Spring naar bijdragen

donderdag 11-12-2008


water

Aanbevolen berichten

Jeemig Har, ben je beetjes homo-obsessed ofzo ?????

quote:


Originally posted by:
Har

quote:


Originally posted by:
CPAS


Har,




Voor zover ik mij kan herinneren is BamBam niet veel zwaarder dan jij. Ook tenger of slank dus.

Tis toch een potje? D'r zal vast wel wat véts aanzitten
;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal, ik kom eigenlijk alleen iedereen een goede nacht toewensen!
Ik heb een drukke, maar wel gezellige dag achter de rug.
Nu even tot rust komen voor een goede nachtrust....
Geloof in het goede, geloof in jezelf èn: je bent het waard! om zonder alcohol door het leven te gaan....
Een goede nacht....:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh... wordt hier echt flink doorgeschreven. Ben pas 3 dgn op dit forum, dus nog steeds hard bezig om een beetje wijs te worden.
Moeilijk om op sommige dingen te reageren (wil geen bemoeieal, schrijf je dat wel zo???, zijn)
Mijn 3de nuchtere dag zit erop.
Salsadansen ging goed zonder alcohol... had de voetjes veel beter onder controle.
Was even wennen voor iedereen daar dat ik aan de cola zat, heb het er maar op gegooit dat ik van het weekend zo over mijn grenzen was gegaan dat ik maar even een time out neem.
Ging erin als zoete koek... gelukkig.

Nu lekker mijn bed in, nog 1 dagje en dan weekend.
Ennuh... toch even over EPD, ik heb bezwaar aangetekend. Buiten mijn alcoholge(mis)bruik, staan er nog andere dingen in mijn dossier.
Ik ben gewoon te bang dat als ik ergens kom met een klacht en ze zien mijn verleden dat ze me misschien niet serieus nemen (ik zie altijd donkere wolken)
Ik heb geen allergiën en gebruik alleen Oxazepam. Voor zover ik weet (ben werkzaam in de zorg) kan daar alles bij.
Als de kinderziektes uit het systeem zijn, kan ik altijd mijn bezwaar nog opheffen.

Anyway... dat was het, ik wens iedereen een rustige nacht toe.
En ook wil ik jullie bedanken voor het vele schrijven op het forum, ik haal er veel steun uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...