Spring naar bijdragen

woensdag 10 december 2008


PEM

Aanbevolen berichten

Okee, komen jullie allemaal ff helpen?

Zoon heeft een kapotte fiets, hij belde :D toen ik in de spreekkamer bij de HA zat, de schat, op een geleende mobiel, die is ie ook verloren !@#$%^&*(*&^%$#@!!!!!!! Zijn fiets ligt in de greppel ergens tussen pakweg Den Bosch en Utrecht.

Daar gaat mams met haar karretje en haar morfine-armpje op zoek in alle greppels, 10 km. lang. Geinig toch.

O ja :rose: gelukkig heb ik een auto jipieeeeee.
en het regent niet jipieieieieieie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 291
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee, zoon is in orde. Die kl*te fiets (zijn mening hoor, het is een prima Gazelle) van hem (die ik net voor 107,50 fleuries heb laten repareren) moet vervangen vindt hij. Maar hij rauscht ermee zelfs de fietsenmaker vraagt zich soms af wát hij er in ***snaam allemaal mee doet.

Hij wil een nieuwe, hahahahaha.

Ik zal maar slim zijn en de reservesleutel meenemen, wat denken jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn man wilde een elftal aan kids en na de 2e heb ik er eigenlijk geen werk aan gehad. vrij snel op elkaar, dat wel, maar ze spelen met elkaar (en vriendjes en vriendinnetjes) en trekken veel met elkaar op. Ja, ook ruzie om niks, maar over het algemeen mag ik niet klagen als ik sommige ouders zie...
Ik speel net zo lief met paymobil, barbies, lego enz als m'n kinderen! Krijg er ook veel voor terug. Ze knuffelen mij (en m'n man uiteraard ook), maken knutselwerkjes en het scheelt ook, dat ik gewoon thuisben en geen werk buitenshuis heb. Ben niet gebonden aan werktijden. In het begin wel gewerkt, maar dat was zo'n gejaag. Voor de kinderen niet goed en voor mij ook niet echt. Zat steeds op m'n horloge te kijken of ik alles wel haalde. Dus baan opgezegd en fulltime moeder gebleven. Misschien ga ik wel weer werken, maar nu eerst aan mezelf !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,

Ik ben dus gesloopt en ik moet nog een hele dag en avond.
Zo meteen ga ik me even klaarmaken om naar mijn peute te gaan.
Daarna kom ik nog even kijken hier.

Helaas is er maar één manier om te stoppen met drinken en dat is het laten staan van dat eerste glas.
Het laten staan van dat eerste glas kan alleen als ik dat zelf diep van binnen wil. Als iemand anders van me vraagt om te stoppen met wat dan ook, dan voelt dat alsof me wat afgenomen wordt. Dat is het verschil tussen de Bouman en Alcoholdebaas. Bij de eerste was ik als een kind dat op zijn duvel krijgt en werd mijn laatste restje zelfrespect afgepakt en bij de laatste werd ik behandeld als een volwaardig mens en werd me vooral duidelijk gemaakt dat ik het waard ben. Voor mij een wereld van verschil.

En nu als de wiedeweerga mezelf aankleden en weggaan.

Een :present: voor iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

koetjesrepen eet ik nu nog
Houtje, je komt echt wel die greppel uit; we kunnen je hier niet missen!!
Sas, ik werk nu binnenshuis. Ben fulltime moeder en dat bevalt me stukken beter dan het gejaag tegen de klok. Werken aan mezelf doe ik elke dag en misschien ga ik weer werken, maar dan wel een baan binnen de schooluren, zodat ik ze wel kan brengen/ halen en thuisben, als m'n kinderen weer uit school zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt goed Orleando, vergis me niet dat ik fulltime moeder zijn geen werk vind hoor. Mijn petje juist af voor de moeders die dat kunnen. Ik ben er gewoon niet voor in de wieg gelegd.
Ik houd er wel wat rekening mee, mijn baan is erg flexibel. ze gaan 2 middagen naar de BSO en de andere dagen ben ik er als ze uit school komen. Maar ik vind het nu eenmaal heerlijk om iets buitenshuis te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, mij werd ook alles afgepakt (letterlijk, tot aan mijn sleutels en bankpasjes enz) en dan had ik geen slok op!
Hier voel ik me op m'n gemak; we kunnen alles delen, maar ik hoef niemand face to face te confronteren. Anoniem werkt goed voor me.
Ik wilde je nog wat vragen; wat is Bouman? Ben 2 keer in opname geweest en Cirkels van van Dijk enz geleerd, maar ik weet niet wat Bouman is.
Soothe, tijdens de opname moesten we onze slaapkamer enz schoonmaken met een of ander roze goedje en ik vroeg dus om chloor voor de badkaner (wc, douche). Dat kreeg ik dus niet! Net als acerton om de nagellak van je vingers te halen; dat moest ik ook inleveren. Vond ik zo raar; ik geef aan alcoholverslaafd te zijn (maar dan bier en soms wijn) en ik moet m'n nagellakremover afstaan. En ja, ik heb ze tijdens m'n opvang de schoonmaakmiddelen zien opdrinken...
Sas, ik verwijt je niks; geniet van mijn drietal!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...