Spring naar bijdragen

Zaterdag 15 november


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Albertina,
dan moet je rechts op het balkje klikken en naar het tabje gaan (dat dan verschijnt) met "eigenschappen" en daar staan allerlei vakjes die je kunt aanklikken, blader even door die tabjes en zoek het vakje met "taakbalk in beeld houden"(of zoiets) en zet daar een vinkje voor. Het kan ook een vakje zijn (afh. van je pc) met "taakbalk verbergen" als daar een vinkje voor staat haal je dat weg.
Heb je XP?

En ik vind het SUPERKNAP van je dat je elke dag gaat lopen en naar buiten gaat. Als ik zo depri ben, lukt me dat niet altijd hoor. Ik heb ook altijd slechte ochtenden en betere middagen en de avonden knap ik pas echt op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

marjo,

het is dan ook wel makkelijk hoor nu, om positief te zijn.
ik krijg elke dag dan ook de benodigde schop onder mijn gat...

voorheen leefde ik met twee mensen in mijn hoofd,
de een zei ga op de bank en verstop jezelf, bekijk alles maar, ik kan niet meer

en die ander... dat was emile ratelband.....
ga ga ga gogogog je kunt het! doen!! doen !!! tjakka tjakka (wat een hekel heb ik aan die kerel)

nu is het voor mij een stuk rustiger, elke dag een stap terug doen en eerst even overzien voordat ik reageer. goed luisteren naar je lichaam en vooral toegeven dat je bepaalde dingen niet meer kan.
ik heb dan ook het gevoel dat ik het laatst jaar behoorlijk gegroeid ben ondanks alle ellende.
nu moet ik nog leren om het vast te houden.

heb je al besloten wat je gaat doen?? hardlopen, daar kan ik nu prettig jaloers van worden ik ben al blij als ik twee keer per week kan wandelen (misschien toch maar een hondje nemen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina,
Anders kun je nog altijd systeemherstel doen, dan wordt je pc teruggezet in de oude situatie toen alles het nog goed deed. Maar die instrucitie stuur ik dan wel even privé.

Marjo,
Ik vind het best moeilijk hier weer te schrijven maar probeer er over heen te stappen. Een soort mentaal hardlopen?

En dat blijkt dus terecht te zijn, dus ik ben weer pleite.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nondejuuu,

wat ben ik een knappe vrouw!! haar in de plooi, strijdkleuren in orde en sinds lange tijd mijn hakken weer aan, wel met tennissokken anders zwabberen die hakken om mijn iele enkeltjes.

zo ga even snel over de markt zwiebelen en zwabblen en nu maar hopen dat ik mijn nek niet breek op die palen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morguh allemaal :)

Houtje, fijn dat je weer terug op het honk bent. Hoop werkelijk voor je, dat die pijn nu eindelijk eens door de medicatie onderdrukt wordt. Is toch geen doen, altijd pijn!

Tasseke :D Zwiebel ze! .....tennissokken is altijd nog beter dan geitenwollen sokken in je pumps, ennuh...mooi dat je jezelf een knappe vrouw vindt!

Marjo, echt jouw ding hè...effe galloperend stoom afblazen ;)

Tina, al om 3 uur op :huh: Pfff...bouw een rustmoment in vandaag!

Water :)

An, yep...no boose today!!

Carolien, zie je lampie branden. Prima als je duidelijk hebt wat je wel en niet wilt. Zal je missen hier :present:

Chips, voeding van oude computer heeft het begeven. Ga vandaag maar eens achter een nieuwe aan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja kreeg nog een dikke opsteker gisteren altijd fijn mijn les die ik moest geven ging hartstikke goed. Ik had er ook heel veel tijd in gestopt, en hoewel ik maar van 9 tot 12 voor de klas sta, merk ik het als ik alles tot in de puntjes voorbereid hebt, héérlijk gevoel.

En tegenwoordig zit ik donderdagsavond op een cursus van het maatschappelijk werk en nog wat organisaties "Beter omgaan met Pubers" en daar leer je toch ook iedere week weer wát.

Zeg ik gisteren tegen Zoon: Zeg Zoon, zo gaat dat hier in huis, je kunt je aanpassen of niet maar dat is jouw keuze. Zegt Zoon: O help, die moeders die naar cursussen gaan, ARME IK is er ook een cursus voor kinderen van ouders die naar cursussen gaan? We hebben zo vreselijk gelachen samen! (en dat is goed).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, nogal een heftige opening. Ik had erbij moeten zeggen>.... voor mij...
Ik bedoel met 'drank in de kop' .. niet een of twee glaasjes...

Erik : ik kijk ook alleen naar vandaag, en vandaag probeer ik mezelf weer te motiveren.
Vandaag neem ik wel maatregelen voor morgen.
Vandaag motiveer ik me door aan morgen te denken.
Alhoewel nu ik een paar uur verder ben denk: laat ik maar zo helder blijven vandaag, wel zo prettig en heb geen behoefte aan verdoving.

Houtje: gewoon schrijven joh.

Ik ga vandaag nog even boodschappen doen en vervolgens ga ik BOVEN op de verwarming zitten, brrr.. wat is het koud. Dus tot later maar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag mijn eerste refusal ingenomen. Voelt goed. Ga dit weekend niet drinken. Geen druppel.

Ik ga straks even naar de moestuin. Kijken hoe die er bij staat na de overvloedige regen van de laatste tijd. Ik moet ook aardbei-planten planten. Deze klimmen en worden 1,5 m hoog. Ben benieuwd, volgend jaar weet ik hoe ze smaken. :D

Verder wens ik iedereen een hele prettige dag toe. Geer, laat je vanavond weten hoe jullie etentje was?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Geer. Gelukkig heb ik goed in de gaten waarom het fout is gegaan....behoorlijk de inventaris opgemaakt de laatste maand! Weet hoe ik ervoor sta en waaraan ik heb te werken en daar gaat het om. Voel me daarbij gesteund door mijn naasten...merk dat ik uit een isolement aan het komen ben, wat ik diep van binnen dacht nodig te hebben. Niet meer nodig...en dat geeft zoveel ruimte!
Lijkt ook wel, dat het gebrek aan energie verdwenen is....als sneeuw voor de zon! Is denk ik een forse mentale blokkade geweest + herstel van jaren drinken. So far, so good :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ik weet dat er niet veel mensen zijn maar ik wilde toch even laten weten hoe mijn vrijdagavond zonder alcohol bevallen was.
Gisteren wat onwennig maar het was gezellig samen met mijn dochter en man naar de vallende dominostenen zitten kijken.
Pas bij het naar bed gaan werd ik weer wat onwennig en onrustig, ik kwam moeilijk in slaap.
Maar goed en nu de zaterdag normaal gesproken slaap ik de halve dag en de andere helft krabbelde ik dan weer op om 's avonds weer opnieuw te beginnen.
maar vandaag:.........
.....ik vond het helemaal niet vervelend dat de kids om 8 uur op ons bed sprongen en ze keken me verbaasd aan dat ik zei dat ik eruit ging om te douchen en boodschappen te gaan doen (op dat moment realiseerde ik me wel dat ze er waarschijnlijk meer van hebben meegekregen de afgelopen periode dan ik dacht) maargoed, dat maar weer snel geparkeerd, boodschappen gedaan, stof gezogen en opgeruimd en het is pas 11 uur. wauw wat kunnen er veel uren in een zaterdag zitten.
vanmiddag naar de intocht van sinterklaas ik heb er echt zin in. terwijl ik normaal altijd dacht laat het aub 4 uur zijn (dat was mijn magische borreltijd).
kortom ik ga weer voor zo'n alcoholoze middag en avond en ik heb tegen me zelf gezegd dat ik het inderdaad maar gewoon per dag moet bekijken.

Ik ga er weer voor !!!!!!!!!
Wat ziet de wereld er toch ineens anders uit.
groeten Sas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga er zeker van genieten Pippi.
Klinkt leuk zo'n sinterklaas voor de luiken.
Mijn jongste zit al klaar voor de tv om de 'landelijke intocht'te zien.
en vanmiddag bij ons. toch knap dat zo'n man binnen een half uur 200 kilometer kan reizen maar de kids geloven het allemaal. sinterklaas kan alles.
Nou ik weet wel wat er op mijn lijstje staat
(mijn oudste zou dan zeggen, dat moet je dan zelf doen want sinterklaas bestaat niet)

Jij ook een fijne dag vandaag
ben je weer een beetje bij?
groet Sas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...