Mai Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Is The Pink Floyd projects mooi?Zou mijn hoofd dat aankunnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Wat aaaaaaaaarrrrrrrggggggghhhhhhh, Marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 stoppen met roken????????nog iets wat niet lukt als ik mijn leven te pakken heb dan doe ik met je mee maar op dit moment loop ik nog als een dolle in het rond te rennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Soppen met roken????????Oh dear........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Waar hangt onze Stien uit?Stien, ff melden graag. En rap een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Aaaaarghhhh!!!!Omdat ik dat nog niet moet willen.Maar die gedachte is achterhaald.Okay. Ik ben er nog niet aan toe.Wil nog even lekker verslaafd blijven.Eeerst een wat meer stabielere muts worden.Spijtig. Het lijkt me fun!Als het in één keer lukt dan.... Neuhhh...Water is een goed optie.En An!Ik heb lekker meer tijd nodig.Denk zeker dat ik 120 word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Ja, BB. Doe jij ook mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Had jij niet iets te doen Fran:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Ben ik mee bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Ja Fran, ik doe mee.denk ik dan toch.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Net tinken, dwan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Dan ga ik nu een héééééééééééééééél eind lopen...........Ongewassen, ongestreken. Mijn muts af laten waaien.Misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Nee, dat was; net miege, mar dwaan. haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 En dat denken; ach, mn moeder, ja daar heb je haar weer, die zegt dat ik denken aan een paard moet overlaten. Die heeft een groter hoofd. Zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 En ook net miege. Of aemelje. Dwan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Marjo, net miege mar dwaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 En efkes bûten yn e delte miege! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Opletten voor de vrieskou, Marjo! Krijg je een gele ijspegel. Hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Goh Fran, zo te lezen spreek je al een aardig woordje Fries. Goed joh.En nee, jij bent niet bezig met wat je zou doen. Kast uitruimen kun je niet doen terwijl je achter je pc zit. Of heb jij uitschuifbare handjes. Of is dit je alter ego die zit te typen terwijl de ander aan het opruimen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Hard dy de bek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 tut tut tut famkes toch, net sa raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Maar snotpegels zijn wel fijn hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Oké oké, BB! Ik ben niet aan het doen wat ik moet doen. Jij gelijk.Ben alweer riebedebie. Maar eerst een kopke kofje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Ging jij trouwens geen papieren sorteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Oh heerlijk als ik gelijk heb. hahahahahahahaha.Drink jij eerst maar even een kopke kofje. En tig sigaretjes. Maar geen Dockummer kofje he, denk erom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden