Spring naar bijdragen

dinsdag 28 oktober 2008


Mai

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 186
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Corinne, die kennen me. Die fluiten niet. Overigens ben ik wel *** ("floor") voor hun. Bekend en ze zijn overstuur als ik hun weeksalaris niet weet over te maken (zoals ik laatst ziek was)


Dat gebeurd trouwens ook niet met andere bouwvakkers. Die fluiten ook nooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Trees

Karinneke, hoe gaat het met je?




Corinne,
:o
ik ben nog ateeds van m'n voeten geblazen..




Mariek, hou vol!




Trees: ga slapen!


enne...niet drinken!




Har; fijn dat je terug bent!




Mooie dromen allemaal!






Van je voeten geblazen?????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
kirky

ik heb geschreven dat mijn gevoelens versterkt werden en dat was ook zo , was ik blij dan was ik ook extreem blij , was ik boos dan was ik ook extreem boos ect .


ik heb nu veel meer controle over mijn gevoelens en ik krijg hulp bij het uiten ervan . dat is 1 van mijn grote problemen , het niet uiten van gevoelens , alles opkroppen .


dat is mijn grootste valkuil maar daar krijg ik hulp bij en voorlopig gaat dat goed .doordat ik meer controle heb over mijn gevoelens ben ik ook beter in staat om beslissingen te nemen en dat heeft er toe geleid dat ik nu grote schoonmaak aan het houden ben in mijn leven .

Oké, dat kan ik me inkomen....is zelfs herkenbaar ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees,
Ontsnapte ranke ballon gespot boven de Noordzee. :) Ach, en iedereen dacht een UFO te kunnen zien. :(
Zet die poezelige voetjes van je maar gauw in een lekker warm badje en troetel ze. Die voeten dragen toch heel de dag door je hele gewicht, vangen oneffenheden in de grond op, ze houden je letterlijk overeind.

Wingchun,
Nuchter gaan, nuchter zijn, nuchter naar huis, nuchter blijven. Het kan allemaal: gewoon die eerste laten staan.
En dat kun jij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky: harstikke goed gelukt joh. Het was voor een lieve vriendin. Ze schildert geweldig, maar daarbij schrijft ze nog echte brieven. Het lied slaat op haar werk. En ik wilde het vanavond meenemen.
Ze heeft het nog niet gehoord. Maar het ging enorm makkelijk zo.

En dat jij dat zo snel voor elkaar kreeg. Fijn was dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, ja...ben ik nog vergeten te vertellen. Kwam toevallig mijn eerste liefde gisteren tegen. We hebben elkaar al zo'n 8 jaar niet meer gesproken, 21 jaar een latrelatie mee gehad (!) Ze vertelde aan kanker te hebben geleden. We hebben besloten zondag elkaar te ontmoeten. We zijn niet zo 'fijntjes' uit elkaar gegaan toen ik M. leerde kennen.
We hebben elkaar vast veel te vertellen, was iig blij dat ze er goed uitziet en een goed gevuld leven leidt.
Afspraak met de tandarts heb ik gisteren trouwens ook geregeld; 10 november ga ik er heen voor een consult.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Trees

Nou, Corinne, het is meer een tante Sidonia, maar dan héééél erg in de breedte uitgerekt!...



Stttt. Dat hoeven ze toch niet te weten!

Toch niet Jerommeke (van Suske en Wiske) die in het verhaal De IJzeren Schelvis de luchtbel uitstapt en tot een gramofoon zo dun wordt geperst door de waterdruk? Want dat geloof ik dus niet. Ik denk eerder dat jij er uitziet als een lieve moeke.


Marieke,
Vriendschap is goud waard. En de voetjes op de grond ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,
Ik lees altijd hoe jij dat allemaal doet en regelt met je ex. Ja, als je kinderen hebt, is het onomkoombaar dat je contact houdt.
Maar hoe dan ook, als je een langdurende (huwelijks)relatie hebt gehad met iemand, blijft dat hoe dan ook een deel van je leven. En dat kun je nu eenmaal niet zomaar over boord gooien, ook niet als je geen kinderen hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over UFO's wil ik voorlopig niets meer horen Corinne! Tis maar dat je het weet, tante Sidonia dan weer wel, doet me denken aan die stapel Suske en Wiske albums die ik nog heb liggen. Mooi, ga ik dadelijk met tantje Sidonia op bed nog effe liggen lezen..voor het eerst moet dat dan met leesbril :)
Truste mensen, slaap ze :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi: zo heb ik het nog niet bekeken. Ik zou dan zo'n dag kunnen overbruggen en tegen mezelf zeggen, het kan gewoon niet. Want wat ik wil doet er gewoon niet meer toe.
Dank je voor dit hele grote inzicht.

Ik ga naar bed, heb nog het een en ander gelezen en ik vind jullie allemaal bij elkaar een hele verstandige positieve club. Waarvan ik in het begin van de avond dacht, wat gaat dit worden.... werd er heel veel zinnigs geschreven. Nou het kan dus goed.

Iedereen bedankt maar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Kirky,

ik ben een refusal-gebruikster(behalve af en toe, maar daar heb ik het nu niet over....)(schaam, schaam)..
De doorsnee dosis is inderdaad één per dag, maar geloof me, als je er één op zaterdag (of zondag, gewoon om maar iets uit te duiden) hebt genomen, neem je de volgende dag of de dag erna écht geen alcohol!

Je gaat er dan niet aan dood, maar je voelt je ook echt niet lekker!
Dus, als het Pippi helpt, er ééntje in te nemen, dan is dat voor haar voldoende hulp!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jeetje, wat is het hier druk!
zal ik even terugscrollen om de taalfouten eruit te halen? Ik bedoel het draadje van vandaag, verder kom ik namelijk niet
ik ben nog tot 24 uur jarig
weinig mensen die fysiek aanwezig waren vandaag
wel heel veel felicitaties gehad, per telefoon, mail, pb`s forumleden, post
ik kreeg van degene die ik sponsor, rozen per post, je weet niet wat je meemaakt, dat dat ook al kan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over refusal en diazepam heb ik in de bijsluiter gelezen dat die de werking van diazepam in combinatie versterken. Nou, ik persoonlijk voel me er alleen maar goed bij, niet duf of zo....juist veel helderder.
Ach ja, sinds ik niet meer pieker maar gewoon aan de slag ga, krijg ik zowiezo meer energie.
Ennuh drinken met refusal heb ik ooit zo'n 15 jaren geleden ééns gedaan...1 glaasje bier, mijn god wat was ik ziek. Heb het hele toilet %nd*rgek@tst....dat dus NOOIT meer :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...