Spring naar bijdragen

Zaterdag 15 november

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lijkt me ook Salty,

Je zegt dan wel dat ik verder ben dan jij maar het klinkt allemaal wel mooi maar ik zit dit weekend thuis en dit keer niet alleen. ik bekijk het per dag (of soms per paar uur) moet bijvoorbeeld nog even niet denken aan volgend weekend waarin ik een uitje heb met vriendinnen die ik een paar x per jaar zie en waar we dan eigenlijk allemaal wel wat teveel drinken.
maargoed dat zie ik volgende week wel weer eerst deze dagen maar eens doorkomen

zo en nu overstappen op mijn activiteitenplan: de kids liggen in bed en we gaan de sintkadootjes inpakken (alvast voor de komende weken) en de schoentjes staan al klaar bij de kachel om gevuld te worden.

fijne avond allemaal verder en tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Nagedacht...

Tot de conclusie gekomen, dat toch echt mij werd bedoeld.
Dat voelt wel vreemd, zover me ik kan herinneren, ben ik hier
nog niet eerder de pispaal geweest.. Nou ja eens moet de eerste keer zijn.
Ik geloof zelfs dat ik het wel een beetje snap...
In bepaalde dingen blijf ik niet zo hangen, en vergeet en vergeef ik snel.
Nu ja, Hoe het ook zij. Het zij zo.
Daar komen we vast ook wel weer uit. Of niet.
Ben geloof ik nooit heel goed geweest in heel stellige meningen..
Nou ja, wat mensen betreft geloof ik echt in tweede en vele kansen.
We blijven mensen. En ik geloof heilig dat ik hier ook weer van leer!

Je haar leek leuk te zitten "anonieme alcoholist"...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bon a nit adb'ers ,
ben al een uur bezig om jullie te lezen maar iedere keer komt er iets tussen , nou ja leuke dingen hoor y & y die knuffels willen , want my boys zijn terug in das house :heart:
ben nog niet uitgelezen maar wil wel har feliciteren met zijn maand nuchterheid :present: dsv
tasseke ik lag plat door je schrijven ivm sokken en schoenen , nou ja als blacky terug lacht is dat alles oke is :)
heb een redelijk drukke dag gehad maar heb er van genoten , deze morgen op tijd vertrokken om naar mijn ex schoonmoeder te gaan , heb daar door mijn pillen/zuipen nog veel uren in te halen dus vandaag wezen koken , moet eerlijk zeggen dat mijn ex schoonmoeder er niet goed uit ziet , de pit is eruit en dit doet mij veel pijn want ja ik zie dat dameke heel graag :heart:
nadien naar oude huis gereden en y & y en rakky opgehaald de ventjes waren heel blij dat ze hier weer in de tuin konden ravotten , en nadien heb ik mijn casita van boven tot ondere gekuist of anders gezegt van ondere naar boven , mooie sevillanas keihard en dansen met miss misty .
vandaag woon ik drie maanden alleen en meer en meer valt het mee , drankjank heb ik niet gehad zoals de eerste posting van an deze morgen je drink twee dagen en je bent een week mottig bweukes
mens sana in corpore sana :present:
ik heb een poging gedaan om via internet het intervieuw met vie te zien maar lukte mij niet misschien later bij uitzending gemist of zo ??
zo en nu ga ik jullie verder lezen denk dat ik mijn werk er mee ga hebben .
ga mij wel eerst een potje heerlijke thee zetten en mijn pil in mijn strot duwen want enkel een ezel stoot zich drie keer :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, even de nieuwelingen welkom geheten. Voelen jullie je vrij om te komen schrijven hier.

Duik er gewoon tussen. Schrijf wat je wil vragen of opmerken. Een overweging of wat dan ook, alles kan hier. We lachen, huilen en maken ruzie hier. Net het echte leven.
Een hele goede oefenschool.
Ik ben hier nu ruim een jaar en heb veel geleerd.
Af en toe donder ik nog een dagje terug , maar in grote lijnen drink ik nu ruim een jaar niet meer.
En dat bevalt prima.

Als je nuchter in het leven komt te staan kan je eindelijk eens beginnen aan het leven.
Altijd maar die drank op de voorgrond.

Hoe de nacht door te komen.
Hoe de ochtend door te komen.
Hoe nieuwe voorraden in te slaan.
Hoe lege flessen weg te werken.
Hoe in hemelsnaam te leven met al die zooi.

Er komt veel tijd vrij die eerst benut moet worden om lichaam en geest weer op orde te krijgen.
Dat kost veel energie, maar snel krijg je er veel voor terug.

Dus ik hoop dat jullie meedoen hier.

By the way.... MEEDOEN.... waar ben je??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky, als er een moderator is lost die dat wel op.

Hoe gaat het met je Kirky??

Marjo: kom op joh. Je hebt genoeg aan je hoofd. Maak het niet erger dan dat het is.
Heel veel miscommunicatie, pb's, onbegrip.

Ik zou zeggen laten we elkaar allemaal een 'virtuele hand' geven.
Sorry, sorry, sorry voor alles.

En we beginnen met een frisse start.

Als we hiermee al niet vergevingsgezind kunnen zijn, kunnen we dat ook niet naar onszelf zijn.
De gremlins lachen zich een bult. Dus daar moeten we iets aan doen.

Dus alles wat ik verkeerd, fout en vervelend heb opgemerkt, gezegd of gedacht... wat ik dan niet zo bedoelde maar misschien wel zo overkwam...

SORRY... alhoewel ik ook niet zo goed weet tegen WIE ik sorry zeg, maar ik bedoel maar...

.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wingchun
zit veel waarheid in je schrijven van 16:18
ik was deze morgen een beetje down en voelde mij een echte verliezer doior mijn drinken , en heb dus maar iemand opgebeld en mijn gevoel daar bij neer gelegt , haar antwoord was dat ik sinds 8 augustus 2005 al meer dagen niet gedronken heb als wel , en dat voor iemand die zelf ziekenhuis alcohol dronk indien er niets anders was , dus voor mij is iedere dag die ik niet drink een gewonnen dag , en schuiven is niet erg als ik maar terug recht sta voila blacky heeft gesproken /geschreven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo,

ook ik heb hier de hele dag over na lopen denken maar moet mijzelf hier buiten houden, ik weet niet eens tussen wie of wat er loopt.
was alleen geirriteerd door alle postings die refereren aan pb's, het veroorzaakt veel onrust terwijl 3 kwart van het forum niet snapt waarover het gaat.

voel me dan ook verder niet aangesproken of aangevallen.

ik snap alleen even niet waarom je jezelf tot pispaal bombardeerd, ik heb niets negatiefs kunnen vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit een wel erg spannend boek te lezen. Zo spannend dat ik het eigenlijk vandaag wel wil uitlezen.
Aan de andere kant wil ik van hier ook niks missen. Gulzig.

An,
Stand houden!

Marjo,
:present:

Nieuwe forumleden,
Hartelijk welkom.

Blacky,
't Is haast niet bij te lezen vandaag. Knuffel voor jou en Ying en Yang en Rakker en Misty.

Ja, in een cirkel gaan zitten en mekaar links en rechts de hand geven, zodat de cirkel rond is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...