orleando Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Manlief is vandaag vrij, dus zo eerst naar de supermarkt wat lekkere dingen voor vanavond in huis haeln (knabbelspul welteverstaan) en daar na samen met de kids de hort op. Zie jullie vanavond weer en anders morgen. Voor iedereen die het moeilijk heeft vandaag; een knuffel en een arm om je heen.Voor de rest, alleen een fijne, droge dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Yep Kaia, een soort "hardliners".Niet met me dollen hè. Ben jij uit de poppenkast gevallen,met je grapjes?Groet, Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Fijn dat jullie zo genoten hebben Orleando, kunst kan zo indrukwekkend zijn... blijf maar lekker trek- ende gremlinloos genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Al jaaaaaren geleden Soothe, niet gevallen maar grofweg uitgezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 zo even senseo en peukjes pauze .mijn werk gaat niet goed , is moeilijk vijsjes in te draaien als men bibberig is juist beslissing genomen om de vreemde poes toch een deftig afscheid te geven en hier achter in het bos te begraven , beter als in den klicko vermoed ik ;-(( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 wie weet hoe dat lieve rijmpje van stik sterf verrot verteer etc etc gaat, het staat hier ergens op het draadje maar dat is een speld zoeken in een hooiberg want ik weet niet meer welke dag het geplaatst is dus mensen type het even voor mij aubMijn dank is groot:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 ik heb ook help nodig , wat doe ik met die dode poes ivm begraven , zomaar in de grond of moet ik het is een plastiek zak steken en dan begraven , wacht wel een antwoord af voor ik verder ga met het begraven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Blacky gewoon in de aarde gebraven dan verteert de poes sneller, wel een diep gat spitten ivm andere beesten die kunnen op de geur afkomen en de poes weer opgraven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Idioot gedoe. Wil juist niet wegblijven en nu ben ik ook nog aan het drinken. Dus maar even een hulpvraag :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Oh Shit Har!Kun je nog stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 En het is gvd heftig deze keer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 quote: Originally posted by: marjoOh Shit Har! Kun je nog stoppen? Shit lieverd, moet zo aan jou denken...de-zich-altijd-aan-de-pols-voelende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Pipi bedankt voor de tip, clearasil is troep dat heb ik al niet eens meer in huis. Biergist hebben we al nu dus even alcohol (voor de huid) en echinaforce halen, dat laatste is heel goed ja ook tegen onstekingen en om de weerstand te verbeteren, en jij hebt een groot hart klusjes voor je ex lief hoor en moeten jullie bonnen inleveren voor grof vuil?????Hier kunnen wij het gewoon brengen maar het mag niet teveel zijn op 1 dag want dan gaan ze zeuren. Orleando fijn te horen dat het oke gaat, geniet van je kids en van de vakantie Weet iemand de tekst van het rijmpje?????Klein schrijven voor al de mensen die het een beetje niet makkelijk hebben momenteel, kreeg ik van mijn moeder vanmorgen:Altijd als je denkt, het gaat niet meerkomt van ergens toch dat lichtje weeren dat lichtje geeft je krachtop momenten dat je het niet verwachten die kracht wil ik je gevenzodat je weer positief staat in het levenVond het wel lief van mijn mams en wilde het met jullie delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Har ,wat voor hulp zoek je?Zou maar stoppen, en alles wegdoen!Is het zo dat je de laatste twee dagen al drinkt? Dit is geen beschuldiging!Jouw nee, is een nee!Maar je maakt een warrige indruk. Bijzonder warrig!Take Care!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Direct kappen Har!Ben je bij de huisarts geweest?Wij eten hier een broodje knak, met optimel erbij.En gaan zo naar de ijsbaan.Ga naar bed jongen en slaap je roes uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Nooit bedacht dat ik zo'n behoefte aan warmte zou hebben Soothe, meer niet. Ik weet wel zeker dat ik daarom drink. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 De huisarts was niet thuis...vakantie. Wil ik dat mens best gunnen, daar niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 quote: Originally posted by: pippiHar het zat er allang aan te komen. Maar dat wil\kan je dan niet zien.Dat is zo jammer. Je moet nu stoppen met drinken, anders gaat het weer als een paar weken terug helemaal mis. Probeer die crisis dit keer te voorkomen! Kan je je zussen niet bellen? Ik durf het gewoon niet. Heb zelfs A. heldhaftig verteld dat ik niet gedronken heb, bah...lafaard! Heb vandaag wel haar voicemail ingesproken...heb immers behoefte aan haar. Ze is er vanmiddag niet, cursus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Sterkte Har! Ik moet weg nu. Ze breken hier de tent afEn ik word bijkans gek Kun je iemand bellen Har, die bij je kan komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Har, ik kan mee je behoefte aan warmte begrijpen.De drank moet weg!Wanneer je in deze staat verkeerd, zijn mensen weinig bereid, de nodige warmte te geven.Hier begrijpt men je. Maar het is virtueel!Echte warmte komt als je ADB bent!Kom eerst met jezelf in het reine.De rest komt later!!Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 har vandaag leg ik mijn armen om je heen , laat samen met mij die eerste staan bedankt om de vraag ivm poes te begraven , ga dit nu eerst doen , dat diertje een waardig afscheid geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Allen een fijne dag! Met het oog op de komende dagen, ga ik iets ondernemen! Groet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 quote: Originally posted by: blackyhar vandaag leg ik mijn armen om je heen , laat samen met mij die eerste staan bedankt om de vraag ivm poes te begraven , ga dit nu eerst doen , dat diertje een waardig afscheid geven ....dank Blacky, lijkt er een beetje op dat de blinde de dove helpt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 quote: Originally posted by: pippiEn behoefte aan warmte? Zet de thermostaat een graadje hoger. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 ik ben blind noch doof vandaag har , ik probeer er gewoon terug nuchter voor te gaan juist mijn werk aan de telefoon , dat ze al andere klanten hebben voor mij vanaf volgende week , eerlijk gezegt dat ik het momenteel allemaal niet zo goed meer weet , wat te doen en wat te laten , nu ja zonder inkomen kan ik ook niet zitten , morgen na mijn werk tot daar gaan om te praten over wat er evt via hun geregeld kan worden indien ik een keuze maak wat spanje betreft .en nu ga ik verder werken aan mijn deur , begint op iets te lijken al zeg ik het zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden