Spring naar bijdragen

woensdag 10 december 2008


PEM

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 291
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo weer een stap verder in de administratieve rompslomp.
Ik ga nu nog even nadenken over het verjaardagsfeestje van mijn jongste, wil een Dorafeestje. ik zal maar eens gaan googlen.
naast huishoudtips nog Doratips?
en bah, wat lijkt me dat smerig op schoonmaakmiddelen te drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja ik zat ook al te denken om een kaart te maken en een rugzak hebben we altijd wel.
speurtocht goed idee, verder taartjes versieren, en wat Dora rommel kopen.
ze wordt 5 dus heeeel lang hoeft het ook niet allemaal te duren voor die kleintjes.
Vind het wel altijd een gedoe hoor zo'n feestje. aan het eind van de dag kun je mij bij elkaar vegen, maar ach als je dan die vrolijke kinderkoppies ziet, daar doe je het dan maar voor he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is moeilijk om mensen te missen.
Ik kan ook soms in zo'n bui komen en dan ben ik weer even boos en verdrietig tegelijk. boos op mijn ouders dat ze mij zo'n k-jeugd hebben bezorgd en ik nu nog steeds niks aan ze heb. Ik voel me soms dan eenzaam ondanks mijn lieve man en kids.
Harde muziek is dan lekker en vooral ook heel hard meezingen.
en straks genieten van je eigen kids. dat heb je toch maar even mooi voor elkaar gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet zo terug voor mijn bril.
Ik zal hem eens vragen Soothe,
of het een naam heeft. Ben nu zó moe..
Zou wel de rest van de dag willen slapen.
Maar nee hoor... Fietsen en schaatsen!
Krijgen we zo eerst de strijd om de fiets natuurlijk..
Maar misschien valt het mee! ;)

Orleando, het is wat, die gevoelens soms.
Doe maar lekker iets waar je je goed bij voelt!
En je weet dat drinken helemaal niets oplost.
Het is het gewoon niet waard joh!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Winchi, same here. Ik heb ook iets nodig om mn spanning te ontladen. Vandaar doggydance en buikdansen !! Jij kan toch ook iets vreselijks leuks gaan doen, twee keer in de week ?? Ga op toneel, boogschieten, schermen, vechtsport, macramee, hoeden maken enz. Oftewel (en toevallig heb ik dat van die site van jou die je me liet zien over ADD) ZOEK EEN GEZONDE VERSLAVING !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik ben weer terug van mijn peute. Het was een goed gesprek. Mijn 'huiswerk' doorgenomen. Ik ben inzichtelijk goed bezig, het doen begint ook te komen. Zij ziet meer vooruitgang dan ik voel. Dat schijnt ook weer normaal te zijn. Over 4 weken pas weer een afspraak. Dat is nou ook het vervelende aan die hele decembermaand.

Nu heb ik nog een uur en 3/4 voor ik weer helemaal in touw ben voor de musical. Die tijd ga ik vullen met rust, eten en rustig aan doen.
Ik zeg nog wel gedag voor ik ga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie zijn nog niet van me af, zou je wel willen hè?

Op twéé kilometer ver van de route naar school (!?!?!?!?!?) vond ik de fiets, keurig gestald bij een manege. Hij (Zoon) was gevallen, vertelde de eigenaresse, dat was aan de fiets te zien :( inderdaad. Er moet een nieuwe crackstel op (schiet mij maar lek) dat moet besteld en dat gaat "enkele" dagen duren. Dat wordt dus bussen voor Zoon.

Gelukkig had ik mijn "sterke" vriendin bij me. Evengoed was het wat teveel belasting voor mijn nek. Hahahahahaha ik moet ook een nieuw cranckstel denk ik. Mijn hoofd draait ook niet meer zo goed.

FF bijlezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...