Sandman Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 Weet je wat de pest is, die grote boze alcoholgremlin doet t gewoon niet alleen.Als hij t niet kan winnen gaat ie terug naar huis en roept een van zn broertjes. En die zijn zo mogelijk noggemener en doortrapter.Het ligt er maar net aan bij wie hij op dat moment bakzijl haalt en dan stuurt hij het overmoedig broertje, het minderwaardigheidscomplexbroertje,het woedebroertje, het onverwerktverledenbroertje of het zelfmedelijdenbroertje.En als een van die stukken venijn hun werk hebben gedaan komt ie doodleuk weer terug, en meestal heeft ie dan succes.Aan ons om heel die vermaledijde familie uit te roeien. Maar pas op. Als je denkt dat je ze dr onder hebt slaan ze keihard terug.Dus blijven knokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 Woman,Ik heb helaas al een baan. Ik ben te oud om een hele zaak op te zetten. Maar sinds ik niet meer drink ben ik me wel heel veel voor ijs gaan interesseren. We hebben ze nu in alle smaken en soorten in huis Ik neem straks nog een lekker bakje. Na mijn bakje koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 Hoi Blacky!Kirky: ja ik denk wel dat je gelijk hebt, alleen heb ik dat nooit van mezelf geweten. Moeten we het eens over hebben hoe dat nu precies zit. Erkenning hebben dus.Floor: dat ijs klinkt helemaal zalig.Woman en Floor ging het goed vandaag? Heb ik nog steeds niet bij gelezen, haha te druk met alle leuke dingen die ik te doen heb hier op mijn heerlijke eigen kamer!!!! Ik zet de muziek ook maar een graadje hoger. Tjonge wat voel ik me plots blij zeg, wat een overwinning.Sandman: ik ben bang dat je foto niet 'goed plakt'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 Woman...Motley Crue doet t ook goed, of gewoon even verhaal gaan halen.Floortje..je bent nooit te oud om iets op te zetten, als je je hele hart er maar in legt. Natuurlijk moet t wel levensvatbaar zijn. En ik doe met je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 An..ik ben dr ook bang voor, probeer t later nog wel n keer. Jullie zullen schrikken van mn huisdiertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 Sandman, als je een fotolink stuurt, kijk eerst op preview of het werkt. Zo ja dan versturen.Zo blijf je lekker bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 Wilde ik niet zeggen An maar zie ook geen fluit Kirky ik probeerde te antwoorden maar lukt niet en de box zit niet meer vol, zal het later weer proberen.Kaarsje brand nog hoor dus lets go Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 Schrikken? Heb je ratten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 Sandman toch maar niet. Ik heb een goede baan en nu tijd voor mijn gezin. Is ook heel belangrijk. Natuurlijk kan ik er wel een job van maken de beste ijssalon te vinden! An, gaat goed hier. Ik sta weer droog en ga niet drinken. Doe je met me mee? En Marieke ook? Alcohol lost geen problemen op, maar veroorzaakt ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 quote: Originally posted by: SootheSandman, als je een fotolink stuurt, kijk eerst op preview of het werkt. Zo ja dan versturen. Zo blijf je lekker bezig. Och Soothe,Zo ben ik van de straat af en heb geen tijd voor drank haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 Marieke, Helpt het als wij even heel veel van je houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 He Marieke,Jij gaat die strijd vanavond niet verliezen. Je hebt mijn nummer nog als het goed is. Dus bel me maar.En denk erom, niets maar dan ook niets is het waard, om te gaan drinken.Sterkte en veel liefs, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 'Marieke je bent een heel sterke vrouw maar van binnen wat bang........Caro dank voor je altijd weer duidelijke woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 Carolien.. HOEoeoeoeoeoeoe doe je dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 Marieke, laat je dr niet onder krijgen. Vol houden. Laat ze allemaal de...krijgen. Jij bent belangrijk.Blijf heel de avond op t forum, stuur me pbs t maakt me niet uit, maar ga ervoor, je kunt het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 op de ene foto staan Silver, Digger en tanja, op de andere mn steun en toeverlaat Falcon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 Carolien, youre the greatest, echt knap van je, dankje.En inderdaad t zijn schatten, tot ze n maand of vier zijn en dan gaan ze weer, snik.maar gelukkig blijft Falcon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 Marieke: een zoon wil alleen maar liefde. Pak hem vast en zeg tegen hem dat je van hem houdt, hier werkt dat altijd ontwapend!!!! Jij gaat de strijd niet verliezen, hoho, je laat me toch niet in de steek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 Sandman: wat een prachtige dieren, wauw, prachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 Gelukt Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 Marieke, rot voor je en al zeker dat je hierin alleen staat. Burenruzies lijken me vreselijk maar wat Safi zegt lijkt me een goede tip. Steek vooral de energie in jezelf want als je al genoeg aan jezelf hebt en de rotzooi van een ander daarin toelaat ben je nog verder van huis! Ook namens mij veel KMW toegewenst An, je afzonderen is je goed recht. Lijkt me duidelijk waarom je er niet bij gaat zitten. Toch een fijne avond....hier op het forum dan maar? Hee, Marjo...een mooie Adb baby zeker? Is met de maand letterlijk meer volwassen geworden! Van harte met je mooie prestatie!!!:light::light::light::light::light::light::light:BamBam ook hieperdepiep!:light::light::light::light::light::light::light:Ik heb een prima dag gehad omdat ik lekker rustig bleef tijdens het herinstalleren van Vista (voor de zoveelste keer) Morgen gaan we met de nieuwe comp terug naar de winkel, mogen ze het daar nog eens proberen (we weten inmiddels waar de fout zit) Tussentijds wél een heel goed gesprek gehad met mijn cliënt, zwaar gehandicapt maar met een sterke wil en een zeer gezonde kijk op de samenleving. Heb ik enorm veel aan gehad, zo relativerend voor mij en zo wijs van hem, prachtig. Sommige contacten zijn goud waard en kunnen uit een hoek komen waar je het helemaal niet van verwacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 Geen tijd Caro ikke eerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 5 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 Ja, het schijnt schitterend weer te worden. Nog even genieten dus van zon en warmte, weet niet hoe lang het nog duurt.Ik hoop toch werkelijk dat alle mensen die het nu moeilijk hebben het koppie erbij houden en in ieder geval de eerste laten staan. Denk aan de kracht die je daarvan krijgt, is het niet direct, dan is het wel wat later. Volhouden mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 Weet iemand van jullie of je een boek van bol.com terug kan sturen, verkeerde boek besteld.Nog niet open gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2008 St. Lorenzo p 10 augustus wordt dat gevierd, nou ja gevierd in die nacht kan je bij heldere hemel de vallende sterren zien en er zo je eigen wensen of gedachten bij hebben, heel mooi om te zien en voor jezelf ook heel emotioneel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden