Spring naar bijdragen

donderdag 11-12-2008


water

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Survivor,
Niks van aantrekken en gewoon schrijven. Laat de geiten maar geiten met de bok. Straks gaan ze net als de kippen op stok. Hoewel die bok soms wel de neiging heeft om haantje de voorste te spelen.
:D
Blij dat het salsadansen goed ging. Kan ook niet anders als je nuchter bent. Ik had hoogtevrees ontwikkeld door de drank (logisch, ik was continu uit mijn evenwicht). Met het stoppen met drinken is dat ook weer helemaal over. Of bijna dan. Ik durf nog steeds niet op hakken die hoger zijn dan een kleine centimeter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werd vannacht wakker met de vraag of apostelen en discipelen nou hetzelfde zijn.
Duidelijk dat ik Het Laatste Avondmaal van Leonardo Da Vinci mee naar bed had genomen.
Ik ben terug in slaap gevallen, ik vond het niet een boeiend onderwerp.
't Is trouwens hetzelfde alleen apostelen komt uit het Grieks en discipelen uit het Latijn.
Stel je voor dat ik daarvan had wakker gelegen. Ik hoop dat ik vannacht weer zo goed slaap.

Welterusten allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch vreemd. dat je eerst uigedroogd moet zijn om
betere verzorging te krijgen...

Weet je, ik was vandaag weer zo blij dat ik niet drink!
Het wordt steeds beter, slow start... But hey! :D
Wel met de juiste intentie. daar zit het verschil!

Gaat lukken Wing. Keep the spirit going!

Woman, niet van kasten dromen hoor!
Heb je het gered?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten allemaal!! Ik ga zo lekker slapen. Morgen nog een half dagje werken en dan weekend!

quote:


Originally posted by:
woman

Horizon, slik je wel vitamine B ??



Ik reageer hier nog even op. Dit is nog van de woensdag, maar toen was ik al naar bed.
Nee, ik slik nog geen vitamine B.
Stom eigenlijk want ik heb wel een goed merk in huis. Ik zal er inderdaad maar eens mee beginnen want ik weet wel zeker dat ik veel tekorten moet hebben want mijn eetpatroon is nou ook niet bepaald goed geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kasten komen morgen :)

Ik heb het gered vandavond, makkie. Ik kreeg zelfs 2 flessen wijn van een buurman, kadootje voor iets wat ik voor hem had gedaan. Ik heb ze netjes in een keukenkastje gezet...
Dat is dus wat die braintraining met je doet, het verplaatst je concentratiepunt van de alcohol naar iets anders. Als het goed is heb je ook een boel plaatjes van frisdrank enzo gezien Winchi ......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lekker wel. Vandaag bij de tattoo shop geweest om een babbeltje te maken over mn tattoo in mn nek. Wordt een lotusbloem. Heb nl op mn heup een lotusbloem die nog gesloten is.......
Ik ga wat speuren op internet voor een mooie afbeelding en dan laat ik em zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik spiek even tussen de gordijnen door en het spettert nog steeds buiten bleh.
Maar even mn eskimojas aan, mn moonboots en een plu mee.......
Morgen mag ik van mezelf uitslapen tot ik vanzelf wakker wordt das wel weer fijn. Wel oordopjes in want ze zijn nogal hij-ig buiten :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...