Spring naar bijdragen

Zaterdag 12 juli


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 110
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou ik ben ook net weer terug hoor Pippi.
Heb net de hond uitgelaten en moet de kat er nog inlaten. Ik lijk af en toe wel een dierenportier hierzo, als die beesten nou eens netjes iedere keer met een kwartje over de brug kwamen kon ik allang rentenieren. Helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo beste mensen,
Ik hoop dat jullie nog niet allemaal ter bedde zijn.
Vanmiddag na het halen van de boeken voor dochter heb ik mij op de was gestort. Die is al redelijk weggewerkt. Dochter heeft wel van de week een broek gekocht die erg afgeeft en te lang is. Je voelt hem al aankomen. Idd ik mag ze inkorten.
Volgende week is iedereen thuis en zijn er geen plannen.
Voor mijn weekje alleen heb ik al wat afspraken staan.
De zomer zal weer om zijn voor ik het besef.
Vanmiddag gewoon wat leuk aangerommeld. PC stond wel aan, maar heb eigenlijk alleen mijn mail gecheckt en spelletjes gespeeld. Moet de hele draad dus nog lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die film ken ik, 28 Days met Sandra Bullock is dat.
En dat verhaal met die plant gaat verder: als de plant een jaar overleeft, dan een huisdier, en als het huisdier een jaar overleeft, dan pas een relatie.
Maar ik denk dan altijd: wat komt er dan als de relatie een jaar overleeft? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffft... met de verhuizing vorig jaar heb ik twee planten weggedaan die ik al 15 jaar had, mijn hond is 11, de kat loopt hier nu een jaar of vier, en de goudvissen zijn ook vier of vijf jaar... maar relaties? Ho maar.
Zegt dat nou wat over die methode of over mij? B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,
Mijn bureau naar boven verhuizen kan dochter niet met haar rug. Dat gaat zoon met me doen.
En hun eigen kamer op orde en schoon houden doen ze al lange tijd. Zoonlief ontfermt zich ook geregeld over het gemeenschappelijke deel. Morgen stort ik mij maar eens op mijn slaapkamer. Kasten leegladen, verplaatsten en dan al dat stof dat zich erachter verzameld heeft zuigen. Ow ow ow, he, 'kwor nu al moe. :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,
Ja, ga op de grond zitten op een zachte mat. Strek been A en leg de hiel van been B in je kruis (als je zover kunt komen) met de voetzool omhoog. Klop dan (vrij stevig) met de achterkant van je hand op de rand van je voet (zeg maar op de hoek tussen onder- en zijkant) van grote teen naar hiel gedurende een minuut of drie. Wrijf dan even de de voet en trek aan elke teen en laat hem schieten. Daarna de andere voet. Dat geeft een heerlijk gevoel en ondertussen heb je dan ook ingewerkt op je organen en bepaalde gebieden in je hersenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud,
Onze rosse kat lust vrijwel alles, maar koffie toch niet.
Vanmiddag heeft ze zich weer tegoed gedaan met het aflikken van mijn bord waarop ik aardbeien geprakt had met volle verse kwark en een klein beetje suiker. Dat vindt ze heerlijk, net als vruchtencake. Spinazie lust ze ook wel en andijviestampot, erwtensoep is smullen.
Echt een snoepkat, alleen ze schrok wel enigzins alsof haar leven ervan afhangt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond iedereen , avond spud
met mij alles heel goed heb een hele fijne toffe dag gehad in heel tof gezelschap
lekker wezen eten , heerlijk gewandeld , samen gevliegerd , en het was staart theater heel tof
heb het draadje niet gelezen is voor morgen mischien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben blij dat ik binnen ben , want het begint te regenen
snorry was niet staart theater maar straat theater :huh:
iedereen al slapen ??
nou ja ga niet tegen mijn eigen bezig blijven , is een beetje dom nietwaar
spud blijf jij nog lang op ?
anders kan ik een beetje tegen jou praten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...