Spring naar bijdragen

Maandag 7 juli 2008


CPAS

Aanbevolen berichten

He Mieke,
heb je gemist.
PIP, hang in there girl.

Fran, gefeliciteerd met je half jaar. Ik vind je een topper.

RAF-trio, op naar de twee jaar, wihoeeee.

Carolien, mooie schetsen heb je gemaakt.

Ben normaal gesproken niet zo laat maar ja, soms loopt het ff anders.
Ik was ook vol van de meeting, en erg moe. Rare dag was het zondag. Werd nog boos op aanstaande ex, pfffff wat is het toch soms allemaal wat. En vervolgens mn chagerijn afreageren op mn lief=niet lief. Ja, dat stoppen met drinken is wat en dan nog mn soms vervelende kantjes. Twee stappen vooruit, 1 achetruit en zo wandel ik toch vooruit.
Slaap wel allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 184
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Bam bam, soms zijn er van die GRRRRRRRRRRR dagen. Aanstaande exen helpen dan niet echt.
Ben van plan weer wat regelmatiger op het forum te komen want ik begin het weer te missen.

@ druppeltje Thanx.
Ik kwam na het klussen in mijn flat ook z**kenat thuis. Vond het op een gegeven moment lekker in de harde regen lopen.
kon mij het schelen. Thuis lekker onder de douche en pyama aan ( 19.00) Binnenkort maar weer eens met regen een pyamadag doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is het de hele avond droog sinds ik thuis ben.
Bijn aquaplaining was het onderweg.
Had het scheurautootje van Mr. Right bij me want de mijne staat zwaar ziek bij de garage.

Vond het rot weer lekker. Ik houd van bruut weer. De zomer is niets voor mij. Veel te saai

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, je komt die vakantie wel door, en nog makkelijker als je nuchter bent. Je mag je ook rot voelen want bij accepteren hoort rouwen, maar weet ook dat dat rouwen nodig is om weer een nieuw begin te maken. afscheid nemen van dingen geeft weer ruimte voor nieuwe ervaringen, dus durf je rot te voelen want dan kom je wel verder uiteindelijk!

Bambam, ik geloof dat de zaterdag-meeters zondag massaal sacherijnig waren... ik ben het nog steeds wel.

Ik ga er een eind aan breien voor vandaag, morgen zit mijn vrije dag helemaal vol met dinsdagafspraken die normaal netjes verdeeld over de maand zijn maar nu allemaal op 1 dinsdag samenkomen, dus van 9.15 tot 4 uur ben ik onder de pannen... trajectbegeleiding, plasmaferese en mijn oppashond. Wat een feest!

Welterusten en sterkte voor wie het nodig heeft, toedels!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...