antonia Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Orleando nee je draaft juist helemaal niet door. Ik had jouw bericht nog niet gelezen maar net zelf iets geschreven en eigenlijk vertel ik hetzelfde. Muur om je heen, niet kunnen en of willen praten met peuten, altijd druk en overal alleen voor staan want manlief die neemt zijn rust wel. En wij ...... moeten altijd een eeuwig maar doorgaan.Nu sluit ik af want ik ga nog een paar uur tenminste 1 uur pitten moet vanaaf weer tot elf uur en ik ben bekaf. Dag lieve mensen sterkte in de strijd vandaag. knuf antonia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 grrr,eerst de computer kwijt aan dochterlief, druk bezig met een vuilnisbakkenmysterie is de douche ook nog bezet! nog even tussendoor een deurwaarder voor dochterlief aan de deur, 151 euro voor fietsen zonder licht en geen bekeuring betalen, het schiet dus nog steeds niet op.vuilnisbakken waren vanochtend weg en staan nu weer geleegd en al in de tuin heb aan de buren gevraagd of iemand zo lief is geweest maar beide buurmannen weten van nietszou ik dan toch een geheime aanbidder hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Is Spud een man? Leuke vraag, ik ga er vanuit dat het een zij is!Maar ze blijft Spud!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 De kinderen zijn thuis.Mijn moeder belde.Ben eindelijk eerlijk geweest.Ze komen vanmiddag.Kom zo nog even terug...Wat een chaos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 blijven ademen marjo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Spud is er niet. Ik heb ook zo m'n Spud probleem!Spud blijkt een mysterie -mystery Spud!Hier komt het: Is Spud Belgisch. Vanwege de uitstapjes met Blacky!Ik ben echt niet nieuwsgierig. Als Spud Belgisch is, zou ik wel woordjes als allez- vermits- goesting etc verwachten.Spud, zal uitsluitsel geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Winchun, ben jij Haarlemmer. hoef je niet te zeggen hoor!Ik kom er graag, mijn moeder is in Haarlem opgegroeid.Mooie stad, Teylers Frans hals twee St bavokerken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Geen idee! Wibi Soerjadi wel, die verzamelt ze!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Nog een Haarlemse ingelogd. Allemaal Haarlemmer olie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Zou er ook wel willen wonen. Net een beetje meer stijl! Ik ben er vaak!Beetje de markt, grote houtstraat. Leuk!!!En dichtbij Soms maak ik een combi, met Zandvoort! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Ja, al ben ik van geboorte geen haarlemmer, toch voel ik me een echte mug! Haarlem en omgeving bevalt mij wel hihigeboren in Den Helder, een windgat, toen in Bloemendaal en Overveen gewoond, tussen de kak en doodongelukkig, tijdens mijn studie in Utrecht en Amsterdam gewoonden toen naar Haarlem, wil hier nooit weer weg, net heerlijk hargelopen langs het spaarne, onze rivier Wat een weer zeg, balcondeuren open en ik zit in het zonnetje!Orleando, er is ook dagbehandeling, goed te combineren met je kinderen, intensiever als gesprekken en rustiger dan een opname. Vraag daar eens naar. Vers training gaat om emotie-regulatie en hoor ik ook wel goeie verhalen over. RET kan nooit kwaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Ik ga wat doen.Groet aan alle Haarlemse Muggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 zoemmm zoemmm terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 ok, ik ben het zat en ben heeel erruuug boossss:devil: mazzel voor jullie maar ik ben boos op mijzelfik ben het zat om mijzelf zo rot te voelenik ben boos omdt ik de grip op mijnleven ben kwijtgraaktik ben het zat om weer opgenomen te wordenik ben boos omdat dat het enige is wat ik voelik ben het zat om weer te gaan graven in mijn verledenik wil mijn leven terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 ik ga mijn leven terugpakken! knap iemand die me tegen kan houden.eerst maar even de keuken opruimen misschien liggen daar de touwtjes van mijn leven!dat lopen laat ik maar even zitten ik ken op dit moment maar één route namelijk die langs de kroeg! en daar liggen mijn levenstouwtjes zeker niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 strak punt wing!!ik wordt inderdaad doodziek van al die adviezen, therapie, crea bezig zijn om de emoties op te diepen etc etcik was vroeger zo doortastend en mijn wil was wet en nu ergens onderweg heb ik naar iets of iemand geluisterd en zie er van me terecht is gekomen. ik doe hard mijn best maar voel me alleen maar slechter worden en dat ben ik zat.ik heb de controle uit handen gegeven en daar kan ik alleen mijzelf de schuld van geven.laat me maar even briesen maar die knop tot geluk ga ik vandaag vinden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 ga nu ruzie zoeken met het bestek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 thanks wing!moet even iets anders zoeken om ruzie mee te maken, ik zit al vanaf vijf uur te kijken naar de afwas en het is nu al gebeurt (in de vaatwasser gezet, liever lui dan moe) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Was ik weer. De roddels op het schoolplein weer overleefd (niet normaal wat mensen over je verzinnen. Hebben die mensen geen hobby of zo?) en de vakantie is officieel begonnen. Vanmiddag de oudste naar een vriendje brengen en weer ophalen en voor de rest geen vaste plannen. Tasseke, aan deze kant van de computer herken ik je geworstel. Ben die gesprekken, opnames enz ook zat. Het ziet er op papier misschien goed uit, maar ik heb niks aan structuurgerichte therapie en diepgraven naar emoties. Dan heb ik het gevoel weer terug te gaan en ik wil juist vooruit. Ik wil ook de controle weer terug, die heb ik nu uit handen gegeven aan de witte jassenbrigade (bij wijze van spreken dan) en ik ben een controlefreak. Tapas, die RET ga ik zeker bij mezlef proberen. Door een dagboek ernaast te leggen en het piekeren en hersenspinsels van mezelf beter te kunnen doorgronden zonder hulp van buitenaf. Dan moet je weer alles gaan bepraten en ik ben niet zo'n prater. Wat ik wil? Inzicht krijgen in mijn eigen ik, zodat ik beter met mij kan leven, lief voor mijn lijf kan zijn en van me kan leren houden. Weer leren voelen, beleven, meedoen in mijn eigen leven en niet alles vanuit een dronken zeepbel meemaken.Nu alleen het goede plan nog in de praktijk weten te brengen (en houden). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Gnigni, die Tasseke! Ik voel een beetje hetzelfde.Alleen niet terug pakken.Maar pakken!Uit dat zelf gecreëerde moeras kruipen...Ik heb wel leren kruipen..Wat! Ik liep met 10 maanden al. Wilde ik toen ook al te snel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 orleando,voor vandaag maar even maling hebben aan de wittejassenbrigade?wordt tijd voor wat lolondertussen ben ik nog steeds op zoek naar mijn geheime vuilnisbakken aanbidder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 marjoik heb nooit leren kruipen ik verplaatste mijzelf op mijn kont, aha waarschijnlijk was dat voor mij een vooruitziende blik, ik lig al jaren op mijn gat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Ik wil ook stoppen met roken! De smoes "één verslaving tegelijk!" is stilaan wel achterhaald. Toch ben ik vreselijk bang om te stoppen. Terwijl ik nu uit ervaring weet dat stoppen met drinken uiteindelijk veel gemakkelijker was dan ik ooit had gedacht. Stom, hoor!Ik sta 6 januari een jaar droog. Dat lijkt me dus wel een goede datum om ook verslaving nummer 2 aan te pakken. Iemand zin in een "Driekoningenpact"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Ik hoef er pas begin volgende maand weer heen, volgend jaar klinkt echter beter (en is nog waar ook, )Ga gewoon lekker genieten van m'n kids, wat de wereld me deze vakantie zal bengen en bewust niet wat ik zou kunnen opzoeken. Manlief is ook nog redelijk op tijd thuis, dus ook weer van elkaargenieten. Heeft wat voeten in aarde gehad bij ons, maar we komen er wel. M'n gedachten op leuke dingen projecteren wil helpen. zo effe op google naar die ijssculpturen snuffelen. Iemand nog meer tips voor een leuk dagje uit met grut? Want de ballenbak heb ik zo langzamerhand wel gezien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 AAArghhhh!!! Fran!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden