Spring naar bijdragen

respect


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Houtje,
Dat is schrikken. Ik moet er niet aan denken. Heel goed van je om de politie meteen in te schakelen.
En gelukkig maar dat ze 'alleen' de tijd vergeten was. En ik vind het heel tof van de politie dat ze toch nog langs zijn gekomen om jou te steunen en je dochter 'de oren te wassen'. En die nieuwe PGB-mevrouw kan zeker niet meer stuk bij jou.

Marjo,
Je laat het niet zover komen als ik. Daarvoor prijs ik je.
Helpen doet het toch niet.
Sterkte.

Nog steeds op de eerste pagina blijven hangen en de rest heb ik in sneltreinvaart doorgesjeesd.

Aan allen die mij aangemoedigd hebben: mijn dank. Steun heb ik nodig en die had ik nodig, maar was zo eigenwijs verdiept in mijn drankgedachten cq. droogdrinken dat ik daarvoor niet geroepen heb. Het is gelukkig niet het begin geweest van een lange onnodige lijdensweg. Ik moet de aandacht nu weer in eerste instantie aan mijzelf geven. En ik ben echt heel blij dat mijn man dit nu expliciet heeft gezegd dat ik mezelf niet zoveel dingen moet opleggen. Ik mag doen wat ik kan en als het niet lukt/gaat, moet ik het gewoon laten liggen.

Ik heb vannacht trouwens weer eens lekker geslapen. Jammer dat vanochtend de wekker daar een einde aan maakte. Morgen hoef ik niet zo vroeg op. Ze verwachten me niet voor 11 uur op mijn werk. De afspraak die ik had voor morgen is verplaatst naar begin januari. Daarvoor vraag ik dan wel een schuiverij met mijn werk. Uurtje later beginnen en eindigen.

Wil nog even alle steungevers bedanken. Het is een enorm prettig gevoel om deel uit te mogen maken van deze gemeenschap en dat al zolang. Voor iemand als ik die zo dikwijls is buitengesloten, afgestoten en genegeerd blijft dit een warm bad.

Ik las ook dat er weer een aantal mensen afscheid heeft genomen van het forum. Ik hoop dat dat niet om verkeerde redenen is (o.a. de vrijheid zich te laten gaan in jww) en dat het alleen is om zich meer op hun eigen ontplooïng te richten. Wat mij betreft, zijn ze altijd terug welkom.

Ik ga nu afsluiten en naar bed.

Welterusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...