Spring naar bijdragen

Zaterdag 15 november


An

Aanbevolen berichten

Luister..
Ik voel geen wrok.
Ben niet haatdragend.
Alleen zned wat oenig.. :D

Ik zeg ook; ik kan hier van leren, als ik wil.
En dat wil ik. Vroeger was ik van de mik geweest.
Had me vreselijk down gevoeld. Was gewoon dom gaan zuipen.

Dat heb ik niet gedaan. Ben ik niet van plan.
Voel me redelijk okay. Niet uit het veld geslagen.
En ach, dat vind ik positief.

En ik buig soms iets te makkelijk mee, da's waar...:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blacky, je bent toch al 3 jaar alcohol de baas!!! en dat met 2 uitglijders!! ik moet het nog maar zien te bereiken!
Marjo, dat krijg je dus met dat soort postings, dat iedereen het op zichzelf gaat betrekken. Niet doen!! Al zou het over jou gaan dan heb je zelf de keuze over het gevoel wat je daarover kunt hebben.
Je kunt het vertrouwde 'ik heb het weer fout gedaan'-gevoel volgen of het van je af laten glijden en denken 'al zou ik het fout gedaan hebben, fouten maken mag ook en is niet erg want daar leer je van!

Ik heb toch nog iets gedaan vandaag, de eettafel leeggeruimd en de afwas in mijn kleine afwasmachientje gezet! goh, wat is dat een goeie marktplaatsaankoop geweest! Hij staat nu weer vrolijk te zingen en zometeen komen de glazen en koffiekopjes er weer schoon uit! Wie weet kom ik ook nog zover dat ik vandaag mijn aanrecht schoon maak en dan is het best een welbestede dag geweest!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, ook ik heb erover gepiekerd, hoor. Ook ik voelde me aangesproken.
Maar ik besef dat er geen kok is die naar alle monden kan koken, of zoiets.
Wel vervelend dat er mensen zijn die piekeren over iets wat geschreven wordt, en misschien heel anders, of helemaal niet wordt bedoeld!

Ik probeer me buiten forumkwesties te houden, hoe graag ik wie dan ook mag.
Is niet altijd makkelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik was de geheimzinnige persoon ook niet. Was wel bijna zo ver om mij onherkenbaar en met verdraaide stem te laten filmen maar vond het risico voor de kiddies te groot, stel je voor dat iemand me zou herkennen...

Bert was weer leuk op de buis die kickt er ook op (jongens, ze mogen allemaal nog een keer aan "roken-de-baas" dat wel). Mariëlle heb ik ook al een paar keer gezien en Heleen ook IRL zoals velen van ons.

Ach Marjootje, jij ook al de hele dag lopen piekeren, niet goed voor je meiske. Ik stop er ook maar mee.

Zoon en Dochter zijn naar hun vader dus ik heb de he-le a-vond vrij, ongelofelijk, maar ik ga maar naar bed denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...