Spring naar bijdragen

donderdag 11-12-2008


water

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Antonias,
Je was wel een beetje streng gisteren maar begrijp dat heel goed.
Het is ook mijn eigen fout geweest en zal de gevolgen moeten dragen.
Ik praat het niet goed, maar je staat wel zwak als 44 jarige man tegen een vrouw van 24. Maar als je zegt, je had sterker moeten zijn, heb je helemaal gelijk! Nu kan ik alleen maar de gevolgen aanvaarden.
Enne, af en toe een beetje streng, heb ik wel nodig!
Ozzie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo ik ben even sterk geweest. Ik heb zoals eerder gezegd vandaag een vrije dag. Belt mij baas weer of ik vanacht kan werken, ik heb nee gezegd, het houd een keer op hoor. Altijd op het laatste moment.
Gisteren had hij gevraagd of ik wilde komen en belt hij weer af, zit je voor noppes de hele dag te wachten. Nu mag hij eens op de blaren zitten en een nacht is niets niets hoor ik ben daar vandaag niet op voorbereid dus heb NEE gezegd, zit nog te bibberen (hihi)

Geer heb begrepen dat je mams heel ziek is, vervelend, heel veel sterkte.

An wat lees ik????????? zin om te donderen. Nee dus he, je gaat net zo goed, je bent voor mij een voorbeeld dus volhouden he, kop op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tina gewoon een beetje versieren, staat toch gezellig. Jij zit toch in die kamer dan is het toch fijn als het knus is. Doe je gewoon geen boom maar een kerststukje of een klein boompje, die kan je kant en klaar kopen zet je zo neer, geen werk eraan en toch staat het leuk. Niet zo somber kop op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ozzie, sterkte met de moeilijke beslissingen waar je voor staat. Goed dat je het van je af praat. Frustrerend als er geen basis van vertrouwen is. Misschien een goede keuze om je weg 'tijdelijk' alleen te gaan? Want heb jij dat vertrouwen (ook) niet beschaamd? Hoe dan ook...KMW!

Craving=zucht Orleando. Heeft de verslavingszorg het over 'bewijzen'? En is opname hetzelfde als opsluiting? Sorry hoor, gaat er bij mij niet in. Tijdens mijn opname stond ik centraal en hoefde aan een ander niets te bewijzen, wat valt er te bewijzen als je nog eens niet in jezelf geloofd? Een vrouw voor je man en moeder voor je kinders kan pas volgen op het herkrijgen van je eigenwaarde.
Lijkt verdacht veel op maar niet aan de bak willen. Hier ondervind je steun zeg je maar je bent nog niet zo ver om dat op te pakken....schijnbare veiligheid. Je hebt hulp nodig, ga ervoor en stap over je bezwaren heen...kun je altijd nog zien waar het schip strand. De gevangenis waar je jezelf nu in stopt is veel dwingender.
Genoeg gezegd door mij naar jou toe. Actie Orleando!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik heb geen zin om te donderen, maar het afgelopen jaar leek het daar wel op. Weer eens flink voelen om het weer te weten. Ik wil eigenlijk zeggen 'dat ik het wel weet nu'.

Orleando: je bent in een cirkel terecht gekomen van ellende. Alleen jijzelf kan die doorbreken.
Je praat jezelf alweer de afgrond in door te denken dat je moet 'strijden', strijden is wat anders als 'bewijzen'.
Laat zien dat je die eerste niet neemt is 'bewijzen'.
Ik mag niet drinken, ik mag niet drinken is 'strijden', strijden tegen de drankzucht in jezelf. Daar win je het niet van, want er is iets kapot wat nu niet te genezen is.
Zolang je blijft drinken zak je verder weg en willen ze je weer in een kliniek hebben.

Gevangen in de drank en dan nog gevangen in een kliniek.
Kies voor de vrijheid.

Dus ik zou zeggen, pak jezelf op met je zere rug 'bewijs' dat je toegeeft een vet probleem te hebben en ga naar je verslavingsarts!!!!!!!!!!

Ook ik ben absoluut niet boos op je, waarom zou ik, maar het is ellendig te zien hoe je aan het 'strijden' bent, terwijl je voor jezelf moet gaan toegeven dat je er machteloos tegenover staat.

Geef je over en kies voor vrijheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Har,
Natuurlijk heb ik het vertrouwen beschaamd en zal de gevolgen daarvan ook dragen. Zelf had ik ook het idee om "tijdelijk" op mn eigen weg te gaan. Dat had ik gisteren ook besloten en dat viel niet goed hier. Dat was ook de oorzaak van veel onbegrip en de daaropvolgende ruzie.
Ik zie het allemaal wel. Voorlopig de plannen weer uitgesteld.
Maare, wat is "KMW"?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt leuk Pip.
Past beter bij je, die kleurtjes.
;).

Orleando,

je hebt mij geen pijn gedaan, je posting heeft mij geraakt.
aan wat ik gister heb geschreven heb ik niets toe te voegen.
Ik wens je toe dat je jezelf wel serieus neemt.
Als het zo doorgaat met je ben je straks je gezin ook nog kwijt.
Dat lijkt mij het meest verschrikkelijke wat je kan overkomen.
En ik heb vreselijk met je man en kinderen te doen.
verder wens ik je veel KMW toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, ja dat zeggen ze nog steeds tijdens de opnames: bewijs jezelf. En echt help (dus om hulp vragen), dat kost mij erg veel moeite. En wat betreft m'n opname: okee, ik zag het ale een opsluiting..alles volgens een strak tijdschema en geen tijd voor mezelf. Voelde me opgesloten, ik moest alles volgens hun tijden doen en had geen tijd voor mezelf. Dat is het leven tijdens de opname..structuur, regels en hygiene. Maar thuis heb ik dat ook al. Schooltijden, werktijden, zwemtijden enz....structuur en regelmaat genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja orleando moet ook altijd even kijken wie zijn icoon het nu is de jouwe of de mijne.

Ik begrijp wel dat je opname niet zo zit zitten hoor, dan moet je je kids ook weer alleen laten en weg uit je vertrouwde omgeving. Maar weet je, als je het niet op een andere manier red dan heb je zo weinig keus he. Als jij het probleem niet alleen aan kan heb je gewoon toch die hulp nodig om erger te voorkomen en je kan beter op tijd hulp zoeken dan dat je dat pas doet als je weer helemaal afgezakt bent. Het is niet leuk voor kids mama dronken te zien en denk ook niet dat je dat wilt en erger nog als kidsbescherming eenmaal in je nek hijgt dan kan je ze ook nog kwijtraken dus wat is nu dan verstandig, toch maar een opname misschien???? Je moet het zelf bepalen meid maar zo gaat het niet goed en dat weet jij als geen ander. Heel veel sterkte vandaag en hoor graag van je. Knuffel van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
An

haha Har.. is het zo erg ???? lach ns naar me
:D



:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D..........AUWWWW!
Lachen doet nog pijn :o;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...