visje Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Ik snap al heel lang niet wat goose frabba is, zal wel rustig aan doen zijn of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 @Vis. Gaaf man, die penning. Heerlijk. Je bent een topper meid. Geworsteld maar boven gekomen. Ik ben zo blij voor je:heart: geniet vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Heftig hoor Bammie, maar het is goed om zo door alle fasen heen te gaan. Geniet maar lekker morgen van jullie samenzijn en koester die momenten ! Je doet het goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 @Marjo, als je buiten gaat staan hoor ik je misschien wel:)Je doet het goed meid. Geef het ook tijd. Zolang zuipen en dan kunnen we niet verwachten dat het allemaal zo weer klaar is.Hoezo ongeduldig. Ik ken het woord nauwelijks:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Tanxs Vis. En weet je, het voelt ook goed. Het is zwaar en erg verdrietig maar ja...Living life on life's terms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 ja zeker geworsteld en eigenwijs!!!!! niet normaal, maar ik worstel nog steeds en moet zo nu en dan heeeele hoge lieslaarzen aantrekken en baggeren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Gooshe Frabba is Marjoosche nostalgie {{{{{BamBam}}}}} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Hihi, baggeren vind ik fijn.En stel je nu toch es voor dat we ons echt helemaal zouden overgeven. En gewoon goeie dingen voor onszelf zouden doen. SAAAAAIIIII man, hahahahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 ((((((((KAIA)))))))))) lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 En nu ga ik afsluiten, ik mjoet nog ff wat kleding in de kasten doen en douchen en dan hup in de auto.Fijne avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 BB ik huil met jou mee , het is zo herkenbaar wat jij schrijft over je ex , dat is wat ik vijf dagen in spanje gezien heb bij mijn broer nu ja ik laat de tranen maar komen is beter als te drinken nietwaar .zal toch maar mijn eigen opzij zetten en eens bellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Gooshe Frabba komt toch uit een film?Die man moet een cursus doen om z'n woedeuitbarstigen onder controle te krijgen.Heeeee, is dat niet een leuk thema voor een volgende meeting. LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Nog ff dan, Wing dat is een mooi versje!Lollen jullie maar ff door hier, ik ben weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Jank maar lekker Blacky, iss goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Take care Vissie. Veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Bam en Blacky. Ook dit dringt diep tot in het gevoel.Je basis. Het tast aan, wat moet je ermee. Ik kan jullie (gelukkig)niet uit ervaring dingen meegeven hierin. Laat het over aan je gevoel. Dan is het goed. Ik denk aan jullie! Visje, je begrijpt me niet. Ik begrijp mezelf niet eens.Is het een begin van het eind, of het eind van een begin..Wel onwijs gefeliciteerd met je penning. Je hebt 'm verdiend!! Stillekes kruip ik terug in mijn schulpje..Ik hoor, de band gaat niet door... owh! Me, and my big mouth..Dan is er nog een vliegtuig of anders een chronisch slaaptekort.. :wacko:Wees eerlijk Marjo. Ik trek het even niet meer.En neem pam maar mee naar bed.. Vrouwenvrouw... vrouwenmannenvrouwen.. mannenvrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Misschien is vroeg gaan slapen een goed idee meid. Slaaptekort doet niemand goed. Dat merk ik bij mezelf heel sterk.Ik zit hier wat te zitten en kan niet goed beslissen wat ik wil doen. Hier blijven en boven verder opruimen. Mn team gaan aan oedigen of naar de kerstviering van de AA...zucht. Ben erg besluiteloos momenteel. Nou ja, ik zie wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 met mijn broer gaat het niet goed , hem ook niet aan de lijn gehad , sinds vandaag heeft hij morfine pleisters omdat de pijn niet meer te harden is , wat is dit allemaal moeilijk vanop afstand . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Lief Bammetje,Sterkte morgen en geniet er ook maar van. Het leven komt toch zoals het komt. En daar kunnen wij niets aan veranderen.Liefs:sun::Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Hoi Black,Meisje, wat krijg jij het toch iedere keer voor je kiezen. Het lijkt me een verschrikking, als je zo op afstand iedere keer moet horen, dat het slechter gaat. Meid ik denk veel aan je. Kop op en je kunt het. Die eerste laten staan.liefs:sun:: Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Blacky, BamBam,Kanker is een ziekte die je zelfs je ergste vijand niet eens toewenst. Ik kan alleen met jullie meeleven en hopen voor de zieken dat ze niet lang veel pijn moeten lijden.Ik ga maar eens lezen, want ik heb veel gemist de laatste tijd. Als het me tenminste lukt om me vanavond te concentreren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Blacky, van afstand is het idd moeilijk iemand, en in dit geval je broer te steunen. je steunt hem echter ook door goed op jezelf te passen. Dus niet drinken, goed eten, jezelf niet uitputten. Op die manier creer je een beetje rust voor jezelf. Het lijkt me nu ook moeilijk om keuzes te maken. Temeer ook omdat je de situatie, naar mijn idee, ook niet geheel overziet. Bij twijfel ff nix doen. Dat probeer ik althans ensoms dient zich dan een oplossing aan. Sterkte meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 BB die kerstviering ... dat lijkt me wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Ferry, Corinne, tanxs. En natuurlijk alle anderen die met me meeleven.Tja An, ik weet het niet. Het zit hier ook zo gezellig. Lichtjes aan, hondjes snurkend in de mand. Ik zal ze eerst es uit gaan laten en dan kan ik altijd nog gaan. Ook al ben ik dan te laat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 An, ik ben om, mn nette pak aan en gaan. Tanxs, laterrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden