Spring naar bijdragen

respect


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Soothe

En een aantal klachten, die door drank zijn ontstaan voel ik meer. Physieke klachten.

Nu pas besef ik te volle, wat ik erin heb gekiept!


Stoei ik nu ook mee...de tandjes hè. Brengt heel wat uit het verleden naar boven...bwééé

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har ik vond je iets te fel naar Pip, maar dat kan Pip zelf soms ook zijn.
Maar ik vond wel dat je probeerde de communicatie open te houden, je hart te luchten.
Verder vind ik je ondersteunend naar iedereen.

En nu voor jullie allemaal, mijn niuewjaarswensen
Ik zet hem er nu maar neer voordat jan en alleman naar vakantiebungelows vertrekt met de feestdagen

http://www.care2.com/send/pickup/1351-3562-24015-3202

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van wat ik gisteravond heb gelezen, vond ik er niet zoveel ondersteunende dingen bij staan. Maar het scheelt ook als je zelf niet in die discussie zit.
Om terug te verlangen naar hoe het er "vroeger" aan toe ging vind ik wel behoorlijk zinloos. Wees toch blij dat dit forum in beweging is! Dat tekent toch juist hoe we zelf allemaal veranderen?
Geer bijvoorbeeld lijkt me een lieve, hartelijke vent, en ook ik word wel eens een beetje flauw van dat steeds maar antwoorden met LOL en solly. En voor de rest schreven diverse mensen hier, dat het heel anders is als je iemand in het echte leven hebt ontmoet. Dat je er dan een ander plaatje bij krijgt.
En dat hier vaak mensen afgerekend worden op dingen die ze ooit eens hebben geschreven.
Over het algemeen vind ik dat er gisteren veel positiefs is geschreven. En de rest schrijf ik maar af op emoties van het moment die naar mijn bescheiden mening ook best interessant zijn. Negatieve emoties uiten mocht toch ook? Je kan er op dat moment maar mee zitten.

Overigens is mijn keuken leeggeruimd, wat betekent dat wij vanavond iets moeten gaan bestellen qua eten. Dan maar niet vergissen en per ongeluk de drankservice bellen.

Marjo met tranen heb ik weinig ervaring, maar lijkt me fijn voor je dat je los kan laten. Want dat is het toch, huilen, loslaten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, straks nuanceer ik mijn eigens nog helemaal weg.

Wat mij de laatste tijd helpt, en ik denk (hoop) dat dat met nuchterheid heeft te maken, is vragen aan een ander: oh ja, voel jij dat zo, en hoe komt dat dan? En het niet op jezelf betrekken. Want meestal heeft het gewoon niks met jou zelf te maken maar met hoe die andere persoon op dat moment in het leven staat. Iedereen heeft toch een ander verleden achter zich en bekijkt gebeurtenissen weer in het licht van haar of zijn eigen ervaringen?
Leuk als je dan toch dingen kan delen met elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...