Gast Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Goeie Aaf of zal ik morgen zeggen Nou mijn veer was in ieder geval kapot vandaag want ik heb de hele dag met een migraine op bed gelegen.. Ook eens wat anders dan een kater. Maar niet fijn. Tja en nu dus klaar wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Ik kan ook niets bedenken... maar we worden niet meer boos om de was.. Tssss! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Ik moest net aan je denken Spud!Da's toevallig, of telepathie?Balen voor je. Beetje rustig nu dan hè... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Wat schuift dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Mijn schoontje schrijft een hele handleiding voor mijn broer Floortje, zo weet ze tenminste dat hij het precies zo doet zoals zij dat wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Hihihi, Marjo, misschien heb je me wel door je denken naar het forum getrokken.. Het was al zo in m'n oren aan het suizen. Hihihi, weet ik nu waarom. Lief van je dat je aan me denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Water, ik vind je pogingen prachtig. Ik vind jou een mooi mens. Echte relaties tegenwoordig gaan door alle regels heen. Hij verwacht dat ik het huis opknap. Ik verwacht dat hij de was doet bij ons thuis. Ik heb inmiddels bijna een mannen-rol thuis. Verdien ook de helft van de hypotheek met mijn vier dagen werken, terwijl hij vijf dagen werkt en in ploegen-dienst. Niet tegen jou water, wilde graag mijn eigen ei even kwijt. Ik ga nu maar slapen. Morgen mijn vrije dag. Daarna nog twee daagjes werken en daarna twee weken vrij samen met dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Spud Water! Lots of love natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Jammer Blacky, dat je broer alleen maar vraagt om aandacht. Hoe frustrerend moet dat zijn....je zit in het hol van de leeuw Ik weet niet of je dat vol moet houden want hij heeft duidelijk de regie. Hoef jij niet te pikken. Die manier van aandacht vragen is ook een hulpvraag, tegengas wil wel eens helpen! Vertel hem jouw waarheid...sterkte meid! Jij bent immers een vechter! Pippi, je bent een emotionele draaikont! Furieus, om daarna weer bij tegenwind je zeilen bij te zetten. Ik kan je niet peilen, hoeft ook niet...is niet mijn zaak. Maar met een verklaring komen, hoe JIJ graag het forum wilt zien gaat mij te ver. Geef de ander de ruimte en jouw frustraties een andere uitlaatklep, want wees nou eerlijk, het lijkt verdacht veel op manipuleren om jengelend de zwarte piet bij de ander neer te leggen! Je redenaties kunnen mij daarbij gestolen worden want het gaat alleen om Pip! Kijken wat er naar mijn hand te zetten valt, naar trekje van je. Ga je capaciteiten alsjublieft richten op je eigen doel, ben je afreageren hier echt zat!Je houdt van eerlijk nietwaar?! Dit is iid een kl@temaand, maar dat geldt niet voor jou alleen. Geef een ander de ruimte en hang aub niet het geweten van het forum uit...daarvoor ben je niet objectief genoeg!Nog effe verder lezen. dit maar even plaatsen...vanmorgen lag het er hier ook al uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Geer wat ALLEMACHTIG GOED! dat je niet gedronken hebt!!!!Fijn dat het iets beter gaat met je moeder Ik hoop dat je binnenkort nog even vrij bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Geer...uhm...van mij ook een hartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 quote: Originally posted by: wingchunHar, Pip is niet hier. Laat maar. Ik neem de dag effe door, ben net thuis. En, heb jij je bedacht? Ga je niet stoppen...weet niet of ik het goed gelezen heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Marjo En Pips, wel een late reactie maar toch.. Ik mis dat ouderwetse geiten ook wel hoor! Maar volgens mij moeten we gewoon wennen aan dat alles aan verandering onderhevig is. De geitelaars hebben zich in mijn optiek een beetje teruggetrokken en daar zijn nieuwe geitelaars voor in de plaats gekomen. Tja en soms kan ik die humor niet volgen en dan vind ik het best wel iritant. Maar dat zegt dan meer over mijn gemoedstoestand dan over de ander. Toch blijf ik erbij dat problemen niet aan kantooruren gebonden zijn.. Mensen werken misschien de hele dag en heeft geen tijd om over dingen na te denken. Terug thuis komt alles los en dan is het maar wat fijn om hier een luisterend oor te vinden.. Ben nog steeds wel heel nieuwsgierig naar wat je gisteren nou eigenlijk bedoelde met een aantal die de sfeer zo raar maakte.. Zou je willen vertellen wat je daar nou precies mee bedoelt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Ja goed hier Geer. Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 quote: Originally posted by: FloortjeII Ps heren: als ik echt boos word is dat NIET prettig! Ja Floor, weet ik van je. Maar heeft dat niet met jouw frustraties te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 ....dat was een domme opmerking naar Floortje toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 quote: Originally posted by: wingchunHar: ik ga niet stoppen. Ik ga me dooddrinken tot het graf erop volgt. Kom op zeg!!! Er is geen keus. Ik wil leven. Tot in alle eeuwigheid Amen Sorry Wing, ik mis de clue. Komt vast omdat JIJ filosofisch onderlegd bent en ik niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Hoi Geer, daar ben je weer....fijn ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Winch: liefde is niet weg, we zoeken samen een weg om al het werk te doen. Ik werk meer en hij doet meer huishouden.Har: Ja, het heeft met mijn frustraties te maken. Zit hier nu bijna te huilen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Har? Hoe gaat het met je? Eigenlijk vraag ik dit omdat het me opvalt dat je weer heel erg met anderen bezig bent en weinig van jezelf laat zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Floortje, mooie sterke grote meid...kom maar effe op mijn schoot zitten Maf hoor, heb nog nooit zo sterk bij iemand het gevoel gehad als bij jou, dat onder dat gestoei zomaar ineens een prachtvrouw tevoorschijn kan komen, dat straal je ook uit namelijk. Je blijft zo in futiliteiten hangen...jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 quote: Originally posted by: SpudHar? Hoe gaat het met je? Eigenlijk vraag ik dit omdat het me opvalt dat je weer heel erg met anderen bezig bent en weinig van jezelf laat zien. Ik wil op de sfeer hier reageren. Heb een maffe dag, weinig energie...behoorlijk emotioneel, maar wel helder. Vandaar ook mijn input, normaal kom ik alleen maar met met eigen epistels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Hoe kan ik ooit iemand vertellen wat een nitwit mijn vader was?Hoe kan ik ooit iemand vertellen dat ik eens BIJNA door hem ben aangerand?Hoe kan ik ooit iemand vertellen dat ik toen al voor mezelf opkwam en hém sloeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Hoi Geer, sorry man. Heb nog heel wat over jouw geaardheid en je moeder gesuggereerd :$ Schaam ik me wel een beetje voor, had gehoopt dat JIJ daarop zou reageren. Soms is een forum een onmogelijk medium, niet direct hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst 16 december 2008 Yep Floor, net zoals Geer zegt daar zijn therapieën voor Eigenlijk is dat toch iets wat je in therapie uit moet werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden