Spring naar bijdragen

Maandag 7 juli 2008


CPAS

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 184
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee Wannes ik niet vandaag haha en daar hoef je niet voor de hoek in.

Nee Pip dat begrijp ik, soms is het beter alleen te blijven maar vaak hoop je tegen beter weten in. En zoals je weet ben ik ook aan het minderen en sta dus ook nog niet droog. Ze hebben misschien wel gelijk hier dat je beter helemaal kunt stoppen als minderen hoewel ik het gevoel heb net als jij nu dat het allebei niets is hahaha. Ff lachen meis al ben ik helemaal niet grappig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Pippi, sterkte meid!
Straks lekker slapen,en morgen alles op een rijtje zetten!
Kies voor jezelf,en voel je niet schuldig.

Druppeltje, tja, zoenen is/zijn wel lekker,maar je kunt ze niet eten. Ik vind het nog steeds raar dat negerzoenen geen negerzoenen meer mogen heten. Oh,snel de doos weggooien voordat man en kinderen thuiskomen,ze zijn nl. allemaal op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Blacky,
Ik hoop dat je die wonden wel goed verzorgd hebt want kattenbeten kunnen lelijke ontstekingen veroorzaken.. :(
En oppassen dat je niet in een tijger veranderd, dat heerst op het moment.. ;)
Beterschap!

Pip, ik hoop dat je een beetje opknapt van je douche.. Is niet alles als er zo aan je gehangen wordt.. Sterkte!

@ Gem, de "zaken" gaan goed! :D De sollicitatie wat minder maar ik heb nog geen afwijzingsbrief dus ik houdt de moedt erin.. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

o jee,

Sorry, bedankt voor de feleicitaties. Ik ben al zo gewent aan het niet drinken, dat ik de dag van stoppen vergeet.

Nogmaals bedankt. En ik ga zeker door naar de 2, nog maar één maand. En ik kan het, dus jullie kunnen het ook allemaal, niemand uitgezonderd.

En ik kan jullie verzekeren het is de moeite waard.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi! Ik moet bekennen dat ik het draadje van vandaag nog niet gelezen heb, en dat van gisteren ook grotendeels niet. Ik hoorde na thuiskomst (drijf-, maar dan ook drijfnat!) van Soothe dat er hier de nodige felicitaties geplaatst zijn voor het RAF-team, en realiseerde me toen pas dat het vandaag inderdaad de 7e is. Dank jullie, jullie houden het inmiddels beter bij dan ik, en dat is alleen maar goed, want dat betekent dat ik niet meer dagelijks met wel of niet drinken bezig ben.

Vandaag heb ik een vreselijke rotdag. Hevige aanvaringen met oudste zoon, die steeds harder bezig is de zaken hier naar zijn hand te regelen. Mijn mening is dat hij eigenlijk al lang op zichzelf moet wonen, kan hij lekker bazen over zichzelf, maar ja, de regie overnemen in Hotel Mama is natuurlijk veel aantrekkelijker als je nog studeert en geen geld hebt. :angry:
Helaas voor hem heb ik het grootste deel van mijn leven al geleefd met mensen die mij voorschreven wat te doen en te laten, ben ik broodjenuchter en ook niet meer voornemens te vluchten in een roes, en heb ik er geen zin meer in me te schikken naar de wensen van een bazig type.
Niettemin - al ben ik beter voor mezelf opgekomen dan ik ooit gedaan heb, en heb ik mijn grenzen aangegeven - doet het pijn, en vreet het energie. Ik ben doodmoe nu, en voel geen voldoening of vreugde.

Misschien was het geen toeval dat het vandaag gebeurde? Want ik ben me er scherp van bewust wat voor 'oplossing' uit de ellende ik 23 maanden geleden gekozen zou hebben. En als er één ding is dat ik vandaag heel zeker weet dan is het dat ik dat niet meer wil. Het zou niets opgelost hebben, integendeel, ik zou handvaten gegeven hebben om nog meer over me heen te laten lopen. Hoe zou ik grenzen kunnen stellen, als ik zelf geen grenzen ken?

Vandaag weet ik dat niets, maar dan ook niets, het waard is om te gaan drinken. En alles, vreugde zowel als verdriet, is het waard nuchter te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach joh Druppeltje, dat kan ik wel hebben hoor! Tapas is nou eenmaal een hopeloze hond (of ik een hopeloze baas ;))! en we lijken ook wel op elkaar, zo baas zo hond.

Tuurlijk is het beter om je hond geen eten te geven maar toen ik hem net had liep hij steeds weg en de enige oplossing was uiteindelijk dat ik met mijn zakken vol met rodiworst door het bos wandel. Sindsdien ging het een stuk beter en nu hij wat ouder wordt helemaal. Maar zou ik niks bij me hebben dan gaat hij op zoek naar andere bronnen van inkomsten..... Voor hem was het zaterdag 1 groot feest, al die aandacht, al die mensen, en vooral al die hapjes die hij hier en daar toegestopt kreeg of die per ongeluk op de grond terecht kwamen. Hij is kampioen bedelen met die smekende bruine ogen van hem en waarschijnlijk is dat ook hoe hij zijn eerste levensjaar heeft overleefd in Spanje.

Tapas is gevonden bij een dierenarts, achtergelaten door zijn vorige 'baasjes' om in te laten slapen omdat zij terug gingen naar Engeland. Hij was nog niet eens een jaar oud. Daar zag iemand van een stichting hem en heeft hem meegenomen om te laten herplaatsen in Nederland. Tot die tijd heeft hij een half jaar in een binnentuin geleefd samen met nog 15 andere honden. Omdat hij daar zo opviel door zijn zachtaardige gedrag vond men hem een hond voor beginners en kon ik hem adopteren en naar Nederland halen.

Achteraf was hij allesbehalve een beginnershond. Er zit een groot deel podenco-bloed in en dat zijn zeer zelfstandige onafhankelijke honden. Die gaan totaal hun eigen gang dus als ik hem losliet in het bos was ik hem meteen kwijt en kon ik soms uren wachten en roepen en zoeken, daarnaast is hij erg slim en moeilijk te straffen. Ik heb alles geprobeerd, ook de harde aanpak waardoor hij daarna nog langer wegbleef en niet meer te vangen was.. ik heb wat afgejankt in die tijd, twijfelde zo erg aan mezelf, snapte niet waarom hij niet zoals (dacht ik) iedere andere hond keurig in mijn buurt bleef. Uiteindelijk heeft iemand me leren clickeren (positief belonen) en dat werkte wel. Inmiddels ben ik zover dat ik hem loslaat en er van uit ga dat hij weer terug komt en dat doet ie ook, zeker sinds ik niet meer drink luistert hij steeds beter en wordt ie steeds aanhankelijker.

Het is een enorm lieve en zachtaardige hond maar ondertussen heeft dit schatje met die prachtige bruine smekende ogen in zijn leventje bij mij wel al een kip, een haan en een ree vermoord. Het blijft een hond met 2 gezichten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Tapas dat je het zo goed opnam. Mijn hondje was er ook zo erg aan toe zowel lichamelijk als geestelijk. Nu na 2 jaar is ze lichamelijk heel goed maar nog steeds bang van handen en sleutels (?). Haar gebit was het ergste en de dierenarts hier vreesde......Nu na 2 jaar blijft hij telkens vragen wat ik aan haar gebit heb laten doen zo goed is het nu. Nou gewoon goed eten en van zachte kauwstaafjes naar steeds hardere gegaan. Als ik nu Banjo ergens mee naar toe neem en ze bedeld met die smekende oogjes heb ik altijd frolikbrokjes (schijnt dat de meeste honden het heerlijk vinden en zijn maar gewone brokjes maar wel gezond) op zak dus als iemand wat will geven pakken ze het maar uit uit haar zakje maar zoetigheid vind ik uit den boze voor haar en zo werkt het toch ook goed? Mensen willen toch wat geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*LOL* Mijn kater is zojuist veranderd in een verzopen kater.. :D
Hij dacht dat douchen met het vrouwtje wel leuk zou zijn maar was even voor het gemak vergeten dat water nat is.. :D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, dat is een goede Carolien. Zo heel erg niet mij, dat het zelfs zou kunnen werken.

Heb inmiddels een lang telefoongesprek gevoerd met een lieve vriendin (vanmiddag ook al een, vanaf mijn werk), en begin me nu wat rustiger te voelen. Net voor het eten vloog hij de deur uit om voor zichzelf iets te halen, heeft dus niet aan tafel meegeten. :wacko:
Hmpff, ik heb me voorgenomen me niet meer emotioneel te laten chanteren, dus jammer dan van zijn geld, en jammer van de lekkere spinazie die over was. Niet mee zitten Anna, zeg ik tegen mezelf!

Ik moet weer even wennen in mijn iets legere huis. En mijn hond mist zijn vriendje, want hij komt me steeds zijn bal brengen. Maar hij mag alleen heel rustig spelen, want zijn poot is nog niet beter.
Ik moet jullie nog bedanken, want dankzij de meeting en jullie aandrang te komen, is mijn lief de vorige week de hele week bij me gebleven. :D

Ik ga zo even mijn hondje uitlaten, en dan mezelf opbergen. Het was een enerverend weekend, en een zeer enerverende dag, dus ik ben moe. Ik ga maar eens proberen van een flinke nachtrust te genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Owwe Wannes, het is echt lachen met jou (als je er bent tenminste hahah) en dan bedoel ik zeker niet uitlachen hoor maar je hebt echt meer van van paarden als van vrouwen. Tjonge, dat voelt echt goed zo te lachen met jou, schrik er zelf van dat ik weer zo kon lachen en dan telkens de reactie dat je het niet begrijpt. Neem je me in de maling, ben je blond of een Belg? Proest, de tomatensap kwam uit mijn neus maar was niet ongesteld dus.......nou ga ik echt gieren. Nee Wannes echt niet uitlachen maar die paardehumor van je staat me wel aan.

Sorry medeforummers maar drup ligt ff in een deuk, moet ook kunnen hoop ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...