Spring naar bijdragen

Zaterdag 15 november


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

bambam ,
vorig jaar had ik gedronken voor mij vertrek naar spanje , en niets meer bij terug komst dus een jaar het nuchter gehouden , ik weet niet welke duivel in mij gevaren is bij terug komst naar het schijnt maar ik gebruik het niet graag het dagen niet innemen van mijn AD , omdat die in spanje pootjes gekregen had .
ik ben mijn roes ook niet eerst in de drank gaan zoeken maar wel in slaappillen en blijkbaar ben je dan ook al deels weg van de wereld , een van mijn vorige schuivers is idem gebeurt , waarom ik het hier schrijf is omdat er een ander er mogelijk iets van leerd/t??
maar ik hou het erop dat ik geestelijk al langer aan het droog drinken was .
en ja bambam ik weet waar je naartoe wil en die deuren staan altijd voor mij open :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, KayLeigh hier. Ik zat, als nieuweling, even mee te lezen. Ben best in een shock, ik dacht net als zovelen de enige te zijn, die wel eens de drankplank misslaat. Niet dus! Ik vind het erg eng om te schrijven, maar ik neem aan dat dat zal minderen. Ik wens iedereen op deze forums alle moed en kracht om te doen wat ze moeten doen. Ik loop over van respect.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

KeyLeigh,
Ja, heel confronterend is het wel.
Het is net als in de uitzending vanavond op RTL4's half acht nieuws: de beeldvorming van een alcoholist is een zwerver op een bankje met een blikje goedkoop bier. Niet iemand die liters kwalitatief goede wijn drinkt.
Ik heb met de internetbehandeling kunnen stoppen met drinken. Met de reguliere face tot face verslavingszorg lukte dat niet.
Ik hoop dat hier de nodige ondersteuning zult vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat er niet alleen om dat deuren openstaan Blacky, aktie is het toverwoord. Rn ja, je stond al lang droog maar hebt/had vaak zin om te drinken. Dat lijkt me geen rustig gevoel.Maar oke, spreek je later.


Marjo famke, rustig oan. Focus op iets, dat helpt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja dat was nu eens liefde op eerste zicht , ik denk dat ik voor die lange oren gevallen ben , vindt het spijtig dat ik hier geen foto kan plaatsen neen niet ivm anonimiteit maar dios mag weten wie er dan allemaal voor mij valt of voor mijn lange oren :)
vondt die foto dat ik die man in zijn huevos greep toch de beste van allemaal ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pipke kop op meid , jij bent jij met jou manier van uiten
marjo toen ik in 2005 op mijn eerste site kwam dacht ik dat alle berichten aan mij gerricht waren tuppezot werdt ik en van vandaag filter ik , en leg enkele in mijn wagentje wat ik gebruiken kan , ik denk dat het typisch ons is :devil:
ach ja deze belgische dame heet alle nieuwe mensen ook hartelijk welkom , op adb heb ik veel geleerd maar nog niet genoeg dus blijf nog een poosje hangen :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik ben ook zo een hangdingeser.
En ik moet ook naar bed.
Ook al zo iets waarvoor ik me bij de lurven en de kladden moet nemen.
Ik ga dus maar eens e.e.a. klaarmaken voor morgenochtend.
Dan kom ik nog even piepen en afsluiten.

Alvast iedereen een goede nacht gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ff reageren. Ik zat lang aan de foon met Mr Right die mo naar Parijs gaat naar een beurs en we konden niet goed afscheid nemen.

Heb ik mijn lievelings rat gemist.

Lieve grote rat het gaat goed met mij.
Een nieuwe baan en daar heb ik heel veel zin in.
Lekker in een winkel werken. Dat is wat bij me past.

Met mij en Mr Right gaat het geweldig. We gaan al naar de 2 jaar verkering.
Met jou gaat het toch ook goed Rattie? Zo te horen wel.


En nou ff naar Wing. Die toverkol zit met zijn gezin in het programma : terug uit de rimboe of zoiets.
Ik denk dat ze elkaar ook regelmatig in de kakwangen knijpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik pak me ook iedere dag bij mijn kladden. Ik moet iedere dag een stuk gaan lopen of een stukje fietsen.
Daar geniet ik ook van. Lekker koud en uitgewaaid thuiskomen en dan in huis wat rommelen.

Zal straks wel tandjes knarsen worden als ik ga werken. Zeer vroeg eruit en ik ben een hele grote slaper, maar alles went, zelfs een vent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, het is iets wat je moet leren, en sommige dingen zijn prettig om alleen te doen en andere niet.
Wandelen en fietsen en hardlopen vind ik prettig (er) in mijn eentje
de stad ingaan of uit eten vind ik vreselijk alleen.

Ik ben ook begonnen met mezelf gewoon in mijn nekvel te pakken en buiten de deur te zetten met zeer veel tegenzin en de stress in mijn lijf dat ik het doodeng zou vinden. Uiteindelijk vond ik het zelfs leuk... dus ook dat kan gebeuren!

Als je geen hond hebt kun je altijd nog een fototoestel meenemen en onderweg fotograferen, kijkt ook niemand raar van op ;)

Het is inderdaad tijd het leven weer op te gaan pakken Pip! doodeng en spannend, de andere kant ken je inmiddels, tijd om de nieuwe kant ook te gaan leren kennen

Probeer het morgen gewoon een keer,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook slapen, het is steeds na 2 uur dat ik er in lig en dan sta ik weer veel te laat op en voel me daar weer schuldig over, dus probeer ik er voor 1 uur in te liggen (pft, moet ik nog opschieten ook)
en zet ik de wekker morgen om half 9. Tijd voor een ritme, daarvoor moet ík mezelf in mijn kladden grijpen! rust reinheid en regelmaat!!!

weltrusten en morgen weer een nieuwe dag, nieuwe kansen! het schijnt dat de zon gaat schijnen! (tussen de buien door)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...