236
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gem,
Kom morgen maar, hoor. Als je moe wordt, ga je toch lekker ergens op het dijkje liggen. Neem een grote badhanddoek mee. ;)

Ik zal ook enigzins verkreukeld zijn. Praten en piano spelen waren leuke bezigheden, maar ook vermoeiend. Nu zijn ze nog volop aan het werken aan de straat en de museumtuin. Vanavond om 22.30 begint de eerste buitenfilm: De Vliegeraar, naar het boek van Khaled Hosseini. Toegang is gratis, neem wel een stoel mee! Nou, dan duurt het zo tot 1.30 voor het weer een beetje stil wordt. Ze zullen vannacht niet alles demonteren, want morgenavond staat er ook een film op het programma. Dat wordt helemaal een onrustige nacht. Eerst de film, daarna worden alle spullen afgetuigd en afgevoerd, terwijl om een uur of 3 het opbouwen van de boekenmarkt begint. De grootste boekenmarkt van Nederland.

Dus zoek ik mss ook wel een slaapplaatsje in een van de fietsenhokken. :$ :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een prachtige film Corinne, ik heb ook het boek gelezen, ik vond het erg ontroerend, zo
triest dat is soms niet eens verder durfde te lezen.

Jaaaaa, lekker buiten, heerlijk met dat prachtige weer.
Ik kijk er naar uit in ieder geval.
Alleen ben ik totaal niet bekend in Deventer, volgens mij ben ik er zelfs nooit geweest,
dus ik ga op Tapas en Visje af hoe ik moet rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi

wat een gezellige drukte hier! !
Net terug van de Lidl, kom er eigenlijk nooit, maar scheelt echt wel!!
Morgen dan klein manneke jarig, tussendoor nog even wat boodschappen doen, want maandag is husband jarig. De erwtensoep-ingredienten liggen al klaar, alleen krabbetjes hadden ze niet, dat wordt dus karbonade erin..Jaja, hij is gek, erwtensoep met deze luchten :D :D
Marjo, gefeliciteerd met je dochter!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet van Deventer dat je er prachtfoto's kunt maken...camera gaat dus ook mee. Ik heb er zin aan, lijkt me ggezelllllliiiiigggggggg. Tis wel veel om met meer dan 20 mensen kennis te maken in goed 2 uur, maar de dag is daarna nog lang toch? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie. ik wens je alvast een hele fijne dag toe en dat die erwtensoep je goed mag bekomen!
Ik ga afsluiten, lekker doesjen, wenkbrauwtjes nog ff epileren en vroeg slapen. Ik kan toch niet met wallen komen die ook wallen hebben!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...