Spring naar bijdragen

Dinsdag 5 augustus 2008


Edflobe

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 241
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kirky en anderen die hun rijbewijs zijn verloren je gelooft je ogen niet en ik daarnet mijn oren niet want na met doggy te hebben gewandelt werd ik gebeld. Mijn rijbewijs komt terug in december (mits ik goed gekeurd wordt)en voor de geleden schade is een bloemetje niet genoeg dus we willen u een financiele schadevergoeding geven. Drup zag meteen die Amerikaanse tafrelen van doe maar een paar ton hahaha. Kan natuurlijk hier niet maar was zo ontzet dat ik afgesproken heb volgende week mijn bedrag te noemen en zit natuurlijk sindsdien wel hele bedragen te verzinnen en me af te vragen wat reeel is. Bedoel te zeggen dat ik ook verkeerd was maar protesteren toch zin kan hebben en vooral voor jou Kirky want het is/was je vak Zo maar een info om het nooit op te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed
Ik was dus bezig met een antwoord op Tapas en toen plotsklaps geen internet meer !!! Gbrmbl grmbl.
Mijn winkeltje dus....
Eerlijke handel, Max Havelaar, al klinkt dat erg geitenwollensokkerig. Ik heb 8 jaar ervaring in de idieele branche, ken dus de leveranciers en de producten erg goed.
Eerst maar weer eens flink bijlezen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo
Ik heb gebeld naar de AA.
Er is inderdaad op vrijdag iig een meeting. Staat in mn agenda. Raar gevoel om daar heen te gaan. Brok in mn keel. Hele stap voor mij.
Voor zaterdag kan ik het nummer niet bereiken, dus dat blijf ik nog proberen !
Tjeemig de peemig, heftig hoor !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Houtje,
Ook stil vandaag. Ik heb ook geen inspiratie.
Ik vond het fantastisch dat zoon heeft gestofzuigd. Even een noot voor Pippi erbij: zoon is 20,5 en hoeft geen ijsje. Ik heb het nog gevraagd :D . Nee, zoon doet wel meer van die spontane hh-acties en wie ben ik om te zeggen dat dat niet mag. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat vandaag prima, dank je Woman. Gister in de late namiddag/vroege avond had ik een dipje, niets met drank te maken, gewoon wat verdrietig, maar is nu weer helemaal over.

Leuk dat je je eigen zaakje gaat beginnen. Wens ik je dan ook erg veel succes mee. En inderdaad, zoiets opzetten is niet handig met drank, dus lekker droog blijven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik kon anders ook goed huilen met drank. Dronk thuis als ik alleen was en me zielig voelde. Werd ik eerst heel verdrietig, huilen, dan boos, gemeen en cynisch. Poeh, poeh, wat was ik leuk! Nare, wantrouwende smsjes naar mijn (ex)vriendje, maar goed, die heeft ook niet helemaal een schoon geweten. Die smsjes hadden wel een oorzaak.
In ieder geval ben ik nu wel een stuk rustiger als ik zo'n dipje heb. Weet ook dat het weer over gaat en ga gewoon wat dingen doen. Beetje opruimen of schoonmaken, heeft het meteen z'n nut.
Maar..... vandaag gelukkig geen last van. Ga zo even lekker eten, spagetti van gisteren, maak dan een sopje en ga eens de auto van de binnenkant soppen. Gisteren al uitgezogen, maar toen viel de duisternis in en kon ik niet verder. En daarna zie ik nog wel wat ik kan/wil doen.
Degenen die nog eten moeten: smakelijk....!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry dat ik hier zo binnenval, maar ik heb heel de middag al een mega 'zin' om te drinken. Zat al een heel plan te maken, hoe dit aan te pakken. Nu ben ik thuis en de flessen bier staan klaar voor t' bezoek, maar ik heb besloten om vandaag, ok vandaag, niet te drinken. Het was echt op het nippertje.
Ik weet nu al dat ik vanavond niks drink, maar vanmiddag was ik aan het 'droogdrinken'. Ben kapot moe. Moet nu eerst eten. Kom straks weer terug. Had zelfs het plan om iemand te bellen. Zo erg heb ik het lang niet meer gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Edflobe: maar ik schrok wel weer van mezelf. Niemand zou me tegen kunnen houden... alhoewel.
Toen ik zo zat te verzinnen WAT ik dan zou gaan en drinken, hoeveel en hoe.... dacht ik ook... maar dan kan ik niet naar het forum... dan kan ik morgen het forum jankend gaan schrijven dat ik een kater heb. Dus kiezen tussen die zooi of het forum ? ? ? ?

IK KIES VOOR JULLIE :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja ik zat ook aan jou te denken Corinne en Gem, want HOE kan ik het verkopen dat ik nu aan de zuip ga terwijl jullie zoveel energie in me hebben gestoken. Ik zit hier een potje te janken, maar ik moet nu eten. Sorry, voor de inval, tot straks lieve mensen. Vanavond ga ik maar boven zitten achter m'n laptoppie, kunnen ze hier beneden doen wat ze willen, ik ben er niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...