Spring naar bijdragen

Zaterdag 12 juli


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 110
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Even tussendoor. Ik schrijf en lees weinig meer mee. Ben wel begaan met iedereen, maar het forum is een beetje een gepasseerd station.

Met mij gaat het erg goed. Lichamelijk ook, maar nog fijner is dat ik een prettig geestelijk evenwicht heb gevonden. Dat is zeker mede dankzij dit forum gekomen, toen ik in het begin nog heel wiebelig en onzeker hier kwam, ook al had ik vaak een grote mond.
Als ik iemand iets mee kan geven is het dit: klagen mag, maar je moet het echt allemaal zelf doen. Je zekerheid kan je alleen maar in jezelf vinden.
Mensen afkammen, wantrouwen of bespotten heeft totaal geen zin. Daar heb je alleen jezelf maar mee, met een rotgevoel dat je daar aan overhoudt.
Ik geloof dat in ieder mens een positief gevoel zit en dat de taak in je leven er in zit, om dat gevoel te herkennen en te ontwikkelen, elk op de eigen manier.
Ik wens dus iedereen een positief gevoel van binnen en alles wat je in je hart echt wil.

En ik heb ook de tijd gehad (en nog steeds wel) dat ik dacht, maar wie ben ik dan? Geloof me, van binnen weet je best wie je bent en wat je wil. Geen mens is zo gek of er zit wel een gezonde kern in. En als je dat ontdekt, is het hele item drank ook eigenlijk uit de wereld, want daarmee blijf je alleen maar voor jezelf weglopen. En wat is er nou eigenlijk zo eng aan jezelf, dat je daar voor weg moet lopen?

Dus veel sterkte voor wie er in de knoop zit en bewondering voor alle vechters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo. Even zitten. Nieuws kijken en dan de kijktip voor vanavond: op N1, Bert Visscher (die andere mafkees oet Grunn).

Tapas, bij jouw posting van vanmiddag moest ik denken aan de kreet: als je je altijd maar wegcijfert, ga je je uiteindelijk een nul voelen.

Kate, die hamer ligt er altijd al, gewoon recht voor je neus. Je hoeft 'm alleen maar op te pakken.

Vie, fijn dat het je goed gaat. Er klinkt een hoop Zen in je woorden door, dat mag ik wel.

Marieke, Charlie: en nou niet meer lØlle, maar poetse! :D (goed bedoeld he...)

O ja, het mooie weer komt eraan! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo!!

Goedenavond allemaal, ik kom zomaar eens eventjes binnenvallen en eeen vers groentesoepje gaat er altijd wel in Charlie, lekker!
Met mij gaat het nog steeds goed, bijna 3 maanden droog!
Het voelt veel langer misschien omdat het niet vanzelf gaat, het kost moeite en heel goed je koppie erbij houden maar dan wordt je toch beloond met een heldere geest 2 xzoveel energie, zelfvertrouwen en vooral zelf Respect, heeeel belangrijk, veel en veel beter slapen, nooit meer "ziek" en er komt steeds weer iets bij waardoor ik steeds vaker ga denken dat ik echt nooit meer terug wil want "HET VOEGT ECHT NIETS TOE"!!!

Ik wens iedereen het allerbeste en de moed en kracht om door te gaan of de knoop door te hakken!
Doe wat goed voor je!!

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Truste Charlie, slaap lekker. Vervelend dat je zo prikkelbaar werd van het gebrek aan reactie. Het is zaterdagavond, en de meeste mensen zitten denk ik iets anders te doen! Ik kom ook pas net hier kijken.

Druppeltje, is las je vraag van vanmiddag, over mijn hond de trap op dragen, en moest erg lachen. Jij kunt het niet weten, maar mijn hond is een labrador retriever met ADHD, dus hem 3 trappen opdragen is werkelijk een ondoenlijke zaak. Maar ik ga ervan uit dat mijn jongens goed voor hem zorgen.

De ooievaar is inmiddels vertrokken, hij zal zijn nest toch wel ergens anders hebben.

Marieke, zo jammer dat het toch weer mis is gegaan. Ik was er drie weken geleden al bang voor, maar je leek erg vastbesloten dat dat een eenmalige uitschieter was. Ga je eigenlijk nog naar de AA? Het lijkt me een goed idee om dat weer op te pakken voorlopig, je bent daar vorig jaar zo enorm van opgeknapt.

An, heel veel succes! Voor mij was het twee jaar geleden ook de omslag, dat ik echt niet meer wilde.

Fijne avond verder nog, allemaal. Ik ga nog even film kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...