Spring naar bijdragen

Maandag 7 juli 2008


CPAS

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 184
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, das lief om dat geld aan die hond te geven. HELLEP wat zeg je dat weer stom drup. Ik bedoel Tapas hondje en niet Tapas zelf. Sorry Tapas wilde je echt niet voor hond uitmaken maar iedereen heeft het zo over jou hondje dat druppie weer eens wat verkeerds zegt. Kun je hem niet een avator geven met de naam Tippie of zo? Zucht, de verwarring over drup is voorbij en nu de Tapasjes. Hahahah geintje hoor. Probeer de stemming er in te houden maar zo te lezen lukt me dat niet zo best.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjee Spud duurt die ban totdat er paddestoelen komen en de bladerenn gaan kleuren? Is wel erg grof hoor maar fout is fout zeggen de Tactussen en daar doe je niets aan. Heb er ook eens een gehad van 2 maanden. Sterkte want dit is heel vervelend voor je, tevens ook met je pc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi, het is allemaal zo anders. Kom uit een klein en knus bedrijf. waar ik nu werk is het veel grootschaliger. Voel me nog een vreemde eend in de bijt.
Maar ja, ik moet mezelf ook een kans geven.
Met jou alles oké?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lana, natuurlijk ervaar je de 2de week nog als je nieuwe baan, zoveel nieuwe indrukken en nieuwe mensen en dan nog overal je plaatsje, draai en routine in zoeken, dat kost sowieso erg veel energie en we zijn tenslotte ook geen 20 meer (maar 'tscheelt niet veel he ? :D ) Eruit met de spijt, erin met de tijd, en vergeet niet dat je vrij bent om het op jouw manier te ervaren en dat je niet vast hoeft te blijven zitten in iets wat je echt niet wil!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lana,

Ook ik heb ooit de verandering gemaakt om in een groot bedrijf te gaan werken.
Het was voor mij een ware cultuur shock wat ik er voor mij kiezen kreeg.
Alleen wilskracht heeft mij er toen de tijd door heen geholpen, ik heb meerdere
zien afhaken. Het kost enorm veel energie en als je ook al geen automatische
piloot meer bij de hand hebt is dit zwaar.

De combi stoppen met drinken en een nieuw werkverband aangaan kan dan ook
bijzorder zwaar zijn. Lichamelijk maar ook geestelijk. Je kunt er rekening mee
proberen te houden, rust en regelmaat hé.
De proeftijd is er om te zien of het van beide kanten klikt, wordt het niets dan
heb je het toch geprobeerd. Anders zul je het altijd als gemiste kans beschouwen.
Heel veel succes, probeer ook te genieten. Je hoeft n.l. nog niet alles te weten
of te kunnen. Men staat niet zo raar te kijken als je een paar maal hetzelfde
weer vraagt.

En nu ga ik echt rap weg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Pippi dat M denk dat jij valt voor wat hij HEEFT ipv voor wie hij IS. Voel je niet schuldig omdat je niet voor hem voelt wat hij voor jou voelt, dat is gewoon wat er kan gebeuren als twee mensen iets met elkaar aangaan.

Ja lekker spontaan en ongedwongen he, zo'n verjaardag...misschien wordt het stiekem toch wel gezellig en zo niet dan sluit je toch af na de kadootjes? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, ik denk omdat je ergens anders vanaf een ander email adres het wel lukt?
Nou meid goed je weer even te lezen.

Zo auto gestofzuigd of is het stofgezogen? Niet ten nadele van Tapas :heart: ik weet nu zeker dat ik
geen hond wil.
Boodschappen gedaan, het is overal zo vreselijk stil, zelfs onderweg.
Dus binnen het uur uit en thuis, weer een leuk dvdtje gekocht, is het enige waarbij ik lekker kan relaxen en niet pieker, vooruit maar, is altijd nog goedkoper dan jww.

Ha Pip, ik had er ook al rekening mee gehouden dat niemand er iets op toe hoeft te leggen, helemaal goed toch?
Ik wilde dat ik zo'n lekkere turkse bakker in de buurt had, kost drie keer nix en het is zo lekker, zelfs de olijven smaken anders.
Als ik bij mijn zus ben, woont ook bij Tapas in de buurt ga ik ook altijd even die lekkere winkeltjes in.

