Har Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 Houtje, heb gisteren jouw wetenswaardigheden gemist...pardon me :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 Aha...ik behoor sinds vandaag tot de 4000+ categorie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 En wat is een 4000+ catagorie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 Ik kan het zelfs in breed perspectief zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 Tjemig, lijkt hier msn wel!!Of Habbo hotel, ik heb een habbo-poppetje. Voorheen was ik een soort van "vriendinnetje" van dochter, maar er kwam een ogenblik dat haar spullen gestolen werden. Toen kon ik haar helpen door haar spulletjes aan te nemen en later weer terug te geven.Is nog iemand bezig met habbo? Wil je ervaringen uitwisselen? Welkom, doe maar per pb. Komt altijd goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 quote: Originally posted by: FloortjeIIEn wat is een 4000+ catagorie? Hum...effe tellen, de oudgedienden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 Aha, Marjootje is terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 Sinds vandaag ....................... duh, je bent niet jarig toch???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 Twas maar een eenvoudige opmerking hoor Floor. Wat ben jij trouwens fleurig vandaag, krijg er zomaar goeie zin van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 vandaag een dagje vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 Pfffff heb gisterenavond eens even bijgelezen was me een heftig avondje, ben blij dat ik op tijd in bed lag en mij nergens mee bemoeid heb. Ik ga nu eerst even naar buiten en alles wat ik gelezen heb uit laten waaien, corin voor jou een vond het niet zo eerlijk allemaal tov jouzon schijnt hier nu lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 Bofkont! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 Eindelijk. Daar zijn zede tranen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 Marjo! Goed zo meid! :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 Marjo, vertel. ook in pb, dan kun je het nogmaals vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 An schreef gisteren:Morgen weer met frisse moed!! En gewoon, heel heel gewoon die eerste laten staan. Bij problemen, bellen mailen rennen fietsen ramen zemen chocomelk drinken tegen de boksbal meppen tv aan in bad zitten je man uitschelden (is een nieuwe, niet goed voor de relatie, maar vooruit) m@m 's kopen muziek heeel hard aan heel hard gaan lachen of heel hard gaan huilen de kerstboom opruimen en dan weer opbouwen hond uitlaten een schilderij maken keuken schoonmaken aanvulling mag, altijd interessant om te weten! ** Als aanvulling heb ik de was doen en strijkenveel water drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 ...kwil eigenlijk best even meejanken, zal eens een mooi muziekje opzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 middag adb,rs houtje knuffel voor jou ook i heb het draadje van gisteren niet gelezen , wel een beetje dat van vandaag eerlijkheid begint bij mijn eigen maar ook naar mijn medemens toe ook wat voor mij het thema alcohol betreft ik slaap hier als een os , geslapen tot 10 uur , ben precies verloren slaap jaren aan het inhalen , nu ben ik lekker buiten bezig met marga vrouwke van mijn broer we zijn hout aan het zagen , en ja blacky heeft zich al weer pijn gedaan mijn broer ligt nog te slapen voelt zich niet lekker dus doe ik maar een beetje het manswerk ik voel mij goed vandaag geniet van het bij praten met marga , luisteren naar de verhalen uit colombia , het land van de koffie , hoe men dit bewerkt en noem maar op zo en nu ga ik een heerlijke columbiaanse koffie drinkenwens jullie een fijne nuchtere dag toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 Hoi Blacky Bizonder mens ben je toch! Hasta la Vista...sorry, mijn enige spaans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 Jarige job Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 Hoeveel kaarsjes Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 Signorita Rebelde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 Vogel, Har, Floor, An...Iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 december 2008 Rapport Share Geplaatst 17 december 2008 ...om het nog maar eens eventjes dun over te doen, Marjootje ..........brullen meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden