Spring naar bijdragen

Maandag 7 juli 2008


CPAS

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 184
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen!

ik ben al een hele tijd mijn bed uit! Spanning voor deze werkweek en nog in de oude programmastand voor het opstaan.

RAF-team,
van harte met jullie 23 maanden!!!!
:present::musicnote::sun:

Vrouw van Alco,
van harte met je verjaardag! Ik hoop dat het met jou en je dochter naar omstandigheden goed gaat! :present:

Iedereen een prettige dag en indien nodig: kracht om deze door te komen!
Pijnlijders aan armen, benen, nek, rug enz, ik hoop dat jullie je een beetje kunnen ontspannen, dan is het beter te dragen!
Ik ga me klaar maken voor deze dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge,

RAF-team, Gefeliciteerd! :present::D:present::):present::D:present:

VvA, Gefeliciteerd met je jaardag! :present:

Charlie, Gefeliciteerd met je man! :present: Mmmmm, waarom moet ik meteen denken aan
virtuele erwtensoep met karbonade zo vroeg op de ochtend? :$

Gem, probeer de spanning niet te hoog op te laten lopen. Regelmatig op de plaats rust en
de rug rechten, gedachten vast houden aan fijne momenten. De koffie momenten b.v.? :P

Corinne, volgens mij ga jij vééél te laat te bed, anders had je vanochtend gewoon het
draadje kunnen openen. Rust maar ook regelmaat. Oeps, hoezo regelmaat.

Aaah, en daar ga ik nu mee beginnen, koffie.
Daarna een flinke spurt hier in huis maken waarna een nieuw boek op mij wacht!
En daar heb ik nou écht zin in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goeiemorgen, eigenlijk wel blij dat ik mag werken vandaag. Na zaterdag was het zo stil in huis.
koffie zit erin, peukje ook (foei) dus nu douchen en aankleden en daarna de hond uitlaten.

alle jarigen en mijlpalers gefeliciteerd!

en Gem, blijf bij jezelf vandaag, heel veel sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik ben er óóóók.

Gisteren totaal uit-ge-poept van zaterdag. En nu weer rennen, nog even snel mijn witte broek strijken en om 9 uur in de auto, mijn vrijwilligersbaantje nr. 3 het begeleiden van mijn vriendin naar de UWV arts. Ze is altijd doodsbang dus heeft wel wat begeleiding nodig.

Dochter is weer naar schook (het arme schaap, ze moet nog twee hele weken) en Zoon ligt nog te ronken in MIJN bed notabene, nou ja, het ziet er wel lief uit.

LaterRRRRRRRRRRRRRRRR !!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro, dat is Rufus, Anna en Ferry, die zijn tesamen 23 maanden geleden gestopt, en hebben nóóit versaagd, knap hè. Rufus is hier nog héééél af en toe, maar het gaat ook zo heerlijk goed met hem!!!!

Jongens en meisje, PROFICIAT!!!!!!! Op naar de twee jaar !!!!!!!!!!!!!

:musicnote::heart::sun::moon::present::musicnote::heart::sun::moon::present::musicnote::heart::sun::moon::present::musicnote::heart::sun::moon::present::musicnote::heart::sun::moon::present::musicnote::heart::sun::moon::present:

Voor Anna !!!!!!!!!

:musicnote::heart::sun::moon::present::musicnote::heart::sun::moon::present::musicnote::heart::sun::moon::present::musicnote::heart::sun::moon::present::musicnote::heart::sun::moon::present::musicnote::heart::sun::moon::present:

Voor Ferry !!!!!!!!

:musicnote::heart::sun::moon::present::musicnote::heart::sun::moon::present::musicnote::heart::sun::moon::present::musicnote::heart::sun::moon::present::musicnote::heart::sun::moon::present::musicnote::heart::sun::moon::present:

Voor Rufus !!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oef wat een rake dagelijkse gedachte stond er vandaag weer in mijn mail:

'wat je niet ziet kun je niet veranderen'

Nou, het ochtendritueel hier zit erbijna op, nog even lippenstift en zo opdoen, haar door de war gooien en dan ga ik de deur uit.

tot later allemaal en een fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeimoggels,
Ik heb heerlijk geslapen, wel allerlei rare dromen.
RAF team van harte met 23 maanden Super
VVA: ook jij van harte gefeliciteerd.
Ik hoop vandaag wat vrolijier te zijn dan gister, bah wat was ik depri.
Allemaaml een fijne droge dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joehoeee,

Morgen allemaal, allereerst RAf team, van harte!
Ik ben ziet zo van de slingers, die moeten jullie er dus maar bij denken.

Visje ik sluit me bij jou aan ik hoop vandaag ook een betere dag te hebben.

Tapas, ook hier was het vreemd stil gister na zaterdag.

Gem, succes op het werk, laat je niet beeinvloeden en vaar je eigen koers.

Stien, ik ga ook door het huis spurten, achtestallig onderhoud.

Carolien, wat leuk zeg die tekeningen.

Zo en nu een bakje koffie en een peukje.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, even een koffie break!

Tina, dat kun je wel zeggen achterstallig onderhoud, hi,hi. Ik heb het aardig laten verslonzen, maar de heren hier hebben dan ook goed huisgehouden tijdens mijn afwezigheid.

Stiekem doe ik nu mijn best de tekst van tapas te veranderen.

'wat je niet ziet kun je niet veranderen'

Is wel heel erg moeilijk, dan toch maar mijn bril afzetten B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, hoi...owee, mijn identiteit wordt verwisseld! :D Caro je hebt het er maar druk mee, wel erg leuk dat je dit doet :present: Kzal je even helpen...polo is helemaal zwart van achteren behalve de tekst "Freeman" tussen de schouderbladen in het grijs. Dat moet er wel op hoor, anders voel ik me niet meer vrij...duh, nee hoor.
Wat wordt er hier gebabbeld over een Adb romance?...spannend! Kan er natuurlijk ook een zijn tussen twee vrouwen, toch?
Gisteren de hele dag op pad geweest. Leuk evenement was dat "doe de Dommel" hier in Eindhoven. Muziek, eten, kunstuitingen en theater langs het water. Lekker weer, niet te warm en nog wat oud-collega's ontmoet. Tis nu helemaal hommeles op mijn oude werkplek...goed dat ik er weg ben. Het valt niet mee om van een vrijwilligersorg. een geoliede prof. te maken onder druk van de gemeente (lees subsidie). Telkens weer moeten er koppen rollen, veel spanningen dus.
Wat de meeting betreft, ik vraag me niet zozeer af of ik wel niet in de smaak ben gevallen...was gewoon Har, niets meer niets minder maar ik besef wel dat ik misschien wat afstandelijk ben overgekomen naar sommige mensen. Was echt niet persoonlijk bedoeld, had er gewoon moeite mee om van het ene gesprek in het andere over te gaan...dat is nog overgebleven van de "groepsvrees"...moeilijk de switch kunnen maken en me slecht kunnen concentreren, snel afgeleid. Was net als de meeste van jullie niet voor niets doodmoe na het gebeuren.

Vandaag niet klussen voor de ander, dus ik ga eens wat verven op mijn balkonnetje. De muurtjes zijn grauw van de vervuiling (woon langs een drukke verkeersweg) en ik heb nog een restantje knalgele verf staan. Maar eerst weer een bakkie senseo :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De bibbers om weer aan het werk te gaan slaan aardig toe.
Bah ik moet een keuze maken, als ik besluit om tegen de brief in te gaan is het gedaan
met mijn baan, daar ben ik wel van overtuigd.
AAn de andere kant voel ik mij zo gepakt en onheus behandeld dat ik het niet naast me neer kan leggen.
Eerlijk gezegd heeft het toch wel mijn vrije weken beinvloed en niet zo'n klein beetje ook.
Piekerdepieker en nachtmerries dat ik weer in die put val, het houd maar niet op.
Toch maar weer even de zinnen verzetten.
Nou nu ga ik stofzuigen........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, natuurlijk ben je niet afstandelijk over gekomen:present:het was ondoenlijk met
iedereen te praten en idd zoveel indrukken moeten even bezinken.
Had ik zelf ook hoor.
De opkomst was groot en daardoor best overweldigend, en kijk ons veilige toetsenbord was er ook niet.
En er komt zeker nog wel weer een kans om mensen te spreken of te zien, daar ben ik zeker van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RAF-team, SUPER!!!! 23 Maanden B):moon::musicnote::present: :light: :rose::clock::D
Volgende maand krijgen jullie een hele lange slinger hoor!

Vva jij gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je ondanks de omstandigheden er toch iets feestelijks voor jezelf van kunt maken :present:

Ben trouwens niet genomineerd als kanshebber voor het winnen van de fotowedstrijd "Verrassend Groen". De beste tien foto's daar kan vanaf nu op gestemd worden, zal zo eens even kijken. Zorgvuldig zijn ze wel, heb een mailtje gekregen dat ik buiten de boot val ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, dank je Tina. Wat je werk betreft zou ik het er zeker niet bij laten zitten...ik snap niet helemaal wat je bedoelt met dan raak ik die baan zeker kwijt, je zou toch ander werk gaan doen? Bedoel je, dat je dat nieuwe werk kwijt raakt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, of twee mannen? :wacko:

Er was niets mis mee hoor wat betreft afstandelijkheid.
Gewoon erg veel nieuwe mensen, laat het gewoon bezinken
er komt vast wel weer eens kans om anderen te kunnen spreken.

Tina,
Enneh, ons toetsenbord was er toch wel of ben ik nou.........

Wat je werk betreft, ben je geen lid van een vakbond?
Die zou je kunnen benaderen voor overleg.
In elk geval zou ik er niet in mijn eentje mee blijven lopen
maar met een buitenstaander overleggen alvorens ook maar
iets te doen. Die heeft er vaak toch een "nuchtere" kijk op.

Nu eerst de boodschappen, hoor net dat vanmiddag slecht weer
op komst is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, Stien :) Was best wel een beetje maf hé? Dat zo vrijuit praten in die coupé zonder goed op de privacy te letten. Volgens mij sprak die vrouw trouwens geen Nederlands, of ze het kon verstaan is vraag 2. Hoe dan ook, we hebben alleen maar over onszelf gepraat vandaar misschien ook de ongeremdheid...de meeting werd alleen maar voortgezet :D
En die conducteur had eigenlijk een zweep moeten hanteren, wat een botterik zeg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, nee Stien ik bedoel ons toetsenbord thuis.;)
Har, ik ben aan het solliciteren maar dat betekend niet dat ik meteen nieuw werk heb, helaas.
Ja ik overleg wel met anderen die er idd een "nuchtere kijk op hebben en een ieder reageert
dat ik het er niet bij moet laten zitten.
Het probleem is dat ik niet durf.
Dat is mijn probleem en daar moet ik over heen stappen.
Moed verzamelen dus.
Maar wel dank voor het meedenken.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha..ik heb jullie allemaal lekker voor de gek gehouden!
Dus hou maar op met raden.
Flauw hè!
:P

Hier een langzame start, ik was al vroeg aan de wandel maar het was veel kouder dan ik dacht, dus was ook snel weer thuis.
Nu zit ik al weer verdiept in mijn studieboeken.

Wil toch ook even het RAF team feliciteren met deze spannende mijlpaal, bijna 2 jaar...wat super goed!:present:

Vrouw van A. ik wens je een hele fijne, veilige, gezelige verjaardag en geniet van je baby!

Har...ik vond je een leuke prater.

Tina en Stien...hup aan het werk jullie dat kan toch niet zo'n HH van Jan Steen;)

Zo de studie roept.

Dooeg!

ps Water na vandaag nog 4 daagjes en heb jij ook eindelijk vakantie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja Safi, je weet de roddels wel de wereld in te brengen :D Grappige is, dat er verschillende Adb'ers denken te weten hoe de vork aan de steel zit...die zijn in gedachten aan het koppelen geslagen :P Tsss...lesje in spiegelogie, maar we wensen elkaar dat dus wel toe ;)

Tina, het was ander werk bij dezelfde werkgever toch? :huh: Hoe dan ook, belangrijk dat je om advies vraagt, laat je niet benadelen...dat is het laatste wat je moet overkomen, dat blijft aan je vreten lijkt me zo. Ik wens je de moed en kracht toe om het goed aan te pakken :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaa..je hebt het aangepast. Al die kerels in het zwart...pfff, valt moeilijk te onderscheiden want we zitten bij elkaar..goed dat je mij dan nog een beetje blauw in het polootje hebt gegeven en dat gapende gat op mijn achterhoofd heb je discreet weergegeven :D
Ennuh, volgens mij heb je Tactus Bert er ook op staan toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge, drup meld zich ook.

Corinne wat een mooie openingszin.

Vrouwvanalco, gefeliciteerd met je verjaardag en dat het ondanks je ellende toch maar een beetje feest mag zijnn vooor jouw en je dochtertje.

Rufus, Anna en Ferrie: ontzettend knap deze mijlpaal!

Charlie jij ook gefeliciteerd met je man.

Paardenfluisteraar: goed dat jij je even meld anders kon je weer in de hoek.

Druppeltje: laat vandaag de nutteloze informatie achterwege.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...