Spring naar bijdragen

woensdag 10 december 2008


PEM

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 291
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vogel,

ik ben tot de stellige overtuiging gekomen dat wij mensen niet de hoogste machten in dit leven zijn. We weten een heleboel, we kunnen een heleveel, hihi... maar alles wat we doen en maken is onderhevig aan natuurwetten.. en wij net zo.. we worden geboren, maar we gaan onherroepelijk ook weer dood.. Al dit soort van simpele dingetjes en mijn overtuiging dat ik mijn leven niet meer in de hand kon houden door mijn verslaving hebben mij gaandeweg tot de overtuiging gebracht dat er iets is waar ik aan onderhevig ben als simpel levend mensje... En bang daarvoor worden zou alles alleen maar onhanteerbaarder maken dan het door mijn verslaving al was. Ik heb mij overgeleverd aan de gedachte, nee, sterker gezegd...aan het besef, dat ik maar een heeeeeel klein onderdeeltje ben in een heeeeeeeel groot geheel, en dat ik me het prettigst zal voelen als ik me tevreden stel met dat kleine onderdeeltje te zijn. Ik mag zijn die ik ben, niks bijzonders, maar ook zeer bijzonder, want onderdeel van het geheel.. Nu is belangrijk want NU is leven.. Denk er even over na... je zult zien dat er toch ook voor de synicus wel iets ter overdenken inzit..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een dag voorbij. Ze vliegen voorbij lijkt het wel.
Nou ja, vandaag (het is na twaalf uur 's nachts begint mijn elfde dag dat ik ben gestopt.

Welterusten allemaal. Ik ga lekker naast mijn meisje (7) liggen die in mijn bed ligt te slapen.
Ik voel me lekker.
Erg actief ben ik nog niet geworden nu ik niet meer drink. Morgenavond mezelf maar eens proberen te activeren om wat op te ruimen hier in huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...