Spring naar bijdragen

woensdag 10 december 2008


PEM

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 291
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Yehaaa!!! Tine, geniet van deze dag!! :moon::rose::present:

Over een uurtje fysio. Niet vergeten..
Eerst nog een bakkie, dan de hond.
Oppas regelen voor vrijdag (ouders kunnen niet)
Gaat allemaal lukken. Ben niet zo gewend om 's ochtends
zo vroeg in aktie :D

Nou ja, vanmiddag schaatsen.. dat maakt alles goed! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me ook maar...ontzettend slecht humeur ondanks dat de zon hier schijnt. Ierdereen die boos op me is, omdat ik weer gedronken heb ondanks opnames en er ook niet tegen kan en heel erg goed ZONDER kan...terecht. Ik ben ook boos op mezelf...Baal van mezelf en de rest (hoe ik over mij denk) zal ik hier maar niet melden.Blijf wel hier tot een uur of 12 (daarna kids van school halen en ze hebben speel en zwemafspraken), want de gremlins gieren nu al...Dus niet toegeven en alles van me afschrijven...Verdotie, hoe bied ik die !@#$%^&^%$# alcohol de kop?? Het ging zo goed met me...Sorry dat ik jullie ermee lastig val..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pippi, ik heb de rest wat ik nog in huis had weggekieperd...weg met die rommel!!!
Ben boos, boos, boos!!! Op mezelf, op die stomme alcoholverslaving en vooral om die gremlins. Maar laat ze maar zeuren, ik geef vandaag NIET!!! toe. Maak er vandaag weer een mooie en vooral droge dag van. Veel tegenslagen in m'n leventje gehad en erdoorheen gekomen zonder drank en ik drink pakweg 2,5 jaar te veel. Ben nu 37, dus bijna 35 jaar zonder drank gekund. Nu kan ik het weer!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip :D

Orleando, niet in huis halen.
Stel niet drinken als prioriteit.
Je knapt er niet van op, het maakt alles niet beter.
Je hoeft niet meer! Geef de strijd op!
Doe alles wat je nodig hebt: slapen, eten, wandelen, dom voor je
uit zitten staren... Whatever!
Niet drinken en voor je kinderen zorgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net manlief gebeld en gezegd, dat ik de rest heb weggegooid. Hij blij, we gaan weer genieten van elkaar zonder die @#$%& vijand tussen ons in. En vanmiddag met de oudste de stad in voor een nieuwe fiets. Ze groeien als kool hier. Kleding zit ineens te strak, broeken te kort en met de knieen tegen het stuur van de fiets...Ze is helemaal verknald aan roze, dus een mooie roze fiets gezien gisteren en straks even kijken of het de goede inchmaat is (ze is wat klein voor haar leeftijd).
Morgen naar de verslavingsarts en de psychiater..Verheug me er niet echt op, want zit hier nog met behoorlijke afkick. Gaat normaal vrij snel weg bij me, maar nu niet..Trillende handen, zweten. Maar ik ga er niet over klagen; het is m'n eigen schuld!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi, het is niet helmaal waar, wat ik schreef. M'n moeder dronk ook al (is een drankprobleem erfelijk ??) en die gaf me bier en cognac toen ik een jaar of 4 was...Leuk voor op een feestje, want dan deed ik grappig.
Absoluut niet leuk voor mij dus en mijn kinderen (de oudste is 7, de jongste 4) krijgen absoluut die troep niet!! Ik geniet zo wel van ze, als ze lekker spelen of met verhaaltjes thuiskomen, wat ze allemaal op school hebben gedaan, enz. Daar hebben ze echt geen bier of wat dan ook voor nodig en ik kan er een voorbeeld aan nemen...ze genieten omdat ze plezier hebben en hebben daar geen middelen voor nodig...waarom denk ik dan, dat ik het wel nodig heb?:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Orleando, je zegt dat je erg goed zonder kan! Geloof je het echt?
Een mens kan zich veel wijsmaken.

Er bestaat een drankje, dat heel je leven op de helling gooit.
Je had een opname en begint weer!

En je kan zonder! Als je weet dat iets je leven in de war gooit,
dan ga je er toch niet mee door!
Zeker niet als je zonder kan, dan bedenkt men zich!

Je kan Zonder, maar je weet dat met één drankje het spel opnieuw begint.
Waarom dan? Omdat je niet zonder kan, een drinker eigen!

Dus toon nu, dat je echt zonder kan!!

Groet en sterkte van Soothe!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, even nog aan jou:
goede cd opgezet, ben bezig met ramen lappen en de gremlins worden iets minder jengelig.
Begrijp me niet verkeerd; ik wil zonder drank verder!!! Alleen dat eeuwige gevecht; soms word ik er moe van en geef toe. Dom, maar dat is een leerproces denk ik. Jij kan het, er konder er meer de 1e laten staan en ik mag hier ook op een dag melden, dat ik een jaar droog sta. Vorig jaar ruim 3 maanden niks gehad en god wat voelde dat goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal,

Allemaal een goede dag gewenst en veel succes bij het banden plakken , fietsen kopen, keuzes maken en de drank de kastjes uitjagen.
Wing, nadenken en doen !! je weet wel wat het beste bij je past en je bent toch ook op de goede weg.
Orleando: niet toegeven aan de gremlins, je kunt het dat heb je eerder laten zien, blijf bij je zelf en wat je echt wil en dat is niet drinken.

Ikzelf vandaag een vrije dag , nog 1 week en dan vakantie (heeeeeeel veeeeel zin in).
De boodschappen al in huis, de vaatwasser opgeruimt (althans de inhoud) nu nog even rust in huis, beetje administratie doen. vanmiddag komen de kids met vriendinnetjes spelen. (grappig orleando die van mij zijn ook 7 en 4)
verder gaat het wel lekker, vooral door de weeks gaat het erg goed en heb ik geen sterke drang naar drank. In de weekende is het een ander verhaal en dan geef ik soms nog even toe. maar het blijft binnen de perken en daar ben ik trots op.
ik blijf hier nog even hangen en zal wat proberen terug te lezen van de afgelopen dagen ik heb wel altijd het gevoel dat ik een hoop mis als ik een paar dagen niet hier langs geweest ben. maarja, prioriteiten stellen toch.

ik duik ook nog even de administratie in.
succes allemaal !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

precies Orleando de beuk erin. ga inderdaad even actief bezig dat helpt mij altijd om over moeilijke momenten te komen. Ik had eerst voor iedere dag een activiteitenplan. nu ga ik er even voor zitten als ik zou willen drinken en dan kijk ik om me heen wat er nog allemaal te doen is (nouja eigenlijk altijd genoeg natuurlijk)
Zet 'm op !!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...