sas36 Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 goeienavond Wing, wat is klaar op over uit boem ho? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 11 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Wazzup Bam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 quote: Originally posted by: marjoJeetje, wat een raar (en eng) verhaal Har! Tsja, had enkele van mijn zussen uitgenodigd daar...ze wisten niet wat ze meemaakten toen ik de verhalen vertelde en zij een beetje van de structuur konden proeven. Ze verklaarden mij voor gek dat ik daaraan deelnam, mijn vader zei hetzelfde. Misschien heb ik daarom juist wel vol willen houden...wilde niet falen, zou het wel eens eventjes laten zien dat ik sterk ben. Pfff...wat wil je, ik was 37 en zó onzeker. Had totaal geen benul van mijzelf en het leven...daar had de drank wel voor gezorgd. Ze namen ook niemand boven de veertig aan, die waren toch niet meer te redden (lees te manipuleren of te kneden). Vergelijk het maar rustig met de kampen waar ze Marokkaantjes in willen douwen of hebben gedouwd en kleine criminelen...alsof je op een lijn met die gastjes zit. Belachelijk gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Bam, it leven is betiden keihurd! Ik denk aan je, ik ben blij dat je niet meer hoeft te drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Nou ja ik hoor alles morgen wel weer , de chips is op, en ik ga lekker naar bed.groetjes !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Nog even een reactie Wing:wat het ook is het klinkt wel goed dus succes ermee en volhouden!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 en nu ga ik echt !!tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Corinne, gefeliciteerd met je succes gisteravond! Petje af, ik denk niet dat ik het gekund zou hebben. Ik las net even vluchtig de laatste twee pagina's. Boeiende discussie: EPD, ja of nee?Mijn overwegingen: ik ben ervan overtuigd dat iedere digitale databank te kraken is, hoe goed beveiligd ook. Dus is het EPD ook te kraken, en al helemaal een landelijk netwerk. Maar: voor wie is dat interessant, en waarom?Oké, ik kan me voorstellen dat er mensen nieuwsgierig zijn naar de gezondheidsgegevens van leden van het koningshuis, of andere bekende Nederlanders. Maar of dat de mensen zijn die goed zijn in het kraken van gegevensbestanden?Waarom zou een kwaadwillende "ze" op de hoogte willen zijn van bijvoorbeeld mijn medische gegevens? De belastingdienst zal hooguit tot de conclusie komen dat mijn zorgtoeslag veel te laag is. Een arbo-arts - zo die ingeschakeld zou moeten worden - zal bij inzage van mijn gegevens slechts tot de conclusie kunnen komen dat ik inderdaad ziek ben. Ik ben namelijk een van die mutsen die niet fraudeert in dit soort zaken.Daar staat tegenover dat ik maar wat blij ben, als ik een auto ongeluk krijg, of plotseling zo ziek word dat ik niet meer aanspreekbaar ben, als artsen kunnen nakijken wat voor medicijnen ik gebruik en wat voor allergieën ik heb. Daarmee kan een hoop narigheid voorkomen worden.En omgekeerd, stel dat ik inzage heb in medische gegevens van bijvoorbeeld de mensen in mijn buurt. Denken jullie dat het mij interesseert of de buurvrouw van 2 huizen verder spataderen heeft, of dat de overbuurman net een zware buikoperatie heeft ondergaan? Ik zal hooguit met hen begaan zijn, en misschien mijn jongens aansporen even te helpen de boodschappen uit de auto te sjouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Water:heart:Mn ex heeft slecht nieuws gekregen, slechter kan bijna niet. Onduidelijk hoeveel tijd haar nog gegeven is, weken, maanden, wellicht nog een paar jaar? (Meer zeg ik hier niet over ivm privacy).Ik haat onduidelijkheid.Ik ben verdrietig. Ik drink niet en heb ook geen behoefte om te drinken. Er gaat niets veranderen. Ik ben dankbaar dat die obseesie van me is weggenomen. Ik voel, veel. Ik heb verdriet en voel me sterk. Raar hoe dat samen kan gaan. Het is zoals het is. En ik vind het f*cking wreed. Life's a bitch and then u die(soms dan toch he).Ik ga zo maar es slapen en morgen op bezoek, samen met onze viervoeters. Het kan raar lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Moeilijk BamBam. Ik denk dat je je gevoel heel goed omschrijft. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Marjo, jij MOET opslomenB)Naar bed, naar bed zei Duimelot... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Kirky als je nix zinnigs te melden hebt: Hou dan je snuit ff wil je??!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Sterkte BamBam..rot voor je en vreselijk voor je ex. Misschien toch een troost dat je haar kunt ondersteunen? JIJ bent zo sterk zonder die rotzooi...hou dat in gedachten HugHar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Jij weet volgens mij heel goed,dat ik niks MOET behalve... Btw ik BEN aan het opslomen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Tanxs Anna en Har. En ja Har, ik ben sterk zonder die zooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 POEPENNNNNNNNDit haal ik zo weer weg hoor anders krijgt ik weer op mn flikker vd moederator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 11 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Taking life on life's terms, weet je nog, BB... Je kunt soms niet meer doen dan er alleen maar zijn.En soms is dat genoeg.Sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 De hond MOET nog uit... bedoelde ik natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Water, zo ist. En dat ga ik ook doen. Ik kan er niets aan veranderen. Moeilijk te accepteren maar zo is het wel.Ja, dit is een goeie test, taking life on life's terms. En ach, zonder drank gaat me dat zoveel beter af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 quote: Originally posted by: BamBamPOEPENNNNNNNN Dit haal ik zo weer weg hoor anders krijgt ik weer op mn ....... vd moederator Hihi. moet de moederator deze ook weghalen...noem het maar ondersteunend burgelijk ongehoorzaam Aangepast door de moederator! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Hihi. Lekker puh:PSlaap lekker allemaal. Bedankt voor t luisteren ff. Spreek jullie latersssDit in antwoord op Har z'n bericht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Kirky, t'is goed joh. Slaap wel en opt siekheljen passe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Marjo, je ben een mi oh nee, watje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 'iemand' heeft vandaag mn ramen gezeemd. Ze zijn zo mooi schoon dat ik me elke x afvraag of het glas er nog wel inzitB)Heerlijk zo'n huis wat steeds schoner en opgeruimder wordt. Toedelssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Ja duhuu, heb niet voor nix zoveel gezopen altijd..Gnigni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden