BamBam Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Gni...en Marjo gaat een Bammetje eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Ik raad je een boterham met pindakaas aan Wing, die van Calvé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Mooi Wing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 als een kip zonder kop loop ik deur uit!mooie kleren aan maar vergeten op te makenalle kerstverlichting nog aan en de muziek knetterd uit de boxen.Even pas op de plaats;make- up gedaan, luchtje opmuziek uitkerstverlichting uitsleutels bij menu nog de computer uit!Voor blacky nog een wing, gewoon door blijven poetsen (nooit verwacht dat wij vrouwen zoveel invloed hebben )voor se rest, eet smakelijk tot straksss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 juist meer als een uur met japan gebeld en daar te horen gekregen dat ook mijn jongste broer ............ misbruikt is ;-((stel hem de vraag je was toch geen vrouw , antwoord was nu ja lieve zus er zijn andere manieren ;-(har noppes nada :devil:i am no good denk ik dan maar:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 quote: Originally posted by: wingchunBlacky: een moment van samenzijn als leven en dood elkaar dicht naderen, kan wonderbaarlijk zijn. Juist omdat het ons voorstellingsvermogen te boven gaat. Als mens zijn we geneigd de dood weg te drukken. Pindakaas, dat gaat niet. Het komt. Beter dit te erkennen. Dit bedoelde ik natuurlijk.Niet dat poetsen, alhoewel dat ook mooi kan zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Lijkt mij trouwens, dat als je broer niet meer zoveel tijd van leven heeft, je dan ook niet op je gemak gaan kan verzinnen of je dit nou wel of niet wil. Want dan kan het wel eens te laat zijn.Dat zou voor mij de grote vraag zijn: krijg ik spijt als ik het niet doe?Bovendien, voor een paar maanden naar Spanje gaan zal toch zeker wat voorbereiding vragen, met werk en inkomen en dat soort praktische zaken. En de huisdiertjes goed laten opvangen.Blacky, we horen nog van je.Marjo, een salto en daarna jongleren met die peentjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Spreek me niet over de dood, had geloof ik al vermeld dat die voor een ander wel erg dichtbij kwam. Wil het zelf voorlopig niet weten...vandaar dat ik zo met het leven bezig ben. Staat averechts op drinken...in die zin, moet ik wel strijd leveren momenteel. Wil eigenlijk best onder zeil....ga dus morgen maar naar de dokter. Slik refusal, ik heb het nodig! Ga gewoon te hard.Diazepam dan maar. Altijd nog beter dan....aanvulling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Vie, je overschat me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Goedzo Har! Now w're talking.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 quote: Originally posted by: blackyhar noppes nada :devil:i am no good denk ik dan maar:wacko: Zoek contact meid, want het gaat jou alleen niet goed af. Is ook niet verwonderlijk, het drama komt naar boven! Wie kan jou helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Jij bent toch in therapie Blacky, of vergis ik me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Niks hoor, niemand kan overschat worden Marjo.Want ik heb wel gemerkt, ook op dit forum, dat er veel meer in mensen zit dan je soms denkt, of vooral wat ze zelf denken.Zoveel kracht, die vaak door hun jeugd of andere gebeurtenissen de kop in is gedrukt.Maar die kracht is er nog steeds van binnen.ik denk ook wel eens, dat veel van die doelloze gevoelens en onrust te maken hebben met die innerlijke kracht die toch blijft aandringen. Gebruik me, smeekt die innerlijke kracht. In ieder geval is dat, wat ik vaak hier op het forum zie. Veel twijfels, vooral aan het eigen kunnen.En ja, dat is natuurlijk ook projectie van me, want zo voel ik het zelf.En Marjo, zo lees ik jou de laatste tijd, dat je je ondanks van alles open probeert te stellen voor je innerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 En dat Vie.Klopt als een bus!Bedankt dat je dat schreef. Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Mooi wat je schrijft Vie, ik lees je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Blacky, jij zit echt in een emotionele rollercoaster momenteel, wat je al zegt, dood van je moeder, misbruik van je broer, die ondertussen ook niet lang meer te leven heeft, je broertje die dat ook meegemaakt heeft, schoonmoeder, ex vriendin..... jeetje... de enige raad die ik je kan geven is te proberen bij jezelf te blijven. Ziek melden misschien wat betreft je werk? zodat je de rust weer krijgt om bij Blacky uit te komen, want niemand heeft iets aan een Blacky die het emotioneel niet aan kan. Rust dus!! Ik hoop dat je therapeute je kan helpen om daarin de juiste beslissingen te nemen want jij hebt ook je plek in dit geheel en die is het belangrijkste.trouwens, je moet toch wel een beetje dronken geweest zijn om met een vreemde dode kat in je armen in slaap gevallen te zijn, in de overtuiging dat het Ying was, dat geeft ook wel aan dat je op het moment gewoon niet meer helder kunt denken wat moet dat een enorme schok geweest zijn toen Ying vanmorgen binnen kwam wandelen... Hoe triest het gebeuren ook is ik moest er wel een beetje om lachen, herkenbare situaties van als ik zelf de weg kwijt ben en niet meer normaal kan nadenken.Lieve Blacky, zorg nu in eerste instantie heel goed voor jezelf, rust, reinheid en regelmaat, probeer weer bij je kern te komen om er achter te komen wat nu goed voor je is, wat jij wil in dit leven.schenk mij de kalmte om te aanvaardenwat ik niet kan veranderen,moed om te veranderen wat ik kan veranderen,en wijsheid om tussen deze twee onderscheid te maken.Hou je taai meissie en gooi alsjeblieft die fles leeg als je dat al niet gedaan hebt! Dit keer was drinken volgens mij het signaal dat het zo niet meer langer gaat, een noodkreet om hulp en steun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 ...het was aan Marjo gericht, maar ik voel me ook aangesproken Vie Wel een opmerking aan jou Marjo: doe rustig aan. Gebruik je inzichten, ze hebben je idd iets te vertellen maar doe het stap voor stap. Je komt op mij over als iemand die de zevenmijlslaarzen heeft aangetrokken, koester wat je beleefd het is er niet voor niets. Met (te) grote stappen, verdwijnt het ook in het niets, zou jammer zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 het is nu bijna 14 uur en neen iik heb niet gedronken en heb er ook geen zin in , wat ik wel voel is dat ik er genoeg van heb , ik bedoel van dit leven , ik kan gewoon niet meer op is op, basta es basta wou dat ik nu naar een arts kon gaan maar zou niet weten nar wie tenslotte is het zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Het is de drank die spreekt Blacky! En daarom lijkt het me nuttig om kwaad op je te worden! Duhh...ben je vergeten dat je een mooi mens van jezelf gemaakt hebt? Dat je dat bereikt hebt, is zeer de moeite waard! De pijn van de rest is niet jouw pijn hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Blacky, kun je iemand bellen?Kan iemand Blacky bellen?Het doet pijn meis.Maar ga door.Voor jezelf. Je bent GOED!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Blacky is er allicht een crisisdienst ergens bij jou in de buurt, of anders de poli van een ziekenhuis. In de weekends hebben artsen ook dienst duskijk of je een telefoonnummer daarvan kan vinden, of anders zijn er SOS hulpdiensten die je kan bellen. Onderneem actie als je denkt het zelf niet meer te kunnen trekken.doen hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 ...moet ik je ook nog een trut noemen? Ik zie graag dat je actie onderneemt Blacky, je bent het zo waard!Stel jezelf niet teleur! Wake up little girl....ik geef je een kus, potverdomme zit hier te janken, om jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Blacky, probeer je te uiten.Stop het niet weg.Kom anders hier van je af schrijven. Alles wat helpt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Nou dat soort uitspraken zijn nou echt door een drankhartje ingegeven Blacky, ook al drink je vandaag niet. En wis nou je echte naam want je hebt er morgen weer spijt van. Zelfmoord lieverd, ik heb er geen affiniteit mee. Ten eerste kan je het niet maken omdat veel mensen je te nodig hebben en ten tweede kun je het niet maken omdat je voor mensen te zorgen hebt en ten derde kun je het niet maken omdat je er nou eenmaal gewoon bent. En je flikt het gewoon niet want je weet zelf wat voor ellende je zelf met je moeder hebt gehad, en dat ga je een ander niet aandoen.En je weet duvels goed dat je geen niks bent, dat hoeft niemand anders jou te vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden