Spring naar bijdragen

respect


albertina

Aanbevolen berichten

Ik loop weg voor mezelf. Heb de psychologe vandaag afgebeld. We zien elkaar nu te weinig om effectief te zijn. Dat is mijn schuld. Ik heb het afgehouden. Wilde geen confrontatie aangaan.

Na de vakantie gaan we extra aan de slag. Elke twee weken. Kijk daar wel naar uit. Maar vooral naar twee weken vrij. Doen wat ik wil doen. Koken, in bad zitten, lekker met dochter er op uit.

Samen met dochter uitverkopen (= shoppen tijdens de uitverkoop) :heart::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wingchun is jarig vandaag?! Dan van harte proficiat.

Marjo: het valt me op dat je het moeilijk kreeg de dag nadat... Je hebt het eerste jaar gehad... en toen.. Kreeg je ook nog die stomme fles drank.
Wat zou je weer willen weten met drank? Iets wat je allang weet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zooo lief!

Ze wilde graag een bodywarmer met bontkraag. Eerder mocht ze dat best van me hebben. We keken op de kaartjes en meestal kostte dat € 80,00. Maar mooi vond ze ze niet staan als ze het aan had.

Komt ze op een middag thuis terwijl ze alleen in de stad was geweest om een lijstje te maken voor Sinterklaas. Had ze een bodywarmer gezien voor € 25,00. Dus snel naar huis en mamma halen om mee te kijken en eventueel te betalen.

Deze bodywarmer was heel leuk en stond haar goed. Sindsdien heeft ze hem altijd aan. Ik heb al grapjes gemaakt over het feit dat ze er bijna mee slapen ging.......

Sorry, even een glimp geluk tussendoor. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over respect gesproken, heb een nare nasmaak over vannacht. Ben ik die ander te hard gevallen, kan het niet ontdekken. Ben gewoon eerlijk geweest maar wil niemand voor het hoofd stoten. Heb respect ja, voor mijn probleem en ons wederzijds probleem en dan kunnen er wel eens harde woorden vallen.
Wat ik niet wil is het uitvergroten.
Nog 1 ding Geer, dat Corinne het niet aan haar dochter en man vertelt is haar keus, heeft naar mijn mening niet met lafheid te maken of alkiegedrag. Ik snap wel dat je het zo ziet, maar het getuigt van respect als je het haar niet opdringt. Categorie wat niet weet, wat niet deert i.m.o. Corinne is er hier eerlijk over en dat is op zijn plaats, ze vraagt om ondersteuning. Als dat nou niet zo was...
Ja, je kunt haar nadragen dat ze hier niet vantevoren aan de bel heeft getrokken maar wil jij daar de rechter over zijn? Volgens mij is zij dat zelf al!

Ben thuis, niet gaan werken. Weer pijn in mijn kaak. Dag op dag af. Slecht geslapen zonder gepieker, dat wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, niet doen!!

HET IS HET NIET WAARD! JIJ HEBT ZOVEEL MEER BEREIKT!


Wat volgt is het volgende:

Je kijkt je gezin de deur uit want dan kan je beginnen aan de jww. Daarna begin je aan de jww. Daarna val je in slaap en word je wakker als je gezin al op volle toeren thuis draait, maar dan zonder jou.

Wil je dat?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Floor, wat vind jij zo erg confronterend aan de ontmoetingen met je psychologe?
Nieuwsgierig.

Mijn confrontaties (eigen ervaring dus) zijn nooit geweest met hulpverleners, maar wel in het echte leven, met mensen die hun eigen problemen hebben en je soms ongezouten zeggen wat ze van je gedrag vinden. En trouwens ook hier op het forum. Heb daar meer van geleerd dan de feedback van een professional.
Dat komt waarschijnlijk ook omdat een prof de eigen emoties zorgvuldig afsluit.

Marjo veel sterkte met je hoofdpijn, dat is geen pretje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik weer..
Een gezin.


Nee, nee, nee dáár heb ik geen zin in.
Weet je waar ik zin in heb?

Vernietiging. De boel opblazen.

Nou, de groeten. Ik heb hier geen zin in.
Ik ga naar buiten. Ik kom er wel weer uit!

Geen zorgen, geen zorgen...
Ik moest dit even kwijt.
Het valt allemaal wel mee.
Er is nog niemand dood. En ik zal braaf zxijn..
En ik wil jullie hier niet mee opzadelen.
Maar ik doe het toch.
Vanmiddag zal het wel weer beter gaan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Har

Aha! :light:

De hoeveelheid gebruikers zou ik hebben geteld.

Nee hoor, klik links in het menu maar op home en de hoeveelheid gebruikers van het forum worden weergegeven.

Zo kan ik zelfs eerder zien hoeveel mensen aanwezig zijn dan welke mensen aanwezig zijn. :D

Is het heel druk, dan is het oppassen geblazen. Het komt voor dat er dan ruzie is ("netjes uitgedrukt").

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
FloortjeII

@Har


Aha! :light:

De hoeveelheid gebruikers zou ik hebben geteld.


Nee hoor, klik links in het menu maar op home en de hoeveelheid gebruikers van het forum worden weergegeven.



Aha :light: Tss...wist ik natuurlijk al. Heb zelfs de afbeelding ooit geplaatst ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...