Pip ik vind het allemaal een beetje als een soort materiele chantage klinken, ik ken je virtueel goed genoeg om te weten dat je daar niet gevoelig voor bent.
Houd voet bij stuk meis, je hebt er lang over gedaan zoveel moed te verzamelen om de knoop door te hakken, waarvoor alle respect trouwens, dus ga door op de ingeslagen weg hoor, je komt er wel!
En je verjaardag mag je vieren hoe jij dat wil hoor, ik doe het ook al een paar jaar met mensen die me echt dierbaar zijn, ga dan lekker uit eten, zelf hoef je dan niets te doen en je hebt dan toch een leuke dag.
Voorheen had ik de hele dag een huis vol, niets mis mee, maar je hebt er zelf niet zoveel aan, de hele tijd opletten of iedereen wel genoeg van dit of dat heeft, naar zijn zin heeft.
Nee het is jouw feessie, hihihi, mag je lekker zelf kiezen wat je wilt doen, een soort kinderpartijtje zeg maar...............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet sowieso de proeftijd doorkomen want ik heb een hypotheek die betaald moet worden. Dus dat geeft ook al stress.

Tina, dan moet je ook geen 4 katten nemen ;-)

Stien, wat herkenbaar! Mis mijn automatische piloot!

Pippi, ik heb hetzelfde bij verjaardagen, maar meestal was het naderhand toch leuk. En anders doe je lekker wat je zelf wil!

En Kaia ben je al op zoek naar een kat? Volgens mij moet je het gewoon doen. Zo gezellig iemand in huis om tegen te kletsen (en ook nog terugkletst!).

Carolien ik vind je tekeningen heel mooi en zeer gelijkend. Toppie!

Ga nu ff de stad in, ondanks het dreigende weer. Heb nog kadobonnen en die moeten gewoon op....heerlijk. Kopen zonder schuldgevoel.

liefs van lana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve mensen ik heb teveel energie verbruikt vandaag, ondanks het schoonmaken, pieker de pieker.
ik heb nog één Xanaxje, al een maand niet meer ingenomen, ben ik best trots itrouwens, maar
mijn koppie heeft echt rust nodig, mbt tot mijn werk, want ik ben er inmiddels wel achter dat het zo allemaal niet door kan gaan, maar een nieuwe baan lijkt mij zo vreselijk griezelig.
Dus ik dek mezelf een klein beetje in, ik ga proberen een beetje te slapen, het koppie heeft rust nodig, dan maar een pilletje, alles is beter dan.......... toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, pipje laten we dankbaar zijn, ondanks onze eigen problemen hebben we hier het forum, dus elkaar nog. Met ons allen zijn we sterk en samen.

Heb net doggy uitgelaten en ga de groenten marineren. Poezen willen ook nog een schone bak en kan maar niet van mijn boek afblijven. Weer nutteloze informatie dus.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RAF, VvA, gefeliciteerd!
Weliswaar met verschillende zaken, maar niet minder hartelijk gemeend!
Spud, fijn dat je er weer bijbent!

Ik heb gelezen dat jullie het fijn gehad hebben eergisteren! Hier en daar dendert het in jullie hoofden nog door, geloof ik!

Carolien, ik heb genoten van je schetsen, zó was ik er toch een beetje bij! Kan je de link nog even geven naar die schetsen, ik kan ze niet meer terugvinden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ow pip, doe het nou niet, het schuldgevoel gaat er niet van weg! het gaat zelfs eerder over als je nu niet gaat drinken omdat niet drinken je helpt om de situatie in proporties te blijven zien!!
.
Het is maar goed dat je met vriend hebt gebroken want als hij zulke dingen gaat doen om jou bij hem te houden spoort ie niet echt hoor. Het is zijn leven en het zijn zijn stappen die hij nu neemt. Indirect ben jij daar de 'oorzaak' misschien van (voor hem dan) maar hij is toch echt verantwoordelijk voor de beslissingen die hij nu neemt, niet jij! Je laat je toch niet omkopen? schuldgevoel is het meest onnuttige gevoel wat er is!!!! dus stoppen daarmee!!! spoel het maar samen met die borrel door de gootsteen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat je verjaardag betreft, ga lekker een dagje weg met de kids of inderdaad met iemand uit eten. Zo voorkom je dat je thuis bent en iedereen fijn op je stoep staat om jouw eten en drinken op te maken, van je huis een rommeltje te maken en jou uit te putten. Zijn mensen daar teleurgesteld over dan is dat heel jammer maar niet jouw probleem.

kom op Pip!!! Pip rules!!!!! blijf bij jezelf!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro, ik word rustiger van de Xanax zo ook nu!

Pippi, wat doe je jezelf aan meis, het lost niets op.
Ohoho wat jammer nu toch.
Maar niemand maar dan ook niemand kan je weerhouden alleen jijzelf, jammer hoor!
Meis je bent zoveel meer waard dan die stomme jww.
Please kom tot jezelf..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik moet alles nog lezen. Kom straks terug, ik ben weer in mijn eigen huis.

*** Vrouw van ... VAN HARTE GEFELICITEERD!:present:


***Carolina, laat je door Houtje niets wijsmaken. IK had een zwarte spijkerbroek, bruine semi-sportschoenen en een mooi crèmekleurig hemd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